I Aquest Estiu Quina Sortida Farem ?????
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: I Aquest Estiu Quina Sortida Farem ?????
Fins i tot penjarem un video dels San Fermines :eyes :eyes :eyes
Quina disbauxa :eyes :eyes :eyes
Jo que soc de poble.... no ho entenia quant m´ho explicaven..... avui * avui al.lucino en pentacolors només de recordar-ho :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Quina disbauxa :eyes :eyes :eyes
Jo que soc de poble.... no ho entenia quant m´ho explicaven..... avui * avui al.lucino en pentacolors només de recordar-ho :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Eva
- Presentats
Benvolguts pubills i pubilles de mototurisme :
Deixo , només per començar 3 imatges :
La primera imatge dels San Fermines , la dedico al Sr. Bond:

La segona imatge: un dels plats de disseny que varem menjar al Arzak:

La tercera imatge : diumenge i ja tornant de Donosti per França hi varem trobar molta i molta boira.... tanta que al final semblava que veia "fantasmes"

Deixo , només per començar 3 imatges :
La primera imatge dels San Fermines , la dedico al Sr. Bond:

La segona imatge: un dels plats de disseny que varem menjar al Arzak:

La tercera imatge : diumenge i ja tornant de Donosti per França hi varem trobar molta i molta boira.... tanta que al final semblava que veia "fantasmes"

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Mareta" post="174229"]
[/quote]
Si semblen dues ovelles!!! :eyes
Quinapoooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!! :tremolant

Si semblen dues ovelles!!! :eyes
Quinapoooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!! :tremolant

- Eva
- Presentats
Dissabte a primera hora, es a dir a les 5:30 de la matinada ( recordeu que soc de pagès i matinar no em res ) vaig agafa la meva gs i vaig conduir gaudint de la frescor de la matinada fins a Bellaterra ( de fet... això ho he posat per quedar bé.... la veritat es que em vaig pelar de fred ).
Sempre a Mototurisme hi ha algú disposat a fer un Café a Bellaterra a hores més que indecents. Després del Café i una excel•lent conversa, varem enfilar cap a Lleida.
En Jaume ( Saneja) ens esperava tot esmorzant. En teoria volíem fer via cap a San Sebastian , però en sortides No Oficials..... l’horari mai es respecte.... Total que malgrat varem arribar amb l’horari previst, es a dir a les 8:30.... no varem marxar fins a les 11:30.
El culpable de que tot es retrasés tant va ésser en :

Si, si... en Tommy.... resulta que anava a Harleys Days a Barcelona... però va voler venir a fer un cafetó a Lleida per saludar al seu gran amic i “tocayo” , en Saneja.
Sempre a Mototurisme hi ha algú disposat a fer un Café a Bellaterra a hores més que indecents. Després del Café i una excel•lent conversa, varem enfilar cap a Lleida.
En Jaume ( Saneja) ens esperava tot esmorzant. En teoria volíem fer via cap a San Sebastian , però en sortides No Oficials..... l’horari mai es respecte.... Total que malgrat varem arribar amb l’horari previst, es a dir a les 8:30.... no varem marxar fins a les 11:30.
El culpable de que tot es retrasés tant va ésser en :

Si, si... en Tommy.... resulta que anava a Harleys Days a Barcelona... però va voler venir a fer un cafetó a Lleida per saludar al seu gran amic i “tocayo” , en Saneja.
- Eva
- Presentats
En Jaume,

es una persona de fácil portar... tot li sembla bé i aixó va fer que la nostre anada a San Sebastian pasés per una parada a veure el ambient dels San Fermines a Pamplona.
La calor no tenia res a veure amb els 18 º que vaig experimentar de bon matí, a partir del migdia , el calor va començar a apretar i varem arribar fins a 33º.
El ritme era més que tranquil i varem atravessar un munt de petits poblets encantadors :

es una persona de fácil portar... tot li sembla bé i aixó va fer que la nostre anada a San Sebastian pasés per una parada a veure el ambient dels San Fermines a Pamplona.
La calor no tenia res a veure amb els 18 º que vaig experimentar de bon matí, a partir del migdia , el calor va començar a apretar i varem arribar fins a 33º.
El ritme era més que tranquil i varem atravessar un munt de petits poblets encantadors :

- Eva
- Presentats
Al arribar a Pamplona, desde l´extraradi ja s´experimenta una sensació diferenta.
Tot Pamplona es tenyeix de vermell i blanc,

de cares amb amplis somriures,

de romans descolocats,

de "pendons" dormint la siesta a cualsevol lloc,

grups d´amics pendents de TOTEs les càmeres

mammies molt i molt " marxosses"

noies esperant escoltant una marxa ( que no fina) per poguer ballar,
"Chicos duros",

nois amb necessitat de més colorido:

Nosaltres, com no podia ésser d´unaltre manera , varem aportar els colors de la nostra senyera ( ei..... Pamplona va guanyar molt i molt més llavors)
Le fotos son de l´entrada a la plaça de braus, el monument a Hemingway i el monument a les corrides de braus

En Jaume, amb unes pubilles molt i molt guapes :

Tot Pamplona es tenyeix de vermell i blanc,

de cares amb amplis somriures,

de romans descolocats,

de "pendons" dormint la siesta a cualsevol lloc,

grups d´amics pendents de TOTEs les càmeres

mammies molt i molt " marxosses"

noies esperant escoltant una marxa ( que no fina) per poguer ballar,
"Chicos duros",

nois amb necessitat de més colorido:

Nosaltres, com no podia ésser d´unaltre manera , varem aportar els colors de la nostra senyera ( ei..... Pamplona va guanyar molt i molt més llavors)
Le fotos son de l´entrada a la plaça de braus, el monument a Hemingway i el monument a les corrides de braus

En Jaume, amb unes pubilles molt i molt guapes :

- Eva
- Presentats
Amb molta recança varem abandonar el país del "despelote" i la disbauxa i ens varem enfretar a uns 90 km que separan Pamplona de San Sebastian.
Anar darrera d´en Saneja és tenir molt i molt de valor, sobretot quant entra en un tunel.
Els camions son més silenciosos que la seva Harley. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vinga .... ara toca anar de road leader de 1 Harley, però.... sembla que tot darrera hi vingui un grup més que nombrós de mototuristes :mrgreen: :mrgreen:
A san Sebastian varem primer de tot localitzar el restaurant . Com mana la tradició, es básic la foto de la moto devant el restaurant ....

Anar darrera d´en Saneja és tenir molt i molt de valor, sobretot quant entra en un tunel.
Els camions son més silenciosos que la seva Harley. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vinga .... ara toca anar de road leader de 1 Harley, però.... sembla que tot darrera hi vingui un grup més que nombrós de mototuristes :mrgreen: :mrgreen:
A san Sebastian varem primer de tot localitzar el restaurant . Com mana la tradició, es básic la foto de la moto devant el restaurant ....

- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
Compartir la carretera
- Eva
- Presentats
La foto de grup a les 9:30 pocs minuts abans d ´entrar a sopar:

Li varem fer un petit detall

I ell ens s´ho va agrair deixant-nos fer una foto de grup amb ell a la cuina ( Cuina o ... laboratori????????)

Varem entrar a les 9:30 i en varem sortir a les 01:30.....
Continuarà demà ;) :kiss

Li varem fer un petit detall

I ell ens s´ho va agrair deixant-nos fer una foto de grup amb ell a la cuina ( Cuina o ... laboratori????????)

Varem entrar a les 9:30 i en varem sortir a les 01:30.....
Continuarà demà ;) :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 11, 2011 11:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Unes fotos que parlen per si mateixes...! Molt i molt maques :bow
Moltes gràcies...! :kiss
Jo tinc encare al forn preparan el Clip dels petits videos enregistrats per fer l'album... (a veure si demà quan em llevi ja s'ha fet i el penjo). ;)
Moltes gràcies...! :kiss
Jo tinc encare al forn preparan el Clip dels petits videos enregistrats per fer l'album... (a veure si demà quan em llevi ja s'ha fet i el penjo). ;)
Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 12, 2011 12:04 am, en total s’ha editat 1 vegada.

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Eva
- Presentats
El menú del Arzak:
Varem provar més de 18 plats i platets diferents ( el menú degustació)
Val a dir que a l´hora de sopar varem riure molt i molt. I tant ens va cundir el super sopar com la companyia.
La veritat es que moltes vegades quedavem bocabadats de les olors i les textures d´aliments tant simples com el pebrot.
Tots els plats eran escrupulossament presentats.
Potser el que ens va decebre une mica varen ésser els postres, però.... es que al final ja no podiem més.
No puc parlar per els vins , ja que no m´agradan, però suposu que eran molt bons.
El servei de luxe, molt amable i sempre atent.
El Sr. Arzak va venir un parell de vegades a la taula a saludar i a interessar-se per nosaltres.
Tots absolutament TOTS varem gaudir del plaer culinari .
Ningú ( ni en Xavier, que ja es dir.... :mrgreen: :mrgreen: ) es va quedar amb gana.
Ah!!!! i el preu.... bueno... une mica més que un dinar de Mototurisme (deixem-ho així ;) )
Deixo les imatges :

