Husqvarna T 630
Moderador: Airald
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Husqvarna T 630
[quote user="pere29" post="184552"]Crec que les diferencies principals per mi son: el pes importantissim, veig molt complicat per usuaris normal agafar la ktm 690 o la husq 630 i fer un corriol complicat.
I l´altre diferencia seria en la capaçitat de fer kilometrades en les que hagis de mantenir creuers de 120-130, amb cap d´aquestes 450 ho faras.
Pero es veritat que les basses d´aquestes motos serian enduro.[/quote]
pero per fi sembla que alguna marca resucita la formula antiga de les XT, Djebel , XL , i les més OFF XR 600 etc dels 80 i 90 , motos que et permeten anar depreseta per camins i sentir-te el Marc Coma de turno ( corriols no s´en poden fer .... :twisted: ) fer traveses per on vulguis i tornar a casa per carretera al ritme que vulguis , amb demarré, arbre equilibrat,. llargues suspensions .... etc i unes aptituts correctes per carretera.... son 151 Kgs..... d´acord,...però la XR 600 dels 90 pesaba reals 148 Kgs. .... i les feiem volar....les motos ideals pels pseudo-endureros domingueros.
per fer Enduro de veritat ja hi han altres motos.
:roll:
I l´altre diferencia seria en la capaçitat de fer kilometrades en les que hagis de mantenir creuers de 120-130, amb cap d´aquestes 450 ho faras.
Pero es veritat que les basses d´aquestes motos serian enduro.[/quote]
pero per fi sembla que alguna marca resucita la formula antiga de les XT, Djebel , XL , i les més OFF XR 600 etc dels 80 i 90 , motos que et permeten anar depreseta per camins i sentir-te el Marc Coma de turno ( corriols no s´en poden fer .... :twisted: ) fer traveses per on vulguis i tornar a casa per carretera al ritme que vulguis , amb demarré, arbre equilibrat,. llargues suspensions .... etc i unes aptituts correctes per carretera.... son 151 Kgs..... d´acord,...però la XR 600 dels 90 pesaba reals 148 Kgs. .... i les feiem volar....les motos ideals pels pseudo-endureros domingueros.
per fer Enduro de veritat ja hi han altres motos.
:roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 14, 2011 8:09 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

- Pere29
- Presentats
pero per fi sembla que alguna marca resucita la formula antiga de les XT, Djebel , XL , i les més OFF XR 600 etc dels 80 i 90 , motos que et permeten anar depreseta per camins ( corriols no s´en poden fer .... :twisted: ) i tornar a casa per carretera al ritme que vulguis , amb demarré, arbre equilibrat .... etc i unes aptituts correctes per carretera.... son 151 Kgs..... d´acord,...però la XR 600 dels 90 pesaba reals 148 Kgs. .... i les feiem volar....
:roll:[/quote]
100x100 d´acord amb tu
100x100 d´acord amb tu
- Llagasta
- Presentats
[quote user="pere29" post="184558"]pero per fi sembla que alguna marca resucita la formula antiga de les XT, Djebel , XL , i les més OFF XR 600 etc dels 80 i 90 , motos que et permeten anar depreseta per camins ( corriols no s´en poden fer .... :twisted: ) i tornar a casa per carretera al ritme que vulguis , amb demarré, arbre equilibrat .... etc i unes aptituts correctes per carretera.... son 151 Kgs..... d´acord,...però la XR 600 dels 90 pesaba reals 148 Kgs. .... i les feiem volar....
100x100 d´acord amb tu[/quote]
company estic tan convençut !! que si trobes una colla d´avis espanta-cunills com jo ,m´en compraria una ara mateix !!!! :roll:
100x100 d´acord amb tu[/quote]
company estic tan convençut !! que si trobes una colla d´avis espanta-cunills com jo ,m´en compraria una ara mateix !!!! :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 14, 2011 8:12 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Ei Pere,
Ja veus quina moguda que has muntat, noi!
Que hi tens comissió? :lol:
Salut
Ja veus quina moguda que has muntat, noi!
Que hi tens comissió? :lol:
Salut
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Abans una taronja... una 500 EXC o una 690 Enduro R o alguna cosa així...
Siiiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Salut, i tacs...
Siiiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Salut, i tacs...
- Llagasta
- Presentats
Calma´t , company, calma´t ... a molts se´ls hi acumularia la feina :-o
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 14, 2011 8:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

-
- Presentats
Es que em vull vendre la meva SX i canviar-la ja per una d'enduro... que tinc nostàlgia de sortir de casa ja vestit, i no vestir-me a circuit... :crys
En-du-ro... en-du-ro... :666 :666 :666
En-du-ro... en-du-ro... :666 :666 :666
- CMB
- Presentats
-
- Presentats
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
No m'agrada la til.la... prefereixo el Cola-Cao amb ratafia!!!!
:cerv
:cerv
- CMB
- Presentats
[quote user="Fjodor" post="184584"]:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:cerv[/quote]
Cola-Cao amb ratafia? No ho havia sentit mai! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:cerv[/quote]
Cola-Cao amb ratafia? No ho havia sentit mai! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
-
- Presentats
Tasta-ho i veuràs!
I si és ratafia de la que faig a casa, TNT...
...o un carajillo de portland... :lol:
I si és ratafia de la que faig a casa, TNT...
...o un carajillo de portland... :lol:
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Si us plau, atureu-me, que aquest traste em comença a escalfar molt i molt.
Si tingués més temps per fer-lo brandar ja fóra al concessionari, ho juro. Tot i així, em fa l'efecte que qualsevol dia d'aquests fotré un cop de cap: la VStrom per carretera-turisme-feina i la HVA... Ah! la HVA...
Si tingués més temps per fer-lo brandar ja fóra al concessionari, ho juro. Tot i així, em fa l'efecte que qualsevol dia d'aquests fotré un cop de cap: la VStrom per carretera-turisme-feina i la HVA... Ah! la HVA...
- Llagasta
- Presentats
[quote user="Storm" post="184653"]Si us plau, atureu-me, que aquest traste em comença a escalfar molt i molt.
Si tingués més temps per fer-lo brandar ja fóra al concessionari, ho juro. Tot i així, em fa l'efecte que qualsevol dia d'aquests fotré un cop de cap: la VStrom per carretera-turisme-feina i la HVA... Ah! la HVA...[/quote]
ja som 2 !!!
Si tingués més temps per fer-lo brandar ja fóra al concessionari, ho juro. Tot i així, em fa l'efecte que qualsevol dia d'aquests fotré un cop de cap: la VStrom per carretera-turisme-feina i la HVA... Ah! la HVA...[/quote]
ja som 2 !!!

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Llagasta" post="184655"]
ja som 2 !!![/quote]
Tu ets més d'Honda, home! :razz:
Ah, canviant de tema però parlant del mateix, faig una pregunta i no veig la resposta coherent enlloc, ni la normativa:
-Com és que al Vallès-Bages els Forestals-Urbanos-Mossos si t'enxampen pel bosc t'empuren bé, i pel Pirineu a tots els camins que paro veig que hi han senyals que diu que es pot circular en moto, amb velocitat màxima de 30 km/h ( :razz: ) i fins a set motos juntes? :shock:
ja som 2 !!![/quote]
Tu ets més d'Honda, home! :razz:
Ah, canviant de tema però parlant del mateix, faig una pregunta i no veig la resposta coherent enlloc, ni la normativa:
-Com és que al Vallès-Bages els Forestals-Urbanos-Mossos si t'enxampen pel bosc t'empuren bé, i pel Pirineu a tots els camins que paro veig que hi han senyals que diu que es pot circular en moto, amb velocitat màxima de 30 km/h ( :razz: ) i fins a set motos juntes? :shock:

-
- Presentats
Aqui a l'Empordà també som uns ultradelinqüents...
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Gràcies a tots pels aclariments i opinions.
En certa manera i per fer-m'ho fàcil jo mateix, potser podríem dir que les enduro serien unes màquines semblants a les de cross però que es poden matricular (per tant porten l'equipament necessari en aquest sentit).
