[quote user="Vendetta" post="230916"][quote user="Jesus GS" post="230885"]Doncs si arriba la policia no se us acudeixi dir que no us queda benzina...
Es considera neglicencia i et poden multar!!!
Per cert ,a mi tambe m'ha passat alguna vegada :cat_vergonya
Salut!!! :holacat[/quote]
Què negligència ni què setze cuartos, aixì al final si se t'averia el cotxe o reventes roda.. al final tot es pot considerar negligència.
Ho dic bàsicament per què a mi em va passar, i és per què l'indicador de betzina va quedar encasquillat.
Però si, estic al cas i en la mesura que es pugui millor no dir ho.
Ahh! i per aquests casos, hi han unes bosses prou xules i pràctiques per portar betzina de la betzinera. Jo ja m'he guardat la última per si de cas em torna a passar.[/quote]
Tu mateix... pero si reventas i veuen k el dibuix del pneumatic esta malament... et fotaran la mateixa enrabada k si s'adonen k t'has kedat sense benzina... si es una avaria fortuita, k no depen de tu, ja seria un altre cosa...
:callo ...
No Os Fieu Mai De La Reserva En Una RT
Moderador: Airald
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: No Os Fieu Mai De La Reserva En Una RT
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 10, 2013 3:40 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Re: No Os Fieu Mai De La Reserva En Una RT
[quote user="Vendetta" post="230916"][quote user="Jesus GS" post="230885"]Doncs si arriba la policia no se us acudeixi dir que no us queda benzina...
Què negligència ni què setze cuartos, aixì al final si se t'averia el cotxe o reventes roda.. al final tot es pot considerar negligència.
Ho dic bàsicament per què a mi em va passar, i és per què l'indicador de betzina va quedar encasquillat.
Ahh! i per aquests casos, hi han unes bosses prou xules i pràctiques per portar betzina de la betzinera. Jo ja m'he guardat la última per si de cas em torna a passar.[/quote]
Si has utilitzat la bossa, ja no et servirà més. quan vaig a omplir-la estarà rebentada per allà on l'hagis doblegat. Tinc un amic que em va dir que... No, m'ha passat a mi i he anat amb la bossa perdent gasolina fins a la meva moto.
Si has utilitzat la bossa, ja no et servirà més. quan vaig a omplir-la estarà rebentada per allà on l'hagis doblegat. Tinc un amic que em va dir que... No, m'ha passat a mi i he anat amb la bossa perdent gasolina fins a la meva moto.