Primer de tot, dir-vos que vau fer una sortida molt guapa (haviem d'haver vingut), bones fotos i bona crónica.ruc.i.ruca.ts ha escrit:Sembla que ens vam creuar amb en Serrallonga i Sra...
Avui n’hem trobat la prova...!!
Mireu, mireu, aquí
Nois? Oi que sou vosaltres? Eren les 11:47 i no faltava massa per fer el cim...
Disculpeu si no us vaig saludar... amb una ma aguantava la càmera i amb l’altra m’aguantava jo...
Doncs si, som nosaltres :D quina casualitat que estiguessis filmant quan ens vam creuar, ens ha fet molta gràcia veurens al video.
El dia abans vam estar a punt de venir amb vosaltres, peró al final vam decidir fer només una volteta curta i anar a dinar a casa .... que es va convertir en 400 kms. dinar a Ventolá i arribar a casa a les 19 h.
Vam fer la carretera de sant Quirze de Besora a Alpens, vam continuar fins a Sant Jaume de Frontenyà, la pobla de lillet, castellar de N'hug i cap a la Molina per el coll de la creueta, després vam baixar fins a Ventolà a dinar i aquí va ser on ens vam creuar.
Aquí s'havia d'acabar la nostra ruta i tornar cap a casa, peró després de dinar ens vam engrescar i vam fer el coll de jou fins a Camprodón, vam anar cap a Olot a visitar uns amics passant per el Capsacosta i finalment vam tornar per el coll de Condreu fent una paradeta al santuari del Far on ens vam trobar amb una concentració de Harley's. Aquest va ser el moment del dia en que més vaig trobar a faltar la càmera de fotos, hi havia unes màquines realment guapes.
No tinc ni una foto, ja que em vaig endur la càmera peró sense piles :evil:
Salut.