Us Demano Consell, Vosaltres Què Farieu?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Blayo
Presentats
Entrades: 5
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 11:28 pm
Ubicació: Sant Pere de Ribes

Re: Us Demano Consell, Vosaltres Què Farieu?

Entrada Autor: Blayo » dl. set. 02, 2013 11:17 pm

Bones,soc l'amic d'en Trencaferro al qual li vaig demanar consell,a veure si em podeu guiar per bon camí i m'aconselleu dels preus que tenen les maletes,vull una al darrera.Salutacions. :birracat

Tramunt
Presentats
Entrades: 84
Membre des de: dl. set. 07, 2009 12:08 am
Ubicació: entre VallesOcc. i Anoia

Entrada Autor: Tramunt » dt. set. 03, 2013 8:25 pm

Quina casualitat, el que tinc la crossrunner anunciada soc jo...

Com diu l'anunci tinc altres motos tb, entre elles una f800gs...

De la triumph no en ser res però igual esta a mig cami de les dues....

Per mi, si no ha de fer off, una crossrunner o sth asfaltic, si vol fer off devegades, una gs, i si no ho sap potser una triumph:-) que es una moto que te molt bona pinta.

Entre les dues que tinc jo, realment res a veure entre una moto i l altre..., pero resss

Per mi la f800gs, si no has fer terra o fer alguna aventureta no te gens de sentit... el tacte i sensacions que dona un V4 es definitiu, i el cbs també va fantastic.

La CR la tinc anunciada pq tindria que buidar el garatge..., la vaig comprar en principi sols per fer un viatge a nordkapp ( viewtopic.php?f=2&t=15416 ) i vendre-la despres, però després d'una aventura així li agafes carinyu a la maquina i ja no se que fer... :-), aishhhh

Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Entrada Autor: Alex » dc. set. 04, 2013 6:28 pm

be, et passo dades de les motos dels companys

tiger 800xc sense abs, maleta trox? alumini 7500km, per 7300+canvi de nom

tiger 800xc amb abs, maleta,leovince,pantalla 5200km, per 9000 i al ser del propietari d'un concesionari amb garantia i del canvi de nom es pot parlar

tiger 800 xc sense abs , em sembla que leo vince o akra, no m'en recordo la marca+ el original,alogens,protectors carter alumini intermitents petits,pantalla gran mes original,maleta alumini, 10000km, per 7500+canvi de nom , amb rodes noves i revisio feta

Crec que aquesta ultima es una ganga, i es d'un bon amic meu

i despres tinc un company que te una gs800 amb 5000km fullequip, que fa any i mig li va costar 12000 i se la ven per 8000+canvi de nom, pero vol i no vol
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Blayo
Presentats
Entrades: 5
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 11:28 pm
Ubicació: Sant Pere de Ribes

Entrada Autor: Blayo » dv. oct. 04, 2013 1:04 am

Bones,doncs ja tinc la meva moto!!! La Triumph Tiger 800 amb ABS,és una maquina.Motor impecable i finissim i corre que se las pela!!!.
És de segona mà,amb 6500 km i de l'any 2012, de fet encara tinc uns mesos de garantia :jajacat ,i d'extres porta la cupula alta,paramans,picopato,tub d'escapament Arrow i maletes laterals.Éstic molt content la veritat la seva conducció m'agrada i és molt lleugera.
Doncs ara que la tinc ja podre fer rutes amb tots vosaltres :jajacat
Per cert espero recomanacions de quin és el millor oli per la TIger etc..ja que en el tema manteniment,estic bastant peix. :birracat

Cesc
Presentats
Entrades: 272
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: Cesc » dv. oct. 04, 2013 9:17 am

Hola Blayo, jo tinc una Tiger 800 XC amb abs, i estic encantat amb la moto. Possa una foto i aviam si coincidim.

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dv. oct. 04, 2013 10:53 am

Enhorabona Blayo! Que la disfrutis!

A veure quan coincidim.

Respon

Torna a “General”