Les fotos les ha fet, com sempre, la Esther, jo nomes em dedico a penjar-les, les fotos :mrgreen:
LES MINVES DE GENER
Moderador: Airald
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: LES MINVES DE GENER
Aqui teniu les FOTOS de la sortideta d'avui
Les fotos les ha fet, com sempre, la Esther, jo nomes em dedico a penjar-les, les fotos :mrgreen:

- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
:D Ja he arribat :D Neta i polida, apunt d'ensobrar, que demà torna a ser dilluns :crys
Que ràpid que passa el cap de setmana, potser si no m'ho passes tant bé se'm farien més llargs :mrgreen:
Com sempre ha estat tot genial, fins i tot m'han agradat les garotes :lol:
Moltes gràcies a tots :cerv
Fins la propera
:kiss
Núria
Que ràpid que passa el cap de setmana, potser si no m'ho passes tant bé se'm farien més llargs :mrgreen:
Com sempre ha estat tot genial, fins i tot m'han agradat les garotes :lol:
Moltes gràcies a tots :cerv
Fins la propera
:kiss
Núria
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Mare de deu del Carme (la verge mes marinera), que bones que estaven les garotes !!! :lol: :lol: Enlloc d'una dotzena no m'hagués importat menjar-me'n 1 grossa ( una dotzena de dotzenes ) :mrgreen: :mrgreen:
I el llobarro salvatge : excel·lent !!!
A si, el dia rodó, tot perfecte, he gaudit a cada moment, els companys ja ho han dit : son collonuts, ens ha acompanyat el bon temps..... no es pot demanar mes. Per mi un dia perfecte.
Com ha dit en Jordi Ponsa, a la tornada els d'Osona encara em fet uns quants revolts de fosc. Coll de Condreu, Rupit...
Us deixo unes quantes fotos, espero que us agradin :

Vssssssssss
007
I el llobarro salvatge : excel·lent !!!
A si, el dia rodó, tot perfecte, he gaudit a cada moment, els companys ja ho han dit : son collonuts, ens ha acompanyat el bon temps..... no es pot demanar mes. Per mi un dia perfecte.
Com ha dit en Jordi Ponsa, a la tornada els d'Osona encara em fet uns quants revolts de fosc. Coll de Condreu, Rupit...
Us deixo unes quantes fotos, espero que us agradin :

Vssssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 08, 2010 4:59 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 08, 2010 5:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
007, com no vols que se't gasti la bateria amb la tira de fotos que fas ? :D
gràcies
Ufff...
M'ho deixaba, i és d'alló més important:
GRACIES als organitzadors !!!!!!
(no els nomeno un a un, per si me'n deixo algun, però ells saben qui son)
gràcies
Ufff...
M'ho deixaba, i és d'alló més important:
GRACIES als organitzadors !!!!!!
(no els nomeno un a un, per si me'n deixo algun, però ells saben qui son)
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 07, 2010 10:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
quines fotos mes macas,ja es veu que us o heu pasat d'allo mes be i el menjar sembla excelent.
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Boooones!
Dos mes a casa, fa mitja horeta que hem arribat, es ho que te fer les sortides tant lluny de casa. :D :D :D
Que dir, que no haguem dit ja....moltes gracies James Bond per organitzar aquesta trobada, Jeppy pel restaurant i les cales, Itaca per la ruta i a tots vosaltres per ser com sou.
Tan sols he fet quatre fotos, però amb les del Ramon ja en tenim per tres o quatre sortides. :eyes :eyes :eyes :D :D :D
Gracies a tots els fotògrafs!
Salut!

Dos mes a casa, fa mitja horeta que hem arribat, es ho que te fer les sortides tant lluny de casa. :D :D :D
Que dir, que no haguem dit ja....moltes gracies James Bond per organitzar aquesta trobada, Jeppy pel restaurant i les cales, Itaca per la ruta i a tots vosaltres per ser com sou.
Tan sols he fet quatre fotos, però amb les del Ramon ja en tenim per tres o quatre sortides. :eyes :eyes :eyes :D :D :D
Gracies a tots els fotògrafs!
Salut!

- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
holaaa
caram, quines cares de patiment jejeje
a veure si a finals de mes m'agafo un diumenge lliure... que fa dos mesos que no surto amb la moto :crys
v'sss
caram, quines cares de patiment jejeje
a veure si a finals de mes m'agafo un diumenge lliure... que fa dos mesos que no surto amb la moto :crys
v'sss
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Ja soc a caseta fa un parell d'hores, veig que he sigut l'últim d'arribar, potser n'hagués fet més via passant per la Salut ;) ,
és el problema d'anar tan lluny de casa. :mrgreen:
Com sempre una sortida de primera, bona ruta, bon menjar i bona companyia.
També a qui s'hagi cuidat d'encarregar el temps, un dia ideal per anar amb moto.
Merci per les fotos a tots els que n'heu fet.
és el problema d'anar tan lluny de casa. :mrgreen:
Com sempre una sortida de primera, bona ruta, bon menjar i bona companyia.
També a qui s'hagi cuidat d'encarregar el temps, un dia ideal per anar amb moto.
Merci per les fotos a tots els que n'heu fet.
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Quina colla de bandidos, això no era una ruta no, això ha set un abús, ara el que m'ha agradat més ha sigut el rescat de l'estel a dalt de l'arbre i
RAMONdes de els visor del mirador que es veia, perquè he vist que feias cua per poguer mirar, oi?
Bé gràcies per les fotos a tots i Xurrumekus per estar fotuts les garoines entren, eh. No us en perdeu ni una ni malalts, collons
RAMONdes de els visor del mirador que es veia, perquè he vist que feias cua per poguer mirar, oi?
Bé gràcies per les fotos a tots i Xurrumekus per estar fotuts les garoines entren, eh. No us en perdeu ni una ni malalts, collons
Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 08, 2010 6:42 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Ei que per fotos no quedeu, especialment tu Ramon ;)
Va bé per veure el què passava des d'altres angles.
M'agrada molt la que li has fet al panotxa, quina vista més aguda ;)
Panotxa, carai quina galeria de retrats.

Va bé per veure el què passava des d'altres angles.
M'agrada molt la que li has fet al panotxa, quina vista més aguda ;)
Panotxa, carai quina galeria de retrats.

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Quina ruta mes guapa. es veu que s´ho heu passat molt be.
Ex ...moltes coses
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Les fotos espectaculars,la veritat és que,encara que no sigui
massa de peix tot això tenia molt bona pinta.Ja es nota qui està àgil per pujar
als arbres :twisted: .Ja us preguntaré per algun raconet d´aquests de les fotos
per fer una escapadeta.
massa de peix tot això tenia molt bona pinta.Ja es nota qui està àgil per pujar
als arbres :twisted: .Ja us preguntaré per algun raconet d´aquests de les fotos
per fer una escapadeta.
Que gran aquest de Bilbao

- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
merci per les fotos, es com tornar a reviure la ruta
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="107631"]Veig que heu tingut un dia esplèndit per anar en moto, acompanyat d'un jalar de pel.licula. :D Felicitats. :ban
Però hi ha una cosa que no entenc...... :crys ....... tant us costa ficar les fotos d'una en una per poder-les veure per aqui?
:crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys
Tots els esforços que es fan per tenir un fòrum en condicions, i mira........ :halfcry :halfcry :halfcry :halfcry :halfcry :halfcry :halfcry[/quote]
Randy sento contradirte, per veure moltes fotos me es me comoda el picasa, aqui per pasar al final el "ascensor" lateral es torna boig per carregar-les

