Nordkapp 2009
Moderador: Airald
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Nordkapp 2009
Holaaa,
Benvinguts a casa de nou, suposo que en teníeu ganes ja, desprès de tants kms.!!!
Esperarem amb ànsia la vostra crònica, com sempre, però ... i el George? Que no ha arribat ell?? O es que està massa cansat per dir res??
:D :D ;)
Benvinguts a casa de nou, suposo que en teníeu ganes ja, desprès de tants kms.!!!
Esperarem amb ànsia la vostra crònica, com sempre, però ... i el George? Que no ha arribat ell?? O es que està massa cansat per dir res??
:D :D ;)
Sort,
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Felicitas pel gran viatge. Nortkap :roll: :roll:
Segur que hi heu estat? la foto no es un muntatge? ja se sap que avui en dia hi ha molta tecnologia, i en panotxa la sap utilitzar
enhorabona pel viatge nois!!!
Segur que hi heu estat? la foto no es un muntatge? ja se sap que avui en dia hi ha molta tecnologia, i en panotxa la sap utilitzar
enhorabona pel viatge nois!!!
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
[quote user="Panotxa" post="82699"]Hola familia!
Tan sols era per dir-vos que ja som per aquí i que tot molt bé.
Al bloc hem deixat la última mini-crònica :lol: :lol: :lol:
Ara toca endreçar fotos, rutes...pair-ho tot poc a poc i preparar la crònica.
Gracies a tots pel vostre interes.
Salut...i corbes![/quote]
GüERCOME !!! Benvinguts, parell de bandarres :cerv
Ahir el Xavi de la Rosaleda em demanava referències, aviam per on para l'interfecte del Panotxa... no havia pogut entrar gaire al fòrum i no havia llegit això.
ei nens, felicitats per la gesta, molta molta enveja, però molta....
Tan sols era per dir-vos que ja som per aquí i que tot molt bé.
Al bloc hem deixat la última mini-crònica :lol: :lol: :lol:
Ara toca endreçar fotos, rutes...pair-ho tot poc a poc i preparar la crònica.
Gracies a tots pel vostre interes.
Salut...i corbes![/quote]
GüERCOME !!! Benvinguts, parell de bandarres :cerv
Ahir el Xavi de la Rosaleda em demanava referències, aviam per on para l'interfecte del Panotxa... no havia pogut entrar gaire al fòrum i no havia llegit això.
ei nens, felicitats per la gesta, molta molta enveja, però molta....
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 08, 2009 10:23 am, en total s’ha editat 1 vegada.
-----------
- George
- Presentats
- Entrades: 120
- Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:51 pm
- Ubicació: Girona
Bones companys,
doncs sí, ja som aquí (com va dir aquel....)
Crec que em fet EL VIATGE, i l'hem disfrutat a tope, cada dia, cada curva, cada dinar, cada no dinar, cada hytter, cada ....
I ara ve el més bó: Les BMW HAN AGUANTAT (amb una mica d'0li extra, aixó sí).
Crec que em fet EL VIATGE, i l'hem disfrutat a tope, cada dia, cada curva, cada dinar, cada no dinar, cada hytter, cada ....
I ara ve el més bó: Les BMW HAN AGUANTAT (amb una mica d'0li extra, aixó sí).
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="George" post="83000"]Bones companys,
I ara ve el més bó: Les BMW HAN AGUANTAT (amb una mica d'0li extra, aixó sí).[/quote]
George, no parles del mes important de tot el viatge : les fotos de les vikingues :razz: :razz:
Esperarem en candeletes la crònica i les fotos, els paisatges poden esperar. :b9 :b9
Vsssssss
007
PS : Que son els hytter ?
I ara ve el més bó: Les BMW HAN AGUANTAT (amb una mica d'0li extra, aixó sí).[/quote]
George, no parles del mes important de tot el viatge : les fotos de les vikingues :razz: :razz:
Esperarem en candeletes la crònica i les fotos, els paisatges poden esperar. :b9 :b9
Vsssssss
007
PS : Que son els hytter ?
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 08, 2009 5:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Mentre no siguin els vikings, els hytter....
:b9 :b9 :b9 :b9
:b9 :b9 :b9 :b9
- George
- Presentats
- Entrades: 120
- Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:51 pm
- Ubicació: Girona
[quote user="James Bond" post="83003"][quote user="George" post="83000"]Bones companys,
Vsssssss
007
PS : Que son els hytter ?[/quote]
Els Hytters son casetes de fusta, estil bungalows, que els podiem trobar dins d'un camping o com a particulars, aquests últuims estaven més ben equipats, hi podies cuinar i tot.
Però ja veig que el que interssa realment son els hyters (per desconeixença) i les vikingues :lol: :lol: :oops:
ja hi estic d'acord
Vsssssss
007
PS : Que son els hytter ?[/quote]
Els Hytters son casetes de fusta, estil bungalows, que els podiem trobar dins d'un camping o com a particulars, aquests últuims estaven més ben equipats, hi podies cuinar i tot.
Però ja veig que el que interssa realment son els hyters (per desconeixença) i les vikingues :lol: :lol: :oops:
ja hi estic d'acord
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="George" post="83000"]Bones companys,
George, benvingut de nou a casa
George, benvingut de nou a casa
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Mareta" post="83010"][quote user="George" post="83000"]Bones companys,
George, benvingut de nou a casa[/quote]
Les vikingues primer i després l'oli per les BMW, no potser no m'ho crec, :b9 :b9 :b9 :b9 seria per les vikinges
George, benvingut de nou a casa[/quote]
Les vikingues primer i després l'oli per les BMW, no potser no m'ho crec, :b9 :b9 :b9 :b9 seria per les vikinges

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
George i Panotxa, benvinguts !
Va, sisplau, no us feu pregar tant... prepareu una crònica i fotos, encara que d'entrada sigui petita i mentre ens eixuguem les babaies podeu anar preparant «La Crònica» :D
Va, sisplau, no us feu pregar tant... prepareu una crònica i fotos, encara que d'entrada sigui petita i mentre ens eixuguem les babaies podeu anar preparant «La Crònica» :D
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Ben tornats a casa!!! :cerv :cerv
Vosaltres ja heu aconseguit un dels somnis de la majoria :mrgreen: :mrgreen:
A veure si algun dia....
Ah!, una pregunta; els vikings porten banyes?? al barret vull dir, eh! :razz:
Vosaltres ja heu aconseguit un dels somnis de la majoria :mrgreen: :mrgreen:
A veure si algun dia....
Ah!, una pregunta; els vikings porten banyes?? al barret vull dir, eh! :razz:
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV