Curset Conducció Per Moto.
Moderador: Airald
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Re: Curset Conducció Per Moto.
Estic d'acord amb l'Eva.
Circulant cada dia s'aprèn, però tenir un bon professor ajuda ha fer un salt en l'aprenentatge. Per a mi és important que algú expliqui clarament com cal fer les coses, fer-les amb el professor d'observador i que et digui que no fas bé per corregir-ho. Això no passa seguint, si pots fer-ho, algun company-mestre-de-la-conducció.
Circulant cada dia s'aprèn, però tenir un bon professor ajuda ha fer un salt en l'aprenentatge. Per a mi és important que algú expliqui clarament com cal fer les coses, fer-les amb el professor d'observador i que et digui que no fas bé per corregir-ho. Això no passa seguint, si pots fer-ho, algun company-mestre-de-la-conducció.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Pedroguzzi
- Presentats
- Entrades: 416
- Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
- Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
- Contacta:
Conec al Manel que te la empresa de fer cursets de conduccio per carretera TRAZADA 10 , ho fan per carretera i estan bastant be
el seu link http://www.trazada10.es/foro/forum-8.html
Ah!! i son de casa :okcat
Ah!! i son de casa :okcat
En dues o tres rodes , a la fi del mon

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Pedroguzzi" post="224980"]Conec al Manel que te la empresa de fer cursets de conduccio per carretera TRAZADA 10 , ho fan per carretera i estan bastant be
Ah!! i son de casa :okcat[/quote]
Moltes gràcies.
A Mototurisme ja es va fer un curset amb Trazada 10 i ... bueno... crec que millor buscar un curset més profesional i que si ens apuntem 6 o 30 no tinguem problemes.
Demà vaig a BMW i pregutaré.
També és veritat que cal buscar , no sols bons pilots com a profesors , sinó que sápiguen explicar bé.
Moltes gràcies per la teva aportació :okcat .
Moltes gràcies.
A Mototurisme ja es va fer un curset amb Trazada 10 i ... bueno... crec que millor buscar un curset més profesional i que si ens apuntem 6 o 30 no tinguem problemes.
També és veritat que cal buscar , no sols bons pilots com a profesors , sinó que sápiguen explicar bé.
Moltes gràcies per la teva aportació :okcat .
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Veig que no sem va entendre bé, a veure, desconec del tot com són els cursos de conducció que puguin fer en un circuit, lo de traçar ho vaig dir en el cas que s'entrés en un circuit una mica per lliure (digueu-li tandes). :okcat
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Jordijd8
- Presentats
- Entrades: 87
- Membre des de: dj. nov. 10, 2011 11:21 pm
- Ubicació: Terrassa
Per a mi ha sigut un aprenentage molt important. Per tota l'informacio com documentacio entregada.
Crec que Trazada actualment esta en evolucio hi no realitzar els errors del passat.
Tambe es veritat que ha fet escola amb alumnes convertits en professors que solucionen aquestes problemes.
Crec que Trazada actualment esta en evolucio hi no realitzar els errors del passat.
Tambe es veritat que ha fet escola amb alumnes convertits en professors que solucionen aquestes problemes.
Jordijd8 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 16, 2013 11:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Als de TRAZADA ja els coneixem uns quants i la opinio general del que hi varem asistir es que en van fotre el pel.
Així de clar,van voler portar un grup de mes de 25 motos amb dos monitors i uns quants amics seus.
Van grabar les motos que varem asistir per carretera i en el meu cas,vaig sortir meins de 5 segons.
Inclus hi va haber un de MT que els volia denunciar.Al final,no se com va acabar tot pero jo els dono un SUSPENS TOTAL.
Ho sento pero algú ho habia de dir. :foracat :foracat
Així de clar,van voler portar un grup de mes de 25 motos amb dos monitors i uns quants amics seus.
Van grabar les motos que varem asistir per carretera i en el meu cas,vaig sortir meins de 5 segons.
Inclus hi va haber un de MT que els volia denunciar.Al final,no se com va acabar tot pero jo els dono un SUSPENS TOTAL.
Ho sento pero algú ho habia de dir. :foracat :foracat
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Si parlem de cursets, que siguin seriosos, si us plau.
Per l'experiencia viscuda, els curserts economics sembla que no es gaira compatible amb qualitat.
