[quote user="Randy-650" post="222225"]
Doncs sembla ser que si. Els de Motocenterlevante van crear un "bulo" per tenir més vendes, com a venedor autoritzat que és igual a altres botigues.
Molt malemnt per Motocenterlevante, la veritat. :foracat[/quote]
Molt confús tot plegat
www.touratech-españa.com
amb el domini www.touratech-españa.es (domini es)a Mototrek, que m´han confirmat que seran distribuidors.
I amb el domini www.touratech-españa.com (domini com) a MotoCenterLevante...
Hi haurà dos distribuidors?
A lo millor no seran distribuidors direcectes de touratech, com ho era touratech-iberica, i només seran distribuidors autoritzats
Touratech Ibérica Ha Tancat ?
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Touratech Ibérica Ha Tancat ?
Ex ...moltes coses
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Touratech Ibérica Ha Tancat ?
Jo vaig trucar ahir a Alemanya i vaig parlar amb el Peter Hanna i també amb la Veronika Hamback ( Comptable i cap de vendes externes respectivament ) per un tema d´una comanda per la X650 i per un altre assumpte i em van confirmar que les comandes a Espanya s´han de fer a través de la seva página Web internacional , estaven de moment amb stand-by ( sic ) el tema de distribuidor a Espanya.
De totes formes , tinc el catàleg( totxo ) tant l´Espanyol com l´original alemany i els preus son Idèntics , excepte l´iva que a Alemanya es del 19% i aqui del 21% i també els ports des de Alemanya a Espanya son 12 Euros fins a 31 Quilos, igual que els que cobrava Moteros Factory ( Touratech España ) :picant
Jo ja si haig de fer una comanda la continuaré fent directe a Fábrica....
De totes formes , tinc el catàleg( totxo ) tant l´Espanyol com l´original alemany i els preus son Idèntics , excepte l´iva que a Alemanya es del 19% i aqui del 21% i també els ports des de Alemanya a Espanya son 12 Euros fins a 31 Quilos, igual que els que cobrava Moteros Factory ( Touratech España ) :picant
Jo ja si haig de fer una comanda la continuaré fent directe a Fábrica....
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 19, 2012 9:12 pm, en total s’ha editat 7 vegades.