Varem provar més de 18 plats i platets diferents ( el menú degustació)
Val a dir que a l´hora de sopar varem riure molt i molt. I tant ens va cundir el super sopar com la companyia.
La veritat es que moltes vegades quedavem bocabadats de les olors i les textures d´aliments tant simples com el pebrot.
Tots els plats eran escrupulossament presentats.
Potser el que ens va decebre une mica varen ésser els postres, però.... es que al final ja no podiem més.
No puc parlar per els vins , ja que no m´agradan, però suposu que eran molt bons.
El servei de luxe, molt amable i sempre atent.
El Sr. Arzak va venir un parell de vegades a la taula a saludar i a interessar-se per nosaltres.
Tots absolutament TOTS varem gaudir del plaer culinari .
Ningú ( ni en Xavier, que ja es dir.... :mrgreen: :mrgreen: ) es va quedar amb gana.
Ah!!!! i el preu.... bueno... une mica més que un dinar de Mototurisme (deixem-ho així ;) )
Deixo les imatges :

Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 12, 2011 7:52 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jordipm
- Presentats
- Entrades: 268
- Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
- Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Cordons quina gana
- Antonio
- Presentats
- Entrades: 421
- Membre des de: dj. oct. 28, 2010 7:37 pm
- Ubicació: Girona
Caram. Quin viatge, i vaja sopar. La veritat és que veient les vostres cares, reflecteixen el bé que us ho vau passar. Es nota que ha estat un viatge molt intens i molt aprofitat.
Gràcies a tots i en especial als narradors, i reporters gràfics, per fer-nos viure en la distància els Sant Fermines, i aquests menjars que gairebé, gairebé es ensumen a través de la pantalla de l'ordinador.
V'ssssssssssss
Gràcies a tots i en especial als narradors, i reporters gràfics, per fer-nos viure en la distància els Sant Fermines, i aquests menjars que gairebé, gairebé es ensumen a través de la pantalla de l'ordinador.
V'ssssssssssss
YO NO RONCO..........Sueño que soy una moto
- Eva
- Presentats
Ja sabeu que agreixo TOTS els comentaris que poseu .
Moltes gracies :kiss
Moltes gracies :kiss
- Eva
- Presentats
Vinga anem per el resum del diumenge:
Com que la nit del dissabte varem anar a dormir bastant tart.... tampoc era questió de llevar-nos massa d´hora.
Total que a les 10 del matí ens varem trobar en el Bar la Perla en el passeig de la Concha.
Un esmorzar a base de tostadas i brioches , suc de taronja i els inmortals caféssssssssssss
Vinga , tornem cap a casa , aquesta vegada plegats i descansats.
El dia era més aviat fresquet i en lloc d´anar-nos treient pisos , anavem possant més capes.... sort que a les maletes de la gs hi quep mig armari de coses útils i l´altre mig de coses totalment inutils que necessito per si ve la Mar.
Fins i tot hi porto una barretina..... mai se sap :mrgreen: :mrgreen:
Bueno.... no ens dispersem que tenim , en circunstacies normals ( es a dir , directa.... uns 650 km), però nosaltres anavem a fer un parell de ports de montanya.
No varem necesitar cruilleros, res de res, a França la conducció és molt i molt lenta, sempre estàs atravessant pobles, poblets, .... amb molt d´ambient .
Conducció tranquil.la amb vistes precioses.
Tot va cambiar al pujar al primer port de montanya.... el cel es va enfosquir i la humitat era queda vegada més intensa, val a dir que quasi podiem tallar la boira amb un ganivet.
Pujada i més pujada, vistes anules, però..... ABSOLUTAMENT NULES .... és´més.... conduiem amb molt de compte perque hi havien vaques estirades al asfalt, cavalls passajant per la carretera i xai com mosques en un femer :enfadat :enfadat .
Requeria tanta tensió que al final vaig arribar a pensar que veia fantasmes i..... eran xais....... ostres ... quin canguelis.....
tant malament que em vaig arribar a treure les olleres, anava molt millor sense olleres que amb elles.
Tots, absolutament TOTS amb molts cura i fins i tot amb els cuatre intermitents possats per poguer-nos reconeixre millor. De fet, voliem donar pas als cotxes , però preferien quedar-se darrera nostre perque els anavem obrint camí.
Lo bo que hem tret... es que hi haurem de tornar per veure tot el que ens hem perdut.
A Rocal ( Navarra ) parada per dinar i després carretera i manta cap a casa.
Vaig arribar a les 12:30 de la nit.
Avui per primera vegada he dit no a una sortida en moto per els voltants del Baix Empordà.... serà que em faig gran ?????? o que 1.400 km en dos dies donen per estar baldat durant un parell de dies.......
Deixo algunes imatges més :

