Em referia a aixó que ha explicat el Miquel,pero he preferit que fer el comentari ell per respecte :? .
Ha estat un petit trasbals,quant faltaven uns 5 km. per arribar a Gratallops a la altura de Vilella Alta en un tram de curves enllaçades,el amic del pare de Miquel anaba el penultim i jo el ultim,pues aixó,al entrar a la curva,se l`hi anat la moto del darrera,al frenar a la mitat de ella, trepitjant la ralla,ha perdut el control de la mateixa,derrapant moto i ell per terra cap un
guardarrail,mentres anaba per terra jo només veia el guardarrail i pensaba el pitjor,per sort,en el punt on a passat la moto i ell darrera no habia cap pal dels suports del guardarril,la moto s`empasat per devall del mateix i caiguen el baul i algunes coses mes cap a la cuneta qe era de uns 4 m. de alt.
Hem tret la moto entre 3,i l`unic que s`ha trencat ha estat el fré de devant,una estribera de darrera i el suport del baul.
Després hem anat a dinar i a continuació,cap a casa pasan per Falset,Reus,Montblanc i a casa.
Ell ha pogut anar amb la moto cap a casa també en companya del de la banda de Barcelona.
Lo dit:un ensurt,es podia fer molt mal i no s`ha fer res.

:ban :ban