Ruta Pel Vercors (França)
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 42
- Membre des de: dv. ago. 05, 2011 12:27 am
Re: Ruta Pel Vercors (França)
A tots gràcies per llegir-me i pels vostres comentaris. :D
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Moltes gràcies per aquesta crònica i aquestes fotos tant fantàstiques. Tota aquesta zona, me l'havia recorregut amb els meus pares d'adolescent amb cotxe quant cada any ens portaven amb el meu germà a conèixer noves estacions dels Alps. Grenobl, le Puy St. Vincent, o la mateixa estació de la població on tenieu l'hotel, la publicitat de l'època deia: vilard de Lans o tout vert o tout blanc. :D
M'has portat molt bons records i moltes ganes de tornari, felicitats!!!
M'has portat molt bons records i moltes ganes de tornari, felicitats!!!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
-
- Presentats
[quote user="Trencaferro" post="204341"]Moltes gràcies per aquesta crònica i aquestes fotos tant fantàstiques. Tota aquesta zona, me l'havia recorregut amb els meus pares d'adolescent amb cotxe quant cada any ens portaven amb el meu germà a conèixer noves estacions dels Alps. Grenobl, le Puy St. Vincent, o la mateixa estació de la població on tenieu l'hotel, la publicitat de l'època deia: vilard de Lans o tout vert o tout blanc. :D
M'has portat molt bons records i moltes ganes de tornari, felicitats!!![/quote]
Els records son prou importants perquè son el negatiu de les nostres vides. I de tant en tant, els positives per tornar a reviure aquells moments desitjats. Enhorabona per haver revelat amb la meva crònica. ;)
M'has portat molt bons records i moltes ganes de tornari, felicitats!!![/quote]
Els records son prou importants perquè son el negatiu de les nostres vides. I de tant en tant, els positives per tornar a reviure aquells moments desitjats. Enhorabona per haver revelat amb la meva crònica. ;)
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Moltes gracies per la teva crònica. Realment es una regió molt bonica per visitar i aquesta crònica ens ho recorda de nou. A veure que fa al final et teu amic Otto, però l’ensurt ja no li treu ningú!
Merci.

Moltes gracies per la teva crònica. Realment es una regió molt bonica per visitar i aquesta crònica ens ho recorda de nou. A veure que fa al final et teu amic Otto, però l’ensurt ja no li treu ningú!
Merci.
Sort,
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Quan una crònica és bona, sempre em desperta dues sensacions, la de sorti JA per anar a coneixer-ho i la de tornar-hi si ja hi has anat.
Magnifica crònica i magnifiques fotos!
M'agradaria saber com acaba el tema de la yamaha del teu amic. Espero no tenir que trobar-mi mai, però.....
Magnifica crònica i magnifiques fotos!
M'agradaria saber com acaba el tema de la yamaha del teu amic. Espero no tenir que trobar-mi mai, però.....
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Una bona sortida. A veure si un dia la faig. Gràcies per compartir-la.
He vist un comentari on diu que la responsable de l’Hotel us va regalar un mapa de carreteres de la zona i poses que és una cosa rara tan bon tracte a un turista no francès. La meva experiència és que en general el tracte a França amb els turistes no francesos és molt bo, sobre tot els motards. Em sembla que tenim molts prejudicis.
He vist un comentari on diu que la responsable de l’Hotel us va regalar un mapa de carreteres de la zona i poses que és una cosa rara tan bon tracte a un turista no francès. La meva experiència és que en general el tracte a França amb els turistes no francesos és molt bo, sobre tot els motards. Em sembla que tenim molts prejudicis.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
-
- Presentats
[quote user="Ricmel" post="204468"]Una bona sortida. A veure si un dia la faig. Gràcies per compartir-la.
He vist un comentari on diu que la responsable de l’Hotel us va regalar un mapa de carreteres de la zona i poses que és una cosa rara tan bon tracte a un turista no francès. La meva experiència és que en general el tracte a França amb els turistes no francesos és molt bo, sobre tot els motards. Em sembla que tenim molts prejudicis.[/quote]
El comentari està basat en la meva pròpia experiència viatjant per França, on he trobat gent que no ens ha volgut servir menjar i al poc fer-ho a un senyor del poble. Tinc clar que no tothom és així, però quan anem de passada pels llocs, el tracte no és el mateix que quan t'hostatges. Espero seguir viatjant i que em facin canviar d'opinió.
Sinó li pots preguntar a la meva dona, que parla super bé el francès, quina sensació te ella quan ens vam creuar França de sud a nord i després la van fer baixant de Suïssa?!
Tot són opinions i ja sé que no tinc la veritat. :twisted:
He vist un comentari on diu que la responsable de l’Hotel us va regalar un mapa de carreteres de la zona i poses que és una cosa rara tan bon tracte a un turista no francès. La meva experiència és que en general el tracte a França amb els turistes no francesos és molt bo, sobre tot els motards. Em sembla que tenim molts prejudicis.[/quote]
El comentari està basat en la meva pròpia experiència viatjant per França, on he trobat gent que no ens ha volgut servir menjar i al poc fer-ho a un senyor del poble. Tinc clar que no tothom és així, però quan anem de passada pels llocs, el tracte no és el mateix que quan t'hostatges. Espero seguir viatjant i que em facin canviar d'opinió.
Sinó li pots preguntar a la meva dona, que parla super bé el francès, quina sensació te ella quan ens vam creuar França de sud a nord i després la van fer baixant de Suïssa?!
Tot són opinions i ja sé que no tinc la veritat. :twisted:
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Felicitats per aquesta magnífica crònica !
És una zona preciosa. Llàstima de l'avaria de la Yamaha.
Salut.
És una zona preciosa. Llàstima de l'avaria de la Yamaha.
Salut.
- Jordi Ponsa
- Presentats
- Entrades: 292
- Membre des de: dl. set. 29, 2008 10:48 am
- Ubicació: Vic - Osona
Molt bona crònica i fantàstiques fotos, ..... et fa venir ganes d'anar-hi, es veu una zona molt agradable.
Salut //*//
Salut //*//
Never ride alone.
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA