Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1200 Liquid Cooled
Moderador: Airald
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
[quote user="Prony" post="214321"][quote user="Steelman" post="214193"]El vídeo oficial de la joguina...
PD: Una mica més dinàmic no hauria estat malament...[/quote] Això no es un vídeo, això es una MEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!
Pel que fa a la qüestió de les òptiques LED, i com a gran aficionat a aquest tema, haig de dir que m'agrada. Tot son avantatges però............Que fa una moto tan actual com la 1.600 amb xenó?? Si BMW ja tenia enllestida una òptica LED, no entenc per quins set-sous, a la 1.600 hi han posat una làmpada de descàrrega, cosa que ja comença a ser obsoleta en el mon de l'automòbil. I el mateix pel que fa a un canvi automàtic.....
Quan tingui mes esma (tic malaltó), posaré info de la tecnologia LED al "Deixeu Caure Aquest Fil", d'acord?
Passeu un molt bon cap de setmana
Jordi "Prony"[/quote]
Jordi, al igual que en Sergi3 aplaudeixo un nou post que parli exclusivament del tema, ja que son coses que t'ambé m'entussiasmen i les trovo molt interessants.
I ja posats a "criticar" els Xenó de la K1600 com a "obsolets", també hi afegiria:
Com pot ser que una porti el sistema "desfasat" de il.luminació amb gas, i l'altre que porta la última tecnologia Led no incorpori el mirallet que fa orientable el flux de llum i que la "obsoleta" si porta??? :eyes
Apa, afanya't a obrir el post, que serà molt interessant i crec que donarà per molt!
PD: Una mica més dinàmic no hauria estat malament...[/quote] Això no es un vídeo, això es una MEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!
Pel que fa a la qüestió de les òptiques LED, i com a gran aficionat a aquest tema, haig de dir que m'agrada. Tot son avantatges però............Que fa una moto tan actual com la 1.600 amb xenó?? Si BMW ja tenia enllestida una òptica LED, no entenc per quins set-sous, a la 1.600 hi han posat una làmpada de descàrrega, cosa que ja comença a ser obsoleta en el mon de l'automòbil. I el mateix pel que fa a un canvi automàtic.....
Quan tingui mes esma (tic malaltó), posaré info de la tecnologia LED al "Deixeu Caure Aquest Fil", d'acord?
Passeu un molt bon cap de setmana
Jordi "Prony"[/quote]
Jordi, al igual que en Sergi3 aplaudeixo un nou post que parli exclusivament del tema, ja que son coses que t'ambé m'entussiasmen i les trovo molt interessants.
I ja posats a "criticar" els Xenó de la K1600 com a "obsolets", també hi afegiria:
Com pot ser que una porti el sistema "desfasat" de il.luminació amb gas, i l'altre que porta la última tecnologia Led no incorpori el mirallet que fa orientable el flux de llum i que la "obsoleta" si porta??? :eyes
Apa, afanya't a obrir el post, que serà molt interessant i crec que donarà per molt!
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 05, 2012 9:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
Ja està creat el post nou?????
Crec que no!
Doncs bé, la K1600, porta leds a la llum diürna i xenó amb el mirall a la llum de carretera. La GS, porta opcionalment led a diürna i carretera, però sense mirall. Jo m'atreviaria a dir dues coses:
1a. No hi ha espai per a posar el mirall a la òptica de la GS
2a. Vols dir que cal, una moto que pot fer "off" aniria de bòlit el sensor de verticalitat, no?
No els hi donis idees a can BMW, que treuran una tercera òptica amb xenó i una quarta amb el mirall, si els enginyers de I+D espanyols que van a Alemanya a treballar ho aconsegueixen fer!
Crec que no!
Doncs bé, la K1600, porta leds a la llum diürna i xenó amb el mirall a la llum de carretera. La GS, porta opcionalment led a diürna i carretera, però sense mirall. Jo m'atreviaria a dir dues coses:
1a. No hi ha espai per a posar el mirall a la òptica de la GS
2a. Vols dir que cal, una moto que pot fer "off" aniria de bòlit el sensor de verticalitat, no?
No els hi donis idees a can BMW, que treuran una tercera òptica amb xenó i una quarta amb el mirall, si els enginyers de I+D espanyols que van a Alemanya a treballar ho aconsegueixen fer!
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
Motor a part...Jo l'hi veig un aire molt continuista, si que han modernitzat els plàstics, llum i pantalla, però els quarters de darrera son molt semblants. Esperava una cosa més radical.
Ara seria un bon moment per que el model Adventure que suposo treurant d'aquí uns mesos estigui en la linia del nom i no afegeixin kgs, si no al contrari treure'n i fer-la més apta per a condicions dures. I perquè no incloure amb opció una llanta 21"? o suspensions Ohlins?
Portarà mapes de potència diferents? seria hora...
Salut ;)
Ara seria un bon moment per que el model Adventure que suposo treurant d'aquí uns mesos estigui en la linia del nom i no afegeixin kgs, si no al contrari treure'n i fer-la més apta per a condicions dures. I perquè no incloure amb opció una llanta 21"? o suspensions Ohlins?
Portarà mapes de potència diferents? seria hora...
Salut ;)
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
[quote user="650X" post="214361"]Ara seria un bon moment per que el model Adventure que suposo treurant d'aquí uns mesos estigui en la linia del nom i no afegeixin kgs, si no al contrari treure'n i fer-la més apta per a condicions dures.[/quote]
Treure'hi quilos? Si, això teòricament és lo ideal, però quin és el preu que estarieu disposats a pagar???
Ho dic perquè la nova GS ja es pot posar al configurador de la web, i tal i com ja he comentat que hi ha algunes coses que m'agraden molt, n'hi ha daltres que quan he començat a llegir-les en detall, segurament a dia d'avui em farien tirar endarrera en la compra:
- La bateria és més perita que l'actual, passa de 14 A a 11,8 A... :eyes
- Les barres de la forquilla de suspensió davantera, s'aprima dels 41mm actuals a 37mm... :eyes
- L'alternador actual és de 720w, i en la nova passa a 580w... :eyes
- La pantalla porta un pom a sobre l'ordinador (al meu punt de vista no gaire ben aconseguit) amb la intenció de poder-lo regular en marxa manualment en comptes de ser elèctric.
- La nova configuració del motor no permet de posar-li gasolina d'alt octanatge, limitant el seu ús a 95 octants...
Exposaré el meu punt de vista; entenc que la pantalla no sigui electrica però posar la rodeta per regular-la circulant manualment, no sé perquè però em sembla que a més d'un li portarà un disgust.
En un motor de última fornada, no entenc com no pot funcionar amb gasolina d'alt octanatge, si més no que sigui com ja el 99% de cotxes-motos i puguis escollir. Ja sé que a priori sembla una collonada, però a mi em dona sensació de motor antic.
I ara els punts "estrella" més pès i per contra barres més primes, no crec que sigui la millor peça en una moto de 240kg de treure-li pès... Ja sé que no sóc mecànic, però.....
I per últim l'alternador i bateria, crec que precisament no era pas dels punts forts en l'actual, i ara va i ho posen més petit. Si, ja sé que portarà un sistema elèctric que necessita menys centreletes, etc, però en un moment en el que cada vegada es porten més aparells conectats a la moto, GPS, mobils, peces de roba calefactades, seients calefactats, etc, ells va i hi posen menys potència.
De moment mirant-m'ho alt per alt, son les coses que no m'han agradat gens, espero equivocar-me, però crec que aquesta "contenció" de pès respecte a la competència donarà molt a parlar.
No sé, segurament els incondicionals a la hèlix li trobareu respostes a totes aquestes rebaixes, jo a dia d'avui crec que no, com ja he dit, espero poder cambiar l'opinió amb el temps.
Em sembla que la millor opció de rebaixar pès, és passar a una trail de 800cc, les maxi-trails com molt bé diu el nom són maxis, si pesessin 180kg ja no ho serien.
Salutacions.
Treure'hi quilos? Si, això teòricament és lo ideal, però quin és el preu que estarieu disposats a pagar???
Ho dic perquè la nova GS ja es pot posar al configurador de la web, i tal i com ja he comentat que hi ha algunes coses que m'agraden molt, n'hi ha daltres que quan he començat a llegir-les en detall, segurament a dia d'avui em farien tirar endarrera en la compra:
- La bateria és més perita que l'actual, passa de 14 A a 11,8 A... :eyes
- Les barres de la forquilla de suspensió davantera, s'aprima dels 41mm actuals a 37mm... :eyes
- L'alternador actual és de 720w, i en la nova passa a 580w... :eyes
- La pantalla porta un pom a sobre l'ordinador (al meu punt de vista no gaire ben aconseguit) amb la intenció de poder-lo regular en marxa manualment en comptes de ser elèctric.
- La nova configuració del motor no permet de posar-li gasolina d'alt octanatge, limitant el seu ús a 95 octants...
Exposaré el meu punt de vista; entenc que la pantalla no sigui electrica però posar la rodeta per regular-la circulant manualment, no sé perquè però em sembla que a més d'un li portarà un disgust.
En un motor de última fornada, no entenc com no pot funcionar amb gasolina d'alt octanatge, si més no que sigui com ja el 99% de cotxes-motos i puguis escollir. Ja sé que a priori sembla una collonada, però a mi em dona sensació de motor antic.
I ara els punts "estrella" més pès i per contra barres més primes, no crec que sigui la millor peça en una moto de 240kg de treure-li pès... Ja sé que no sóc mecànic, però.....
I per últim l'alternador i bateria, crec que precisament no era pas dels punts forts en l'actual, i ara va i ho posen més petit. Si, ja sé que portarà un sistema elèctric que necessita menys centreletes, etc, però en un moment en el que cada vegada es porten més aparells conectats a la moto, GPS, mobils, peces de roba calefactades, seients calefactats, etc, ells va i hi posen menys potència.
De moment mirant-m'ho alt per alt, son les coses que no m'han agradat gens, espero equivocar-me, però crec que aquesta "contenció" de pès respecte a la competència donarà molt a parlar.
No sé, segurament els incondicionals a la hèlix li trobareu respostes a totes aquestes rebaixes, jo a dia d'avui crec que no, com ja he dit, espero poder cambiar l'opinió amb el temps.
Em sembla que la millor opció de rebaixar pès, és passar a una trail de 800cc, les maxi-trails com molt bé diu el nom són maxis, si pesessin 180kg ja no ho serien.
Salutacions.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
[quote user="Trencaferro" post="214458"][quote user="650X" post="214361"]Ara seria un bon moment per que el model Adventure que suposo treurant d'aquí uns mesos estigui en la linia del nom i no afegeixin kgs, si no al contrari treure'n i fer-la més apta per a condicions dures.[/quote]
Treure'hi quilos? Si, això teòricament és lo ideal, però quin és el preu que estarieu disposats a pagar???
Ho dic perquè la nova GS ja es pot posar al configurador de la web, i tal i com ja he comentat que hi ha algunes coses que m'agraden molt, n'hi ha daltres que quan he començat a llegir-les en detall, segurament a dia d'avui em farien tirar endarrera en la compra:
- La bateria és més perita que l'actual, passa de 14 A a 11,8 A... :eyes
- Les barres de la forquilla de suspensió davantera, s'aprima dels 41mm actuals a 37mm... :eyes
- L'alternador actual és de 720w, i en la nova passa a 580w... :eyes
- La pantalla porta un pom a sobre l'ordinador (al meu punt de vista no gaire ben aconseguit) amb la intenció de poder-lo regular en marxa manualment en comptes de ser elèctric.
- La nova configuració del motor no permet de posar-li gasolina d'alt octanatge, limitant el seu ús a 95 octants...
Exposaré el meu punt de vista; entenc que la pantalla no sigui electrica però posar la rodeta per regular-la circulant manualment, no sé perquè però em sembla que a més d'un li portarà un disgust.
En un motor de última fornada, no entenc com no pot funcionar amb gasolina d'alt octanatge, si més no que sigui com ja el 99% de cotxes-motos i puguis escollir. Ja sé que a priori sembla una collonada, però a mi em dona sensació de motor antic.
I ara els punts "estrella" més pès i per contra barres més primes, no crec que sigui la millor peça en una moto de 240kg de treure-li pès... Ja sé que no sóc mecànic, però.....
I per últim l'alternador i bateria, crec que precisament no era pas dels punts forts en l'actual, i ara va i ho posen més petit. Si, ja sé que portarà un sistema elèctric que necessita menys centreletes, etc, però en un moment en el que cada vegada es porten més aparells conectats a la moto, GPS, mobils, peces de roba calefactades, seients calefactats, etc, ells va i hi posen menys potència.
De moment mirant-m'ho alt per alt, son les coses que no m'han agradat gens, espero equivocar-me, però crec que aquesta "contenció" de pès respecte a la competència donarà molt a parlar.
No sé, segurament els incondicionals a la hèlix li trobareu respostes a totes aquestes rebaixes, jo a dia d'avui crec que no, com ja he dit, espero poder cambiar l'opinió amb el temps.
Em sembla que la millor opció de rebaixar pès, és passar a una trail de 800cc, les maxi-trails com molt bé diu el nom són maxis, si pesessin 180kg ja no ho serien.
Salutacions.[/quote]
Bones reflexions...
segur que donaràn xixa per parlar estona, però ara encara es d'hora per valorar algunes d'elles, la bateria i l'alternador han d'estar molt ben estudiats per no defallir cap dels dos, tant la bateria a l'arrancada com l'alternador per carregar-la, si els homenots alemans han decidit posar menys amperatge a la bateria, podria ser que el sistema d'arrancada estigui més optimitzat i en necessiti menys, una cagada amb això seria moooolt gran. Igualment amb l'alternador, al reduir la bateria, aquest necessita menys potencia per carregar-la. Vull pensar que han estudiat consums electrics i "costums" dels que hi anem. Anteriorment em sembla recordar que la ADV portava un alternador més gran que la normal per això mateix que comentaves.
Per el tema de l'octanatge... jo no hem preocuparia, l'índex d'octanatge es la capacitat que te la benzina d'aguantar compresió sense explosionar, (més o menys... segurament algú ho podrà explicar millor) quan més alt es el número més compressió pots aplicar sense tenir una explosió abans de que salti la xispa de la bugia, si baixen l'octanatge necessari deu voler dir que aquest motor treballa amb una relació de compressió inferior i aguantarà millor males benzines i futurs invents bio-loquesigui.
Amb el tema de les barres de la suspenció estic d'acord a mitjes... si parlessim d'unes barres de suspenció tradicional et dono totalment la raó, però el sistema telever s'ajuda d'un paralelogram que l'hi dona més rigidessa. Tot i així no ho acabo de veure clar i tampoc em fa gràcia.
El pom de la pantalla... no ho sé. Suposo que han de deixar coses per que Touratech segueixi venguent peces :mrgreen:
Ja s'anirà veient, a mi m'agrada casi tant com la 1190Adv, o era al revés... :mrgreen: :twisted:
Salut
Treure'hi quilos? Si, això teòricament és lo ideal, però quin és el preu que estarieu disposats a pagar???
Ho dic perquè la nova GS ja es pot posar al configurador de la web, i tal i com ja he comentat que hi ha algunes coses que m'agraden molt, n'hi ha daltres que quan he començat a llegir-les en detall, segurament a dia d'avui em farien tirar endarrera en la compra:
- La bateria és més perita que l'actual, passa de 14 A a 11,8 A... :eyes
- Les barres de la forquilla de suspensió davantera, s'aprima dels 41mm actuals a 37mm... :eyes
- L'alternador actual és de 720w, i en la nova passa a 580w... :eyes
- La pantalla porta un pom a sobre l'ordinador (al meu punt de vista no gaire ben aconseguit) amb la intenció de poder-lo regular en marxa manualment en comptes de ser elèctric.
- La nova configuració del motor no permet de posar-li gasolina d'alt octanatge, limitant el seu ús a 95 octants...
Exposaré el meu punt de vista; entenc que la pantalla no sigui electrica però posar la rodeta per regular-la circulant manualment, no sé perquè però em sembla que a més d'un li portarà un disgust.
En un motor de última fornada, no entenc com no pot funcionar amb gasolina d'alt octanatge, si més no que sigui com ja el 99% de cotxes-motos i puguis escollir. Ja sé que a priori sembla una collonada, però a mi em dona sensació de motor antic.
I ara els punts "estrella" més pès i per contra barres més primes, no crec que sigui la millor peça en una moto de 240kg de treure-li pès... Ja sé que no sóc mecànic, però.....
