Ha fet molta calor durant tot el viatge.
La carretera està molt malament.
Hem parat a dinar en un camp de síndries i s'han acostat una colla de nens, els hem donat panses i les han menjat fent ganyotes.

Després de dinar la furgo 13 no tirava i es parava.
Jo m'estava cagant hi he aprofitat la parada per anar al darrera unes mates mentre els altres comprovaven el motor.
Al tornar em diuen que ja ho han trobat i estaven tirant anticongelant al dipòsit del líquid de frens, els ho he fet adonar i els he indicat on era el vas d'expansió del radiador.
Hem deixat refredar el cotxe i ja ha funcionat correctament, tot i tenir una petita pèrdua d'aigua (moraleja: si teniu un problema mecànic truqueu a assistència en carretera i no als mossos ;) ).

Al arribar a San hem trobat molts carros amb gent molt mudada que tornaven del mercat.
També hem hagut de passar per varis punts de peatge.

Durant tot el camí de Bamako a Hombori hem trobat camions i autobusos carregats fins al capdamunt amb gent, paquets i cabres.

A l'alçada de Mopti ens hem trobat un Toyota portant un remolc amb un rotllo de fibra que estant estenent entre Bamako i Gao, porta la marca d'Orange i és de només 25 fibres.

Les típiques mesquites fetes de fang.

Hem parat en un prat per muntar les tendes abans de fer-se fosc.
Evidentment ha vingut gent de ves a saber on per observar el nostre desplegament.
Hem sopat i a les 20:00 ja estàvem dins de les tendes i en Dani fent-nos-les pintar amb els lots per fer una foto de llarga exposició, hi hem estat estona però ha quedat molt bé.