Entenc que la ratlla entre unes i altres (trail/enduro) és molt fina en alguns cassos i que el factor pes, capacitat de dipòsit i altres detalls que heu anat anomenant són importants per a poder classificar-les i que aquesta "classificació" és força personal.
Estic enamorat de la meva RT però poder tenir una màquina com aquesta Husqvarna T630 al garatge per poder fer algunes sortides com les que penjeu tot sovint, seria l'hòstia.
En certa manera i per fer-m'ho fàcil jo mateix, potser podríem dir que les enduro serien unes màquines semblants a les de cross però que es poden matricular (per tant porten l'equipament necessari en aquest sentit).
Entenc que la ratlla entre unes i altres (trail/enduro) és molt fina en alguns cassos i que el factor pes, capacitat de dipòsit i altres detalls que heu anat anomenant són importants per a poder classificar-les i que aquesta "classificació" és força personal.
Estic enamorat de la meva RT però poder tenir una màquina com aquesta Husqvarna T630 al garatge per poder fer algunes sortides com les que penjeu tot sovint, seria l'hòstia.
- Pere29
- Presentats
[quote user="Llagasta" post="184655"][quote user="Storm" post="184653"]Si us plau, atureu-me, que aquest traste em comença a escalfar molt i molt.
ja som 2 !!![/quote]
ja som 3!!!
ja som 2 !!![/quote]
ja som 3!!!
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Ja us he dit que estava molt engrescat. Aquesta tarda me n'he anat a la botiga amb la targeta de crèdit treient espurnes, fent una escalfor que es propagava més enllà de la butxaca fins a les parts més sensibles. Ooohhhhhhhhh. Ja em pensava que sortiria de la botiga damunt del ruc, una Husky de les que veia quan era petit i feien el Mundial d'enduro pel poble. Fins i tot m'havia promès deixar de fumar tan bon punt engegués el motor... Però no! El cap de taller que diu que és una grandíssima màquina però un desastre pel que fa als recanvis, que una peça important te la poden portar en dos dies i un retén poden estar tres mesos... Una loteria, un desastre. Abans, diu, quan l'importador era Zacatin, anaven força bé; ara, amb uns importadors catalans -diu- no va de cap manera. I la història de BMW? Encara no se sap ben bé com anirà. Total, que he sortit de la botiga amb el catàleg enduro de KTM 2012 (no te'm esbalotis Fjodor) que el més gros que hi ha es la EXC 500 a 9.000 euros, 3.000 més que la Husky i massa enduro pel meu gust, que voldria una cosa més trail.
Què hem de fer companys?
L'única pega que li trobava a la Husky és el dipòsit massa petit. Si aquest paio no m'hagués posat la por al cos... Què fem?
(Posats a fer ja m'havia resignat a endur-me una Rieju enduro 450 amb motor Yamaha, components Marzocchi i xassís no sé què que es veu que és una passada i la van posar a 5.000 euros però resulta que ja s'han acabat les existències)
Un dia poc productiu.
Què hem de fer companys?
L'única pega que li trobava a la Husky és el dipòsit massa petit. Si aquest paio no m'hagués posat la por al cos... Què fem?
(Posats a fer ja m'havia resignat a endur-me una Rieju enduro 450 amb motor Yamaha, components Marzocchi i xassís no sé què que es veu que és una passada i la van posar a 5.000 euros però resulta que ja s'han acabat les existències)
Un dia poc productiu.
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 15, 2011 11:25 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Pere29
- Presentats
Storm: Si no tens molta pressa jo esperaria una mica a veure que pasa.
El que ta dit el mecanic es veritat, pel que jo se, sobretot en el tema recanvis peroooooooo
Pel que he anat escoltat diuen: que donat que bmw no acaba de despegar amb les motos off les deixaran de fer per abocar tot amb les husq, i aixi poder competir amb altres marques del sector i les bmw enfocarles mes a carretera i trail.
El que ta dit el mecanic es veritat, pel que jo se, sobretot en el tema recanvis peroooooooo
Pel que he anat escoltat diuen: que donat que bmw no acaba de despegar amb les motos off les deixaran de fer per abocar tot amb les husq, i aixi poder competir amb altres marques del sector i les bmw enfocarles mes a carretera i trail.