Com que la nit del dissabte varem anar a dormir bastant tart.... tampoc era questió de llevar-nos massa d´hora.
Total que a les 10 del matí ens varem trobar en el Bar la Perla en el passeig de la Concha.
Un esmorzar a base de tostadas i brioches , suc de taronja i els inmortals caféssssssssssss
Vinga , tornem cap a casa , aquesta vegada plegats i descansats.
El dia era més aviat fresquet i en lloc d´anar-nos treient pisos , anavem possant més capes.... sort que a les maletes de la gs hi quep mig armari de coses útils i l´altre mig de coses totalment inutils que necessito per si ve la Mar.
Fins i tot hi porto una barretina..... mai se sap :mrgreen: :mrgreen:
Bueno.... no ens dispersem que tenim , en circunstacies normals ( es a dir , directa.... uns 650 km), però nosaltres anavem a fer un parell de ports de montanya.
No varem necesitar cruilleros, res de res, a França la conducció és molt i molt lenta, sempre estàs atravessant pobles, poblets, .... amb molt d´ambient .
Conducció tranquil.la amb vistes precioses.
Tot va cambiar al pujar al primer port de montanya.... el cel es va enfosquir i la humitat era queda vegada més intensa, val a dir que quasi podiem tallar la boira amb un ganivet.
Pujada i més pujada, vistes anules, però..... ABSOLUTAMENT NULES .... és´més.... conduiem amb molt de compte perque hi havien vaques estirades al asfalt, cavalls passajant per la carretera i xai com mosques en un femer :enfadat :enfadat .
Requeria tanta tensió que al final vaig arribar a pensar que veia fantasmes i..... eran xais....... ostres ... quin canguelis.....
tant malament que em vaig arribar a treure les olleres, anava molt millor sense olleres que amb elles.
Tots, absolutament TOTS amb molts cura i fins i tot amb els cuatre intermitents possats per poguer-nos reconeixre millor. De fet, voliem donar pas als cotxes , però preferien quedar-se darrera nostre perque els anavem obrint camí.
Lo bo que hem tret... es que hi haurem de tornar per veure tot el que ens hem perdut.
A Rocal ( Navarra ) parada per dinar i després carretera i manta cap a casa.
Vaig arribar a les 12:30 de la nit.
Avui per primera vegada he dit no a una sortida en moto per els voltants del Baix Empordà.... serà que em faig gran ?????? o que 1.400 km en dos dies donen per estar baldat durant un parell de dies.......
Deixo algunes imatges més :

- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Se ve que lo pasaron en GRANDE
PD: EVA las 7:30 no son horas de poner esa orgia de platos, uno entra a la oficina despues del cafe ve eso y ya coje apetito :oops:, y bueno para que hablar de la foto dedicada al Sir Bond :oops:
PD: EVA las 7:30 no son horas de poner esa orgia de platos, uno entra a la oficina despues del cafe ve eso y ya coje apetito :oops:, y bueno para que hablar de la foto dedicada al Sir Bond :oops:
- Eva
- Presentats
[quote user="Javihospitalet" post="174311"]Se ve que lo pasaron en GRANDE
PD: EVA las 7:30 no son horas de poner esa orgia de platos, uno entra a la oficina despues del cafe ve eso y ya coje apetito :oops:, y bueno para que hablar de la foto dedicada al Sir Bond :oops:[/quote]
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
El domingo , de vuelta para casa no hicimos ni una foto culinaria...... quedamos ... "enbafats" :mrgreen: :mrgreen:
PD: EVA las 7:30 no son horas de poner esa orgia de platos, uno entra a la oficina despues del cafe ve eso y ya coje apetito :oops:, y bueno para que hablar de la foto dedicada al Sir Bond :oops:[/quote]
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
El domingo , de vuelta para casa no hicimos ni una foto culinaria...... quedamos ... "enbafats" :mrgreen: :mrgreen:
- Eva
- Presentats
- Eva
- Presentats
El ritme a Pamplona a les .... 15 hores i en San Fermín :
[youtube]C8-Cq0JBstY[/youtube]
[youtube]C8-Cq0JBstY[/youtube]
- Eva
- Presentats