I per últim l'alternador i bateria, crec que precisament no era pas dels punts forts en l'actual, i ara va i ho posen més petit. Si, ja sé que portarà un sistema elèctric que necessita menys centreletes, etc, però en un moment en el que cada vegada es porten més aparells conectats a la moto, GPS, mobils, peces de roba calefactades, seients calefactats, etc, ells va i hi posen menys potència.
De moment mirant-m'ho alt per alt, son les coses que no m'han agradat gens, espero equivocar-me, però crec que aquesta "contenció" de pès respecte a la competència donarà molt a parlar.
No sé, segurament els incondicionals a la hèlix li trobareu respostes a totes aquestes rebaixes, jo a dia d'avui crec que no, com ja he dit, espero poder cambiar l'opinió amb el temps.
Em sembla que la millor opció de rebaixar pès, és passar a una trail de 800cc, les maxi-trails com molt bé diu el nom són maxis, si pesessin 180kg ja no ho serien.
Salutacions.[/quote]
Bones reflexions...
segur que donaràn xixa per parlar estona, però ara encara es d'hora per valorar algunes d'elles, la bateria i l'alternador han d'estar molt ben estudiats per no defallir cap dels dos, tant la bateria a l'arrancada com l'alternador per carregar-la, si els homenots alemans han decidit posar menys amperatge a la bateria, podria ser que el sistema d'arrancada estigui més optimitzat i en necessiti menys, una cagada amb això seria moooolt gran. Igualment amb l'alternador, al reduir la bateria, aquest necessita menys potencia per carregar-la. Vull pensar que han estudiat consums electrics i "costums" dels que hi anem. Anteriorment em sembla recordar que la ADV portava un alternador més gran que la normal per això mateix que comentaves.
Per el tema de l'octanatge... jo no hem preocuparia, l'índex d'octanatge es la capacitat que te la benzina d'aguantar compresió sense explosionar, (més o menys... segurament algú ho podrà explicar millor) quan més alt es el número més compressió pots aplicar sense tenir una explosió abans de que salti la xispa de la bugia, si baixen l'octanatge necessari deu voler dir que aquest motor treballa amb una relació de compressió inferior i aguantarà millor males benzines i futurs invents bio-loquesigui.
Amb el tema de les barres de la suspenció estic d'acord a mitjes... si parlessim d'unes barres de suspenció tradicional et dono totalment la raó, però el sistema telever s'ajuda d'un paralelogram que l'hi dona més rigidessa. Tot i així no ho acabo de veure clar i tampoc em fa gràcia.
El pom de la pantalla... no ho sé. Suposo que han de deixar coses per que Touratech segueixi venguent peces :mrgreen:
Ja s'anirà veient, a mi m'agrada casi tant com la 1190Adv, o era al revés... :mrgreen: :twisted:
Salut
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
N'estic convençut que tots aquests canvis els han fet per que ho han estudiat molt, i son una millora, això no serà problema...una altre cosa és l'estética de la moto, poc important pel bon funcionament de la moto, però sí en les ganes de comprar-la.
Tinc ganes de veure-la en directe, per que aquest morro que li han posat...puff.... :shock:
Tinc ganes de veure-la en directe, per que aquest morro que li han posat...puff.... :shock:
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 08, 2012 4:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- XaviTwin
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
XaviTwin l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 11, 2012 12:07 am, en total s’ha editat 1 vegada.
cor V-Twin
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled

Fa respecte (i goig), veure un tanc així tant inclinat.
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 22, 2012 6:15 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
[quote user="JoanCG" post="216174"]
Fa respecte (i goig), veure un tanc així tant inclinat.[/quote]
Aquest no porta protectors als «perolos» perque li farien nosa :mrgreen:

Fa respecte (i goig), veure un tanc així tant inclinat.[/quote]
Aquest no porta protectors als «perolos» perque li farien nosa :mrgreen:
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
Crec que el fet de portar davant uns 120mm d'ample i 19 polsades de llanta, és a dir la mateixa amplada que les Hi-Sport, i en canvi més diàmetre de roda, al tenir més "petjada" encara que aquestes últimas, li dona més superficie de contacte i per tant més adherència, no?
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
Jo si faig una tombada com aquesta, vaig a terra segur :eyes :eyes
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
[quote user="STELVIO 00" post="216262"]Jo si faig una tombada com aquesta, vaig a terra segur :eyes :eyes[/quote]
Home, amb pneumàtics ben calents, i asfalt amb grip, no hauria de passar res.
A més, tot i que ara no hi ha al mercat cap pneumàtic actual, tou i 100% carretera per aquesta mida devantera tant poc habitual, segur que en poc temps en sortiràn. La nova KTM adventure porta la mateixa mida davant i darrera, i ja sabem que el 90% de la gent que porta aquestes motos no trepitja camp (el 10% restant estan tots a Mototurisme... :D ).
Els fabricants de pneumàtics hi pensaràn, en això, i més amb la potència superior tant de la GS com la KTM Adventure. Ben inclinat, i obrint a sac, per molt control de tracció que hi hagi, uns pneumàtics durs en mida 170 no crec que aguantin sense derrapar aquesta potència suplementaria, per molt que vingui de un "bi".
Home, amb pneumàtics ben calents, i asfalt amb grip, no hauria de passar res.
A més, tot i que ara no hi ha al mercat cap pneumàtic actual, tou i 100% carretera per aquesta mida devantera tant poc habitual, segur que en poc temps en sortiràn. La nova KTM adventure porta la mateixa mida davant i darrera, i ja sabem que el 90% de la gent que porta aquestes motos no trepitja camp (el 10% restant estan tots a Mototurisme... :D ).
Els fabricants de pneumàtics hi pensaràn, en això, i més amb la potència superior tant de la GS com la KTM Adventure. Ben inclinat, i obrint a sac, per molt control de tracció que hi hagi, uns pneumàtics durs en mida 170 no crec que aguantin sense derrapar aquesta potència suplementaria, per molt que vingui de un "bi".
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 23, 2012 10:48 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
[quote user="JoanCG" post="216268"]
A més, tot i que ara no hi ha al mercat cap pneumàtic actual, tou i 100% carretera per aquesta mida devantera tant poc habitual, segur que en poc temps en sortiràn. La nova KTM adventure porta la mateixa mida davant i darrera, i ja sabem que el 90% de la gent que porta aquestes motos no trepitja camp (el 10% restant estan tots a Mototurisme... :D ).
[/quote]
A més, tot i que ara no hi ha al mercat cap pneumàtic actual, tou i 100% carretera per aquesta mida devantera tant poc habitual, segur que en poc temps en sortiràn. La nova KTM adventure porta la mateixa mida davant i darrera, i ja sabem que el 90% de la gent que porta aquestes motos no trepitja camp (el 10% restant estan tots a Mototurisme... :D ).
[/quote]
I tant que si.
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 24, 2012 6:45 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
Boooona plegada !!
Quina foto més guapa .... i el tio amb una cara de tranquil.litat absoluta, sense despenjar-se gens. Bones mans
Quina foto més guapa .... i el tio amb una cara de tranquil.litat absoluta, sense despenjar-se gens. Bones mans
Albert_KTM l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 23, 2012 4:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
[quote user="Albert_KTM" post="216295"]Boooona plegada !!
Quina foto més guapa .... i el tio amb una cara de tranquil.litat absoluta, sense despenjar-se gens. Bones mans
[/quote]
Uuuufffff :eyes :eyes :eyes
Quina foto més guapa .... i el tio amb una cara de tranquil.litat absoluta, sense despenjar-se gens. Bones mans
Uuuufffff :eyes :eyes :eyes
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
Del davant.... sembla molt a la TIGER EXPLORER!!!!
:b9 :b9 :b9
:b9 :b9 :b9
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
M´ho sembla a mi o és molt baixet aquest mecànic? :roll:


- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
fa 1,70 mes menys,la moto no es mes gran que l'actual.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
[quote user="Kpeps" post="218111"]fa 1,70 mes menys,la moto no es mes gran que l'actual.[/quote]
Gràcies per la valuosa informació! :okcat
Però de l'estatura del mecànic no, eh? Per les fotos on la podem apreciar molt millor que a les fotos de les revistes.
Gràcies per la valuosa informació! :okcat
Però de l'estatura del mecànic no, eh? Per les fotos on la podem apreciar molt millor que a les fotos de les revistes.

