Ja la vaig veure...
El diposit ampliat, al darrera, componets de carboni,suspensions ohlins,...
Yamaha diu que es un prototip, pero jo crec que ha sondejat el mercat per veure com reaccionaria a una versio "adventuritzada" de la ST..
Primeres impressions de la Yamaha SuperTenere 1200
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Primeres impressions de la Yamaha SuperTenere 1200
Ex ...moltes coses
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Primeres impressions de la Yamaha SuperTenere 1200
[quote user="Steelman" post="129922"]
El ABS [.....................]
No es desactivable pero............... hi ha trucos per desactivarlo ;)
A) un es provocar un fallo del ABS, aleshores per evitar averies es desactiva. Com provocar fallo? Doncs posar la moto al caballet, posar primera donar gas i com que la roda del dvant no gira i la del darrera si, el sistema detecta un fallo i per evitar mals majors desactiva el ABS. Per tornar a la normalitat. Parar i engegar de nou.
B) treient el fussible del ABS o si algu s´ho curra una mica fer un interruptor sobre aquest fussible ;)
[/quote]
Doncs ja hi ha gent que ha tret dispositius per desactivar-lo a voluntat amb un simple botonet al manillar.

Even while driving off-road it is sometimes very usefull and necessary to switch the ABS off. So it is possible to have a blocking rear wheel for a nice drift. Also it is often better to brake without ABS - an experianced driver will get a better braking result driving off-road with the ABS switched off!
Switch for handlebar mount. Delivered with all needed parts and mounting instruction
O el que és més o menys el mateix
Fins i tot durant la conducció fora de carretera de vegades és molt útil i necessari per canviar l'ABS off. Per tant, és possible tenir una roda de bloqueig del darrere per a un derrapatge agradable. També és sovint millor per frenar sense ABS - un conductor experimentat obtindrà un millor resultat de frenada de conducció off-road amb l'ABS desconnectat!
Interruptor per a muntatge al manillar. Es lliura amb totes les peces necessàries i la instrucció de muntatge
LING A OFF_THE_ROAD.DE
:Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
El ABS [.....................]
No es desactivable pero............... hi ha trucos per desactivarlo ;)
A) un es provocar un fallo del ABS, aleshores per evitar averies es desactiva. Com provocar fallo? Doncs posar la moto al caballet, posar primera donar gas i com que la roda del dvant no gira i la del darrera si, el sistema detecta un fallo i per evitar mals majors desactiva el ABS. Per tornar a la normalitat. Parar i engegar de nou.
B) treient el fussible del ABS o si algu s´ho curra una mica fer un interruptor sobre aquest fussible ;)
[/quote]
Doncs ja hi ha gent que ha tret dispositius per desactivar-lo a voluntat amb un simple botonet al manillar.

Even while driving off-road it is sometimes very usefull and necessary to switch the ABS off. So it is possible to have a blocking rear wheel for a nice drift. Also it is often better to brake without ABS - an experianced driver will get a better braking result driving off-road with the ABS switched off!
Switch for handlebar mount. Delivered with all needed parts and mounting instruction
O el que és més o menys el mateix
Fins i tot durant la conducció fora de carretera de vegades és molt útil i necessari per canviar l'ABS off. Per tant, és possible tenir una roda de bloqueig del darrere per a un derrapatge agradable. També és sovint millor per frenar sense ABS - un conductor experimentat obtindrà un millor resultat de frenada de conducció off-road amb l'ABS desconnectat!
Interruptor per a muntatge al manillar. Es lliura amb totes les peces necessàries i la instrucció de muntatge
LING A OFF_THE_ROAD.DE
:Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
Ex ...moltes coses