Però hi ha una cosa que no entenc...... :crys ....... tant us costa ficar les fotos d'una en una per poder-les veure per aqui?
:crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys
Tots els esforços que es fan per tenir un fòrum en condicions, i mira........ :halfcry :halfcry :halfcry :halfcry :halfcry :halfcry :halfcry[/quote]
Randy sento contradirte, per veure moltes fotos me es me comoda el picasa, aqui per pasar al final el "ascensor" lateral es torna boig per carregar-les
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
En aquesta primera trobada per part de la Gemma i meva amb tots vosaltres, era impossible sentir-se més acollits per tots plegats, ni més acollonits per d’immensa quantitat de corbes que hem fet. Nova i bona gent (per a nosaltres), noves i bones carreteres (al menys també per nosaltres), i per rematar-ho... Nous i bons gustos de garoines al paladar (si., si... també al menys per a nosaltres).
Es pot demanar més? (apart de avançar un dia al Jordi de la Z1000 fent-li un exterior en una corba...que ho faré, Jordi...jeje)
GRÀCIES A TOTS ELS QUI HO HEU FET POSSIBLE!!!!!!!!!
( i a la Núria, gràcies a la qual hem conegut a aquest genial grup)
Es pot demanar més? (apart de avançar un dia al Jordi de la Z1000 fent-li un exterior en una corba...que ho faré, Jordi...jeje)
( i a la Núria, gràcies a la qual hem conegut a aquest genial grup)
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 08, 2010 5:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Sagal" post="107665"]RAMONdes de els visor del mirador que es veia, perquè he vist que feias cua per poguer mirar, oi? [/quote]
Santi, doncs no ho se que es veia des del mirador però les vistes eren molt bones :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
[quote user="Coes" post="107692"]
[/quote]
Ahir, sense adonar-me'n, vaig pujar les fotos a 1.024x768, avui ho he arreglat i les he pujat a 800x600 i no costa'n tant de carregar ;)
[quote user="joanclapegol" post="107694"] ni més acollonits per d’immensa quantitat de corbes que hem fet.
[/quote]
Però si quasi be no varem fer revolts ahir !!! :shock: :shock:
Si vols ja muntarem una ruteta amb revolts de veritat :lol: :lol:
Vssssssss
007
Santi, doncs no ho se que es veia des del mirador però les vistes eren molt bones :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
[quote user="Coes" post="107692"]
Ahir, sense adonar-me'n, vaig pujar les fotos a 1.024x768, avui ho he arreglat i les he pujat a 800x600 i no costa'n tant de carregar ;)
[quote user="joanclapegol" post="107694"] ni més acollonits per d’immensa quantitat de corbes que hem fet.
[/quote]
Si vols ja muntarem una ruteta amb revolts de veritat :lol: :lol:
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
[quote user="James Bond" post="107696"]
Si vols ja muntarem una ruteta amb revolts de veritat [/b] :lol: :lol:
Vssssssss
007[/quote]
Que no vàrem fer revolts ?
Em sembla que deviem fer una ruta diferenta... :lol: :lol: :lol:
Si vols ja muntarem una ruteta amb revolts de veritat [/b] :lol: :lol:
Vssssssss
007[/quote]
Que no vàrem fer revolts ?
Em sembla que deviem fer una ruta diferenta... :lol: :lol: :lol:
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 09, 2010 12:58 am, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]
[/align]

- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Renoooiiiiiiiiiiiii!!!!!! :eyes :eyes
Quin dia que heu passat, per les cares de patiment és veu que tot va anar molt malament. ;)
Merci a tots per fer-nos-en cinc centims i poder "tastar" una mica del que heu viscut.
Aquest cop que ho teniem a tocar de casa no hi hem pogut anar. :evil:
Salut.
Quin dia que heu passat, per les cares de patiment és veu que tot va anar molt malament. ;)
Merci a tots per fer-nos-en cinc centims i poder "tastar" una mica del que heu viscut.
Aquest cop que ho teniem a tocar de casa no hi hem pogut anar. :evil:
Salut.
Salut i kilómetres
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="joanclapegol" post="107694"]En aquesta primera trobada per part de la Gemma i meva amb tots vosaltres, era impossible sentir-se més acollits per tots plegats, ni més acollonits per d’immensa quantitat de corbes que hem fet. Nova i bona gent (per a nosaltres), noves i bones carreteres (al menys també per nosaltres), i per rematar-ho... Nous i bons gustos de garoines al paladar (si., si... també al menys per a nosaltres). [/quote]
Celebro que us hagi agradat, ja us heu apuntat a la calçotada d'aquí a quinze dies ?
[quote user="joanclapegol" post="107694"]Es pot demanar més? (apart de avançar un dia al Jordi de la Z1000 fent-li un exterior en una corba...que ho faré, Jordi...jeje)
( i a la Núria, gràcies a la qual hem conegut a aquest genial grup)[/quote]
Doncs avisa, que m'agradaria veure-ho ;)
Celebro que us hagi agradat, ja us heu apuntat a la calçotada d'aquí a quinze dies ?
[quote user="joanclapegol" post="107694"]Es pot demanar més? (apart de avançar un dia al Jordi de la Z1000 fent-li un exterior en una corba...que ho faré, Jordi...jeje)
( i a la Núria, gràcies a la qual hem conegut a aquest genial grup)[/quote]
Doncs avisa, que m'agradaria veure-ho ;)