Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Entrada Autor: GRUM » dv. des. 04, 2009 6:45 pm

Ups, si queestic espès si, em sembla que no t'he posat l'enllaç :oops: :eyes :oops: :eyes
Ara ho arreglo, sort que me l'estava mirant i ara hi he pensat, ostres, si que és interessant si. Sobretot el contrast cultural i tot el què nosaltres necessitem per fer el que ells fan amb només il.lusió.
jawa-argentina
;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » ds. des. 05, 2009 7:13 am

[quote user="Cabreta" post="98062"]Ups, si queestic espès si, em sembla que no t'he posat l'enllaç :oops: :eyes :oops: :eyes
Ara ho arreglo, sort que me l'estava mirant i ara hi he pensat, ostres, si que és interessant si. Sobretot el contrast cultural i tot el què nosaltres necessitem per fer el que ells fan amb només il.lusió.
jawa-argentina
;)[/quote]

Sobretot millora´t. Moltes gracies per l´enllaç :kiss

Eva
Presentats

60 Days Left

Entrada Autor: Eva » dl. des. 07, 2009 1:55 pm

A falta de 60 díes per marxar, val a dir que amb el "tute" de corbes del Priorat, estic més cansada que un pingüino passejant per el desert.
Imatge

Sobre la Patagonia.... no hi han novetats.

Com sempre dic..... No news.... good news :cool: :cool:

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. des. 08, 2009 7:18 am

A falta de 59 díes per marxar.... ara sí que veig clar que marxem.

Ja em comença a entrar el "canguelis" pre sortida.
M´entra el síndrome que en Siono va explicar-me amb ets i uts.

Aquest vespre he menjat ripio, es a dir, he somiat que a poca velocitat ( menos mal) he trovat un pilo de ripio i m´el he menjat- i no m´he fet res de res.... clar era un somni :???: :???: -.

Ja no em sorpren res de res.

Eva
Presentats

Espanyols A La Patagonia Avui Per Tv1

Entrada Autor: Eva » dt. des. 08, 2009 7:38 am

L´Albert GW, l´Itaca i en Jaimeleonú, m´ha avisat que aquest vespre per tv1 fan un programa dedicat a espanyols que viuen arreu del mon i avui está dedicat a espanyols que viuen a la Patagonia .
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 08, 2009 9:46 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. des. 08, 2009 7:04 pm

Aprofitant que no callo ni a sota l´aigua..... ;) - quant estigui fora i durant quasi 4 setmanes no diré res de res - al menys jo-.

Demà toca entreno a Bescanó.

Fa 2 setmanes que no he agafat la KTM i demà en Xevi Puigdemont em treurà la son de les orelles.
El primer día va tocar circuit, el segon circuit X-Treme,... demà..... :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
Bueno, sigui el que sigui...... poc a poc i bona lletra.

La propera setmana ja agafaré la 800 per anar a fer camins i més camins.
I també aprofitaré les 3 setmanes de vacançes de Nadal per fer alguna sortida amb la KTM per Fitor i les Gavarres .

Estem a la recta final dels preparatius i francament..... encara em falta molta cosa per fer i varies coses per comprar (per exemple unes rodilleres ortopédiques-l´edat ja no perdona :???: :???: :???: - .
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 08, 2009 7:11 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. des. 09, 2009 3:37 pm

BIEN :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban

Imatge
Avui ha tocat entreno un altre vegada. La diferencia básique ha sigut que avui estava sola. No hi havia ningú i en Xevi m'ha explicat un munt de coses molt interessant i que tinc que posar ràpidament en practique.

La desavantatge d'estar sola es que avui, en Xevi m'ha apretat un munt.
He fet un parell de mànegues tranquil.lament i en Xevi desseguida m´ha fet anar a fer el circuit X-TREME.
Hi havia zones amb llot, fang, un munt de bamps, revolts, roderes, pujades, baixades, arbres i a trams el sol de cares que m'enlluernava.
La primera volta ha sigut penosa de necessitat, casi caic al bel mig del Llot, he patinat al fang i casi m´empotro amb un arbre. O sigui que el dia prometia.

Després d'una parada per respirar i refer-me de l'ensurt, m'he imaginat que ja estava a la Patagònia i que m´en havia d´ensortir si o sí.
Com que allà serà qüestió de poques tonteries, m´he armat de valor i he començat a fer mànegues molt i molt concentrada.

Total...... al final de fer quasi tot el circuit en segona i dreta , fins i tot les pujades més fortes........ en Xevi, DESPRÉS DE FELICITAR-ME m´ha dit... ara anem a fer TRIALERES :eyes :eyes :eyes

M´he negat. He preferit sortir amb molt bon sabor de boca i amb l'autoestima ben alta que no tornar pansida cap a casa.

Vinga, per la setmana vinent : DOBLE DOSIS D´ENTRENO
dimarts .... trialera i X-Treme
dijous ...... anem a fer pistes amb la 800 un bon esmorzar a base de carn a la brasa.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 11, 2009 5:58 pm, en total s’ha editat 4 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. des. 09, 2009 4:28 pm

Imatge
Imatge
Imatge

I la resta de les imatges :

http://picasaweb.google.es/mareta05/Entreno3#

Com sempre, malgrat la meva autoestima ha pujat molt, em considero una maruja motera i el que jo faig, de veritat que ho pot fer cualsevol de vosaltres i molt millor que jo.

A totes i tots :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 11, 2009 5:56 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. des. 09, 2009 4:31 pm

Una foto més :

Imatge

En Xevi Puigdemont aportant la seva signatura a la bandera catala que ens emportarem a la Patagonia.

Ja falta molt i molt menys ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 09, 2009 4:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dc. des. 09, 2009 4:49 pm

Bufff, no et pots imaginar l'enveja que em fas. Amb una moto d'enduro, en circuit tancat i amb un mega-professor com en Puigdemont donant-te classes i per rematar-ho, entre setmana!!!!!
Jo també vull ser "maruja-motera" :martell :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Bromes apart, moltes felicitats pel progressos... que fins i tot he vist algun salt a les fotos :eyes :eyes :eyes
Segueix així, que vas pel bon camí. La setmana vinent has de fer un entrenament sobre RIPIO, i així ja ho tindràs tot superat ;)
Salut i un sac d'ànims :kiss
PD: enveja, enveja, enveja,enveja,enveja...

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. des. 09, 2009 4:49 pm

Avui falten 58 díes :tremolant :tremolant :tremolant
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 09, 2009 4:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. des. 09, 2009 4:57 pm

[quote user="Cabreta" post="98617"]Bufff, no et pots imaginar l'enveja que em fas. Amb una moto d'enduro, en circuit tancat i amb un mega-professor com en Puigdemont donant-te classes i per rematar-ho, entre setmana!!!!!
Jo també vull ser "maruja-motera" :martell :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Bromes apart, moltes felicitats pel progressos... que fins i tot he vist algun salt a les fotos :eyes :eyes :eyes
Segueix així, que vas pel bon camí. La setmana vinent has de fer un entrenament sobre RIPIO, i així ja ho tindràs tot superat ;)
Salut i un sac d'ànims :kiss
PD: enveja, enveja, enveja,enveja,enveja...[/quote]

Cabreta, espero que ja et trovis millor d´el refredat ;) .

Si, jo tinc que entrenar entre setmana perque els dissabtes que fan curset, jo treballo :enfadat :enfadat .

Val a dir que avui ha sigut tot un luxe seguir tota sola les instruccions d´en Xevi. M´ha cundit el doble.

A veure si al final arribem a Usshuaia i tot ;) ;)
Cuida´t :kiss

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dc. des. 09, 2009 6:56 pm

Val a dir que és admirable tot el què estàs fent amb aquest gran repte :eyes :eyes
En aquesta vida, tot té el seu moment i ,ara per ara, jo (com molts d'altres) no passo precisament pel millor, potser fins i tot hauré de renunciar a la moto... qui sap!
Però, i parlo des de l'admiració i el respecte, espero algún dia, poder ser "maruja-motera" amb tot el meu carinyo ;) Ja que tu ens ensenyes que mai és tard per perseguir els nostres somnis i assolir nous objectius.
Des d'aquí, un sincer aplaudiment de reconeixement.
:kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. des. 09, 2009 8:12 pm

[quote user="Cabreta" post="98634"]Val a dir que és admirable tot el què estàs fent amb aquest gran repte :eyes :eyes
En aquesta vida, tot té el seu moment i ,ara per ara, jo (com molts d'altres) no passo precisament pel millor, potser fins i tot hauré de renunciar a la moto... qui sap!
Però, i parlo des de l'admiració i el respecte, espero algún dia, poder ser "maruja-motera" amb tot el meu carinyo ;) Ja que tu ens ensenyes que mai és tard per perseguir els nostres somnis i assolir nous objectius.
Des d'aquí, un sincer aplaudiment de reconeixement.
:kiss[/quote]

Moltes gracies :kiss

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. des. 10, 2009 7:25 am

Holaaaa,

Ho veus, si ja fas saltironets i tot!!!!!

Enhorabona per els progressos que vas fent amb la KTM, ara a per les trialeres!!!

:shock: ;) :ksss
Sort,

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dj. des. 10, 2009 8:09 am

Eva, em deixes que tu digui?......... tu tinc que dir.

Tens uns ovaris que no se pue aguantar. :kiss
ImatgeImatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. des. 10, 2009 9:49 am

[quote user="Albert" post="98698"]Holaaaa,

Ho veus, si ja fas saltironets i tot!!!!!

Enhorabona per els progressos que vas fent amb la KTM, ara a per les trialeres!!!

:shock: ;) :ksss[/quote]
Saltironets ??????
Faig tot el posible per tal de no aixecar la roda del terra. El que últimament m´agrada molt i molt és derrapar.

L´aventatge de les imatges és que no tenen so. Perque mira que vaig arribar a cridar ahir.

Li vaig preguntar a n´en Xevi : has entrenat mai a cap Sra. com jo ???? I ell em va respondre que com a molt a nenes petites i nois de totes les edats.
Bueno, aquí s´ha de fer el que toca per tal d´arrivar en les millors condicions.

Un petit apunt......... em penso que li començo a agafar el gust al terreny no asfaltat ( només em faltaría aixó , ara :enfadat :enfadat )
:kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. des. 10, 2009 9:50 am

[quote user="Sagal" post="98702"]Eva, em deixes que tu digui?......... tu tinc que dir.

Tens uns ovaris que no se pue aguantar. :kiss[/quote]

Santi, es el mateix que em diuen els meus exxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ( upsss..... ara que hi penso potser ells m´ho diuen amb unaltre sentit :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 ) Ja veus que no em treu pas el son. ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 10, 2009 10:28 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. des. 10, 2009 11:00 am

[quote user="Mareta" post="98612"]
Imatge
[/quote]

CARAI, JA FAS SALTETS I TOT!!!!!!!!!!!

:ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. des. 10, 2009 11:34 am

[quote user="Randy-650" post="98712"][quote user="Mareta" post="98612"]
Imatge
[/quote]

CARAI, JA FAS SALTETS I TOT!!!!!!!!!!!

:ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban[/quote]

Es nota que començo a dominar el photoshop ;) .

Randy, diumenge has de signar la senyera. Mira que la sortida del gener la tinc mig mig i si no signesssssss :enfadat :enfadat
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 11, 2009 5:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”