TOURMALET O Passejada Per França El Dissabte 9-06-2012
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 224
- Membre des de: dl. gen. 02, 2012 6:27 pm
- Ubicació: Roda de Ter
Re: TOURMALET O Passejada Per França El Dissabte 9-06-2012
[quote user="Ramon" post="201892"]Ei, em pensava que era demà dissabte i ja el tinc ocupat ... però ara acabo de veure que és d'avui en vuit, a veure si puc, ja ho diré durant la setmana ;)[/quote]
Doncs esperem la teva resposta :D :D ...que segur que serà SI...oi ?... :Saltant :form
Doncs esperem la teva resposta :D :D ...que segur que serà SI...oi ?... :Saltant :form
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
UFF aquest dia no podre
Aniversari de Natalia i una boda
I mira que m´agradaria.... des de que tinc moto cada any faig (com a minim) una pujada al Tourmalet..
I mira que m´agradaria.... des de que tinc moto cada any faig (com a minim) una pujada al Tourmalet..
Ex ...moltes coses
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
dons jo que m'ho estava pensant,un nou invent i em toca treballar :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat ja veig que als ports que estic predestinat son els de les ''Golondrinas'' :enfaduu :enfaduu
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Em podeu posar com a provisional. Sembla que ja tindré la moto a punt
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
Lloat siga el Senyor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A la fi em puc apuntar a una "sortideta"!!!!!!!
Encara que sortiré de Teià, em va millor anar directe a Ripoll, així doncs, ens veurem a Ripoll, a l'Intermarxe a les vuit del matí del dissabte dia 9.
M'agradaria fer qualsevol de les rutes 2 i 3, per que passen per el "Tourmalet", però amb esperit democràtic, faré el que decideixi la majoria, sigui o no "qualificada" ;)
A la fi em puc apuntar a una "sortideta"!!!!!!!
Encara que sortiré de Teià, em va millor anar directe a Ripoll, així doncs, ens veurem a Ripoll, a l'Intermarxe a les vuit del matí del dissabte dia 9.
M'agradaria fer qualsevol de les rutes 2 i 3, per que passen per el "Tourmalet", però amb esperit democràtic, faré el que decideixi la majoria, sigui o no "qualificada" ;)
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 02, 2012 8:48 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

-
- Presentats
[quote user="Steelman" post="201911"]UFF aquest dia no podre
I mira que m´agradaria.... des de que tinc moto cada any faig (com a minim) una pujada al Tourmalet..[/quote]
L`aniversari de la Natalia,ja el celebrarem tots plegats durant la ruta....en quan la boda,dieu als nuvis que la canviin
pel Diumenge...segù que acepten... :b9 :b9 :b9
I mira que m´agradaria.... des de que tinc moto cada any faig (com a minim) una pujada al Tourmalet..[/quote]
L`aniversari de la Natalia,ja el celebrarem tots plegats durant la ruta....en quan la boda,dieu als nuvis que la canviin
pel Diumenge...segù que acepten... :b9 :b9 :b9
-
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="201919"]dons jo que m'ho estava pensant,un nou invent i em toca treballar :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat ja veig que als ports que estic predestinat son els de les ''Golondrinas'' :enfaduu :enfaduu[/quote]
Tranquil,Kpeps...agafate-ho bè...que aquestes emprenyades no van bè per la salut. :wall
Ja es faràn mes de sortides.Ara que aquest ports de les "Golondrines "... :b9
Tranquil,Kpeps...agafate-ho bè...que aquestes emprenyades no van bè per la salut. :wall
Ja es faràn mes de sortides.Ara que aquest ports de les "Golondrines "... :b9
-
- Presentats
Pasqual :D
Toni Wan Kenowi :D ...apuntats.
Fins dissabte :form :form
Toni Wan Kenowi :D ...apuntats.
Fins dissabte :form :form
-
- Presentats
Hola de nou...
Tant pels companys que ja han confirmat que venen com pels que es puguin apuntar els propers dies,
al Xavier i a mi,ens aniria bè que cada company esculli la ruta que li resulti mes atractiva,de les tres
que tenim a triar.La que voti la majoria,serà la ruta que farèm. :bow
D`aquesta manera,podrem acabar de polir petits detalls de la ruta escullida i guanyarem temps
a la sortida.
GRÀCIES .... :cerv :form
Tant pels companys que ja han confirmat que venen com pels que es puguin apuntar els propers dies,
al Xavier i a mi,ens aniria bè que cada company esculli la ruta que li resulti mes atractiva,de les tres
D`aquesta manera,podrem acabar de polir petits detalls de la ruta escullida i guanyarem temps
a la sortida.
GRÀCIES .... :cerv :form
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:Saltant :Saltant Molt interessant la sortida,,,,,,,, estarem atents aquesta sortida,,,,,,, si podem per poc que puguem anirem,,,,,, fins útlimo dia no podem dir res :martell
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
[quote user="CarToni" post="202010"]Hola de nou...
a la sortida.
GRÀCIES .... :cerv :form[/quote]
Apunteu-me si us plau. ;)
Personalment qualsevol de les dues rutes que passen per el Tourmalet m'agraden, cert que s'han de polir detalls (no tinc clar l'enllaç entre Saint Girons i Pierrefitte-Nestalas ??? )...sigui com sigui, acceptaré de bon grat, el que decidim entre tots.
a la sortida.
GRÀCIES .... :cerv :form[/quote]
Personalment qualsevol de les dues rutes que passen per el Tourmalet m'agraden, cert que s'han de polir detalls (no tinc clar l'enllaç entre Saint Girons i Pierrefitte-Nestalas ??? )...sigui com sigui, acceptaré de bon grat, el que decidim entre tots.
