El tema d'assegurança és la llet, mai saps que és millor o pitjor fins que no t'arriba l'ocasió de veure-ho.
Jo no em puc queixar però són durs de pelar i de deixar anar la pela, suposo que serà causa dels estafes que hi ha. El que comenten l'acompanyant que aquesta assegurat és cert parlo per experiència, caiguda en una sortida que es va trencar el braç Nuri totes les despeses van anar a parar a l'assegurança no a la Seguretat social.
"Moto caiguda a terra sense que ningú la toqui" caient sobre d'una altra, es van acabar els bonus bons
¿Però de totes t'ofereixen i et donen la lluna a l'hora de contractar?
El que comenta Jordi és el mes efectiu perds una estona i et donen pel sac-per telèfon-dos o tres dies els de les assegurances i el preu que et donen ara en una estona de xerrada t'ho arreglen ia vegades.
Fa uns dies que em van estar donant la llauna amb una asseguradora que et regalaven, el del cotxe, si assegurava el pis o el de la moto o el del $ $ $ $ $ TRES per UN, com un oli 3 en 1.
Al final la conclusió que trec de les assegurances que quan arriben els cobraments i no et queixes et cobren el que ells cren o diuen que és la tarifa.
Nuri sempre que estan a punt de complir s'informa dels preus d'altres companyies i si no t'interessa parles amb ells i si t'ho poden fer al mateix prec, Gràcies pels serveis que s'han pagat i adeu quan tinguis o preu competitiu parlem
Comparant els mateixos serveis ull
Tema Assegurança Moto.
Moderador: Airald
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
Re: Tema Assegurança Moto.
Minino l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 24, 2013 11:05 am, en total s’ha editat 1 vegada.
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..