Respecte a Trazada 10, només dir que van acceptar un encarrec que el hi venia gran, molt gran. No van voler acceptar cap mena d'ajuda i ho van cobrar com si haguéssin complert amb el programa. Van acabar per dirigir-nos a la seva advocada si voliem seguir reclamant.
:nonocat :nonocat
Si parlem de cursets, que siguin seriosos, si us plau.
Per l'experiencia viscuda, els curserts economics sembla que no es gaira compatible amb qualitat.
Respecte a Trazada 10, només dir que van acceptar un encarrec que el hi venia gran, molt gran. No van voler acceptar cap mena d'ajuda i ho van cobrar com si haguéssin complert amb el programa. Van acabar per dirigir-nos a la seva advocada si voliem seguir reclamant.
:nonocat :nonocat
Sort,
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Parlant de circuits, algú de la zona em pot dir com estå el tema del d'Hostalric? En principi va néixer com escola de conducció.
Quan passo per allà el veig com abandonat... :foracat
Quan passo per allà el veig com abandonat... :foracat

- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
[youtube]ZoV3Ioz4u8w[/youtube]
Eva, no crec que t' hi fagin falta mès cursets per ara, buida la teva ment i podràs fluir per la carretera. A vegades és millor desaprendre que aprendre.
Si vas relaxada i traquila, senyal que pots millorar, en carreteres tranquiles cada cop força-hi una miqueta mès, com qui va al gimnàs i sent la tensiò i els treballs dels musculs.
No vagis per la carretera amiga meva, sigues la carretera. :b9
Eva, no crec que t' hi fagin falta mès cursets per ara, buida la teva ment i podràs fluir per la carretera. A vegades és millor desaprendre que aprendre.
Si vas relaxada i traquila, senyal que pots millorar, en carreteres tranquiles cada cop força-hi una miqueta mès, com qui va al gimnàs i sent la tensiò i els treballs dels musculs.
No vagis per la carretera amiga meva, sigues la carretera. :b9
- Eva
- Presentats
[quote user="Vendetta" post="225028"][youtube]ZoV3Ioz4u8w[/youtube]
No vagis per la carretera amiga meva, sigues la carretera. :b9[/quote]
Nen, aquest missatge l has escrit tu ¿.??
No vagis per la carretera amiga meva, sigues la carretera. :b9[/quote]
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="225027"]Parlant de circuits, algú de la zona em pot dir com estå el tema del d'Hostalric? En principi va néixer com escola de conducció.
Quan passo per allà el veig com abandonat... :foracat[/quote]
Segons tinc entés no van obtenir els permisos i van deixar-ho córrer... per fer supermotard estaria molt bé aquell circuit.
Salut
Segons tinc entés no van obtenir els permisos i van deixar-ho córrer... per fer supermotard estaria molt bé aquell circuit.
Salut
- Vendetta
- Presentats
[quote user="Eva" post="225032"]
Nen, aquest missatge l has escrit tu ¿.??[/quote]
Nena! què vols dir si l'he escrit jo? clar! per?
Nen, aquest missatge l has escrit tu ¿.??[/quote]
Nena! què vols dir si l'he escrit jo? clar! per?
- Pedroguzzi
- Presentats
- Entrades: 416
- Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
- Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
- Contacta:
[quote user="Eva" post="224985"][quote user="Pedroguzzi" post="224980"]Conec al Manel que te la empresa de fer cursets de conduccio per carretera TRAZADA 10 , ho fan per carretera i estan bastant be
Moltes gràcies.
Moltes gràcies per la teva aportació :okcat .[/quote]
No mes volia aportar algo , mai he fet un curset amb aquesta gent , pero tinc coneguts que si ho van fer i van quedar contents, aixo si , nomes eren 5 motos en total. Por lo que he vist la experiencia va ser molt negativa amb MTC , i es bo saber-ho per no caure en el mateix error .
Moltes gràcies.
Moltes gràcies per la teva aportació :okcat .[/quote]
No mes volia aportar algo , mai he fet un curset amb aquesta gent , pero tinc coneguts que si ho van fer i van quedar contents, aixo si , nomes eren 5 motos en total. Por lo que he vist la experiencia va ser molt negativa amb MTC , i es bo saber-ho per no caure en el mateix error .
En dues o tres rodes , a la fi del mon

- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
[quote user="650X" post="225033"][quote user="Randy-650" post="225027"]Parlant de circuits, algú de la zona em pot dir com estå el tema del d'Hostalric? En principi va néixer com escola de conducció.
Salut[/quote]
M'he informat millor, certament si que van obtenir els permisos corresponents, però van rebre queixes del soroll d'unes cases que estan al l'altre costat de la crta. d'Arbucies (lluny) i van haver de plegar. Tot i així m'han comentat que alguns caps de setmana l'utilitzen per a fer-hi cursets i trobades. Però més en plan costellada. Res racing.
Salut
Salut[/quote]
M'he informat millor, certament si que van obtenir els permisos corresponents, però van rebre queixes del soroll d'unes cases que estan al l'altre costat de la crta. d'Arbucies (lluny) i van haver de plegar. Tot i així m'han comentat que alguns caps de setmana l'utilitzen per a fer-hi cursets i trobades. Però més en plan costellada. Res racing.
Salut
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[/quote]
Jo he pensat algo semblant !!!
:cat_vergonya :cat_vergonya
[/quote]
:cat_vergonya :cat_vergonya
Sort,
- Vendetta
- Presentats
[quote user="Albert" post="225207"]Holaaaa,
[/quote]
:cat_vergonya :cat_vergonya[/quote]
Què voleu dir a veure..? aqui encara ningù has respost..
[/quote]
Què voleu dir a veure..? aqui encara ningù has respost..
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Vendetta" post="225224"][quote user="Albert" post="225207"]Holaaaa,
[/quote]
Què voleu dir a veure..? aqui encara ningù has respost..[/quote]
Deixa'ls estar Vendetta, em sembla que encara estan influenciats per una tal Irene i desconfien de tot :)
[/quote]
Què voleu dir a veure..? aqui encara ningù has respost..[/quote]
Deixa'ls estar Vendetta, em sembla que encara estan influenciats per una tal Irene i desconfien de tot :)
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
L'altre dia vaig estar amb una persona que va fer un curs fa uns anys a Calafat, de l'Escola TAC, i va quedar molt content. Em va dir que és un curs molt recomanable.
Aquí ja s'ha parlat del TAC, però el tema ha quedat aturat. He vist a internet que el proper curs és el 19 de maig, ara és a Albacete. Si som prou colla suposo que ens el farien per nosaltres a algun circuit de Catalunya.
Aquí ja s'ha parlat del TAC, però el tema ha quedat aturat. He vist a internet que el proper curs és el 19 de maig, ara és a Albacete. Si som prou colla suposo que ens el farien per nosaltres a algun circuit de Catalunya.
Ricmel l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 05, 2013 4:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Eva
- Presentats
[quote user="Ricmel" post="227031"]L'altre dia vaig estar amb una persona que va fer un curs fa uns anys a Calafat, de l'Escola TAC, i va quedar molt content. Em va dir que és un curs molt recomanable.
He mirat a internet i he vist que els cursos els fan a Albacete.[/quote]
Si el curset del Tac a Castellolí i només per BMW és molt i molt bó.
La propera setmana parlaré amb David Remón, a veure si puc lligar alguna cosa....
He mirat a internet i he vist que els cursos els fan a Albacete.[/quote]
Si el curset del Tac a Castellolí i només per BMW és molt i molt bó.
La propera setmana parlaré amb David Remón, a veure si puc lligar alguna cosa....
- Billy_Joe
- Presentats
- Entrades: 582
- Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
- Ubicació: el Vendrell
[quote user="Eva" post="224111"]M´agradaria fer algún curset amb la meva moto .
Si algú s´en entera d´algun curset, ho pot notificar ???
Moltes gràcies[/quote]
Els cursos més productius per tot tipus de moto que jo he fet són els de la California Superbike school
De carrer són els millors, els cursos són en anglès, però tenen traductors i no hi ha problema.
Aquest any 2012 no n'han fet, però espero que pel 2013 s'animin i en facin algun.
Si algú s´en entera d´algun curset, ho pot notificar ???
Moltes gràcies[/quote]
Els cursos més productius per tot tipus de moto que jo he fet són els de la California Superbike school
De carrer són els millors, els cursos són en anglès, però tenen traductors i no hi ha problema.
Aquest any 2012 no n'han fet, però espero que pel 2013 s'animin i en facin algun.
Billy_Joe l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 05, 2013 5:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)