AUTOCOM Consultes
Moderador: Airald
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
Re: AUTOCOM Consultes
Entenc les sigles, però será per la radio no mes, no?. Perquè si haig de pitjar el botonet per parlar amb el copi i el copi ha de pitjar el botonet per parlar amb mi, farem un numeret de circ :mrgreen:
Perebi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 28, 2011 9:05 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
podriem dir que és un "outsourcing" (ara està tan de moda) del botó que has de pitjar per emetre (al micro si és emisora al lateral si és walkie) per això es diu PTT: purzapablá
-----------
- Perebi
- Presentats
[quote user="ARBE" post="173235"]podriem dir que és un "outsourcing" (ara està tan de moda)[/quote]
Conec a un paio que el dia que va sentir "outsourcing" per primera vegada es va quedar sense feina.
Ja ho havia entès, però ara se alguna cosa mes, gràcies Arbe. ;)
Conec a un paio que el dia que va sentir "outsourcing" per primera vegada es va quedar sense feina.
Ja ho havia entès, però ara se alguna cosa mes, gràcies Arbe. ;)
Perebi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 28, 2011 8:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
Reflotant un amica el tema... No entenc massa bé els kits que proposa Autocom.
En principi crec que lo que em convé (emissora, mòbil+mp3, GPS, vaig sol), en tindria prou amb el LOGIC. Però em dóna la sensació que falten cables... (per lo que veig, que no tinc res). Per exemple:
- voldria tenir la capseta connectada a la moto, i no utilitzar piles (aquest model ho permet). Vé el cable d'alimentació directa?
- Mòbil i MP3 (del mòbil me'n podria passar, però és que el faig servir d'MP3). Necessito un suplement pel Bluetooth? Com puc canviar de cançó o parar-lo?
- micro i altaveus. Venen en el kit o s'han de comprar apart? Comparats amb els Midland BT, són de millor calitat?
- el cable que connecta el casc a la moto. vé inclòs o s'ha de comprar apart?
Es justifica pagar 500 o 600€ al tal Miguel, veient que al Regne Unit els models valen entre 150 i 350GBP (aprox lo mateix en €)?
Millor que Midland? (que a mi em va bé però no sé massa bé com conectar el PMR, ja que necessito un cable que vagi del PMR al manillar)
En principi crec que lo que em convé (emissora, mòbil+mp3, GPS, vaig sol), en tindria prou amb el LOGIC. Però em dóna la sensació que falten cables... (per lo que veig, que no tinc res). Per exemple:
- voldria tenir la capseta connectada a la moto, i no utilitzar piles (aquest model ho permet). Vé el cable d'alimentació directa?
- Mòbil i MP3 (del mòbil me'n podria passar, però és que el faig servir d'MP3). Necessito un suplement pel Bluetooth? Com puc canviar de cançó o parar-lo?
- micro i altaveus. Venen en el kit o s'han de comprar apart? Comparats amb els Midland BT, són de millor calitat?
- el cable que connecta el casc a la moto. vé inclòs o s'ha de comprar apart?
Es justifica pagar 500 o 600€ al tal Miguel, veient que al Regne Unit els models valen entre 150 i 350GBP (aprox lo mateix en €)?
Millor que Midland? (que a mi em va bé però no sé massa bé com conectar el PMR, ja que necessito un cable que vagi del PMR al manillar)

Les motos no perden oli, marquen territori...
- Perebi
- Presentats
Jo tinc gariebé tot el que vols i per estrenar. He canviat de idea i potser no instal.laré l'Autocom i la radio no la vull per a res.