Cerdanya

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Cerdanya

Entrada Autor: Kpeps » dl. abr. 01, 2013 8:43 pm

[quote user="CarlesOsonaGS" post="232677"]Queixans, jo sempre que m'escapo a la Cerdanya amb la familia vaig al Camping de Queixans, desde fa anys. Inmillorable balconada a la Cerdanya per esmorçar amb vistes al Cadí.[/quote]

es on estem als hiverns.... el camp base per anar a esquiar i respirar aire pur :okcat :okcat ,es un camping molt maco i ben acondicionat,a part de com dius las vistas de maravella :birracat :birracat

[quote user="CMB" post="232675"]Ostres, no es deien pas Joan i Enric aquests dos gironins?

Ara que comentes el Coll d'Ares, a pocs km de l'inici de la baixa hauries pogut agafar un pista ben fàcil que va a parar al poble francés de Lamanere i anar tirant per asfalt fins a Sant Llorençs de Cerdans i Coustoja, direcció Figueres. Són d'aquelles carreteretes que et permet gaudir més del paissatge i copsar detalls que si vas a per la nacionals.
Salut[/quote]

la veritat Carles es que no ho se com es deien,va ser un moment,el tros que varem fer junts,si els coneixes els pots preguntar i dir que tenen la foto aqui penjada :birracat ja em vaig fixar que camins ni havien a tort i dret per anar arreu,pero tenia que tornar cap a Queixans i ja vaig arrivar tocats 3/4 de 4,no podia desviar-me mes,el tros aquell de Amelie a Bouletrnere son 65 km's de ports de muntanya per carretrea d'un carril sense ratlla al mitg :okcat :okcat
Imatge

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Cerdanya

Entrada Autor: Siono1000 » dl. abr. 01, 2013 8:51 pm

Alaaaaaaaaaaaa !!!

Una altra ruta per fer enveja als que estem a casa treballant i sense poder anar en moto. :666

Gràcies per explicar-nos-ho, almenys podem viatjar una mica amb tots vosaltres. :okcat
Salut i kilómetres

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”