-
- Presentats
I tant que vindreu !!...a què si !!.... :D :D
Us esperem MININOS !! :Saltant :Saltant :form
Us esperem MININOS !! :Saltant :Saltant :form
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
ondia, nosaltres hi serem diumenge amb les bicis, si encara sou alla i veieu un amb mallot blanc i vermell de sant cugat, doneu me una empentena amunt jejeje
v'sss
v'sss
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Ei, a mi de moment apunteu-me a la llista de provisionals !
En quant a la ruta haig de confessar que no me les he ni mirat, confio plenament en que trobareu el camí correcte, revirat, bonic, ... que nom patiu home, que ens conformarem amb el què proposeu, vosaltres mateixos !
En quant a la ruta haig de confessar que no me les he ni mirat, confio plenament en que trobareu el camí correcte, revirat, bonic, ... que nom patiu home, que ens conformarem amb el què proposeu, vosaltres mateixos !
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Recarais... el tourmalet està de moda.. :mrgreen:
Les ganes hi son, entro en procès de meditaciò.. depen sols de cartera per ara. :mrgreen:
Les ganes hi son, entro en procès de meditaciò.. depen sols de cartera per ara. :mrgreen:
- Jaumot
- Presentats
- Entrades: 73
- Membre des de: dg. març 11, 2012 9:16 pm
- Ubicació: Sant Julià de Vilatorta
Aaaaaah...!!! El dia 9 no puc, tinc compromisos al poble. Ostres i aquesta és una de les sortides que m'agradaria fer.
Ho sento.
Ho sento.
- Jordivfr
- Presentats
- Entrades: 400
- Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
- Ubicació: Badalona
M'AMUNTO!!! ostres tinc un mono de moto que mossego!!!, desde la sortida del 2 de juliol de l'any passat (Goust 2ª - 3ª part) que no he pogut sortir.
Com podeu suposar qualsevol ruta m'estarà d'allò més bé.
Ens veiem a la Gleva.
Ens veiem a la Gleva.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Jordivfr" post="202092"]M'AMUNTO!!! ostres tinc un mono de moto que mossego!!!, desde la sortida del 2 de juliol de l'any passat (Goust 2ª - 3ª part) que no he pogut sortir.
Ens veiem a la Gleva.[/quote]
Alerta que si vens , nevará :b9 :b9 :b9 :b9
Alerta que si vens , nevará :b9 :b9 :b9 :b9
-
- Presentats
Personalment qualsevol de les dues rutes que passen per el Tourmalet m'agraden, cert que s'han de polir detalls (no tinc clar l'enllaç entre Saint Girons i Pierrefitte-Nestalas ??? )...sigui com sigui, acceptaré de bon grat, el que decidim entre tots.[/quote]
Hola Joevel
La part de ruta que descrius,no la tenim escollida...no passarìem per Pierrefitte-Nestalàs.
Tambè es una bona alternativa per pujar al TOURMALET per la banda de Luz saint Sauveur i baixar pel cantò de La Mongie
fins a Bagneres de Luchòn ( via Vielha ),però hem va semblar que allargaba massa la ruta....i no m`agradaria que cap
company hem talli les orelles o algo pitjor :tremolant
Es tracta de passar per Bagneres de Bigorre--Campan--La Mongie i arribar a dalt el Col du Tourmalet...fer la foto de rigor
i si els companys volen i hi ha temps.....es pot baixar per l`altre cantò fins a Bareges o Luz St. Sauveur i tornar pujar per la mateixa carretera
cap a Sta. Mª de Campàn--Bagneres de Luchòn --Vielha i cap a casa :D :D
Ara que si voleu passar per Pierrefitte-Nestalàs i fer El Tourmalet de una passada...sense repetir carretera...endavant !! :D :D
VSSS :form :form :form :form
Personalment qualsevol de les dues rutes que passen per el Tourmalet m'agraden, cert que s'han de polir detalls (no tinc clar l'enllaç entre Saint Girons i Pierrefitte-Nestalas ??? )...sigui com sigui, acceptaré de bon grat, el que decidim entre tots.[/quote]
Hola Joevel
La part de ruta que descrius,no la tenim escollida...no passarìem per Pierrefitte-Nestalàs.
Tambè es una bona alternativa per pujar al TOURMALET per la banda de Luz saint Sauveur i baixar pel cantò de La Mongie
fins a Bagneres de Luchòn ( via Vielha ),però hem va semblar que allargaba massa la ruta....i no m`agradaria que cap
company hem talli les orelles o algo pitjor :tremolant
Es tracta de passar per Bagneres de Bigorre--Campan--La Mongie i arribar a dalt el Col du Tourmalet...fer la foto de rigor
i si els companys volen i hi ha temps.....es pot baixar per l`altre cantò fins a Bareges o Luz St. Sauveur i tornar pujar per la mateixa carretera
cap a Sta. Mª de Campàn--Bagneres de Luchòn --Vielha i cap a casa :D :D
Ara que si voleu passar per Pierrefitte-Nestalàs i fer El Tourmalet de una passada...sense repetir carretera...endavant !! :D :D
VSSS :form :form :form :form
-
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="202094"][quote user="Jordivfr" post="202092"]M'AMUNTO!!! ostres tinc un mono de moto que mossego!!!, desde la sortida del 2 de juliol de l'any passat (Goust 2ª - 3ª part) que no he pogut sortir.
Alerta que si vens , nevará :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Pels que porteu cadena a la moto...podeu estar tranquils :mrgreen: :mrgreen:
Alerta que si vens , nevará :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Pels que porteu cadena a la moto...podeu estar tranquils :mrgreen: :mrgreen: