Quina Marca De Motos T'inspira Menys Confiança?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon

Quina marca de motos t'inspira menys confiança?

Harley Davidson
8
13%
Yamaha
1
2%
Suzuki
0
No hi ha cap vot
BMW
13
21%
Honda
2
3%
Kawasaki
0
No hi ha cap vot
Triumph
3
5%
Aprilia
22
35%
KTM
0
No hi ha cap vot
Ducati
14
22%

Vots totals: 63

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: Quina Marca De Motos T'inspira Menys Confiança?

Entrada Autor: Storm » dc. oct. 16, 2013 5:04 pm

[quote user="Kpeps" post="244130"][quote user="Cuco" post="244128"][quote user="Kpeps" post="244126"][el que passa es que en la majoria de cassos,Ducati's,Guzzis,Harley's,BMW'S,acostumen a estar al mercat anys i anys en canvi las Japonesses a la que arriven als 50000 km's (i no son moltes) ja son carn de desballastament[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9

Es clar, per això quan busqueu una trail que hagi aguantat bé el pas dels anys o el maltractament de la muntanya busqueu una Yamaha XT, o una Honda Dominator, que encara volten pel món com un grapat de Yamaha SR250 de 20 anys...[/quote]

aquestes que anomenes son un altre mon i ja saps a quines motos em referia .....que tu de motos en saps una mica :birracat i ja saps de que va el mercat que no es lo mateix un Land Rover.....que un Rover :picant[/quote]

Amb tota cordialitat, fa l'efecte que t'estàs fotent un embolic. Si per defensar una cosa l'únic argument és atacar les altres (no són moltes les japoneses que arriben als 50.000?, quantes són, si us plau?) sembla que no estiguis gaire segur del que defenses.
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 16, 2013 5:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. oct. 16, 2013 6:12 pm

[quote user="Storm" post="244141"][quote user="Kpeps" post="244130"][quote user="Cuco" post="244128"][quote user="Kpeps" post="244126"][el que passa es que en la majoria de cassos,Ducati's,Guzzis,Harley's,BMW'S,acostumen a estar al mercat anys i anys en canvi las Japonesses a la que arriven als 50000 km's (i no son moltes) ja son carn de desballastament[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9

Es clar, per això quan busqueu una trail que hagi aguantat bé el pas dels anys o el maltractament de la muntanya busqueu una Yamaha XT, o una Honda Dominator, que encara volten pel món com un grapat de Yamaha SR250 de 20 anys...[/quote]

aquestes que anomenes son un altre mon i ja saps a quines motos em referia .....que tu de motos en saps una mica :birracat i ja saps de que va el mercat que no es lo mateix un Land Rover.....que un Rover :picant[/quote]

Amb tota cordialitat, fa l'efecte que t'estàs fotent un embolic. Si per defensar una cosa l'únic argument és atacar les altres (no són moltes les japoneses que arriben als 50.000?, quantes són, si us plau?) sembla que no estiguis gaire segur del que defenses.[/quote]

amb molt de ''talante'' ^ ...jo no he dit que no arrivin als 50000 km's em deus haver malinterpretat,em referia a que quan arriven als 50000 ja es consideren motos de desballastament i sense cap valor,anteriorment he posat que estem en un mercat molt poc evolucionat.
a mi mes igual si son Japoneses,Ingleses,Alemanyas o Russes.....que cadascu disfruti la que tingui i que somii la que desitgi,com dic sempre,totes van be per lo que no he atacat res ni he dit que cap marca en concret no inspiri confiança :birracat ara ,no em negareu que tot s'espatlla o es susceptible de fer-ho, perque la ''millor moto del mon'' tambe de tant en tant torna a casa en grua :gathering :gathering :gathering estrator,estartor.....no se com es diu........en fi tot plegat las unes i les altres son ferros ensamblats i aqui ho deixo que aquests fils acostumen a acavar com el Rosari de l'Aurora :callo :callo
p.d. ara el que tinc clar que no sere mai,es ANTI de res :nonocat :nonocat
Imatge

Xago
Presentats
Entrades: 112
Membre des de: dj. set. 26, 2013 10:39 am
Ubicació: Calonge & L´H

Entrada Autor: Xago » dc. oct. 16, 2013 6:48 pm

Perdoneu el meu atreviment, perquè potser sóc el que menys entén de motos d'aquest fòrum, però segons el meu mecànic, que porta en aquest ofici uns 30 anys, començant d'aprenent en aquest món, sempre m'ha dit, que les quatre marques japoneses, són les que major fiabilitat i resistència li han demostrat amb el transcurs dels anys. Em va dir també que marques com Ducati, Aprilia o sigui les marques italianes són les més delicades i menys fiables ja que solen tenir avaries xorres i no tan xorres. A més demanar una peça sol trigar entre 20 i 30 dies cosa que no passa amb les quatre japos. Només dir-vos que el meu mecànic arregla tot tipus de marques i motos, i amb les que mes gaudeix són les de cilindrada gran. És només l'opinió d'un expert. De experts en la matèria ha d'haver centenars de milers .... :okcat
Imatge
The ninja turtle and the power kawasaki green attack again :jump :jump :jump

ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1312
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Entrada Autor: ErnesTDM » dc. oct. 16, 2013 11:49 pm

Conxu, les italianes estan reben de valent... :callo

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » dj. oct. 17, 2013 4:46 am

Opinio totalment personal... En general les Italianes son les que m'inspiren mes desconfiança.
He votat Ducati, pero podia haver votat qualsevol Italiana.

En General em fio mes de les motos Japoneses
Rodar en moto es lo meu

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dj. oct. 17, 2013 8:24 am

Jo me'n refio de les motos, però no me'n fio dels tallers. En una primera revisió en un taller oficial em van omplir la bateria fins a sobreeixir (se'n ha de saber molt poc de mecànica). I els foros n'està ple d'històries que posen els pels de punta.

Jordi "Prony"

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dv. oct. 18, 2013 7:02 pm

Carai, no m'esperaba el resultat de BMW. I menys en aquest foro :shock:

De la resta de marques, en canvi, l'esperat :b9

Tot i que KTM, essent relativament nova en motos asfàltiques, també sorprèn que estigui tan ben acceptada :okcat

Leclerk.
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.

JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Entrada Autor: JosepM » dv. oct. 18, 2013 7:16 pm

[quote user="Leclerk" post="244250"]Carai, no m'esperaba el resultat de BMW. I menys en aquest foro :shock:
...

Leclerk.[/quote]

És clar que la situació de BMW en el mercat és especial. Van basar la seva supervivència (1970s) en la imatge (o realitat) de ser l'única marca no japonesa fiable. Després han aconseguit vendre modernitat i tecnologia (o imatge de).

La pregunta interessant seria per als que heu votat BMW com a menys fiable: n'heu tingut una que us ha decebut? heu conegut algú proper que n'ha tingut una i l'ha decebut? cap de les anteriors però penseu que demanen massa calers pel que donen?

Vaja, això seria un debat spinoff de l'original.

Salut,

Josep

Hook
Presentats
Entrades: 231
Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
Ubicació: Romanyà de la Selva

Entrada Autor: Hook » dv. oct. 18, 2013 7:32 pm

[quote user="JosepM" post="244129"]kpeps ha dit:
a la que passan de certs km'ss no us enganyeu,las Japonesses com totes quan no tenen un ou tenen una castanya,el que passa es que en la majoria de cassos,Ducati's,Guzzis,Harley's,BMW'S,acostumen a estar al mercat anys i anys en canvi las Japonesses a la que arriven als 50000 km's (i no son moltes) ja son carn de desballastament,salvant exepcions es clar,pero el que es cert es que els components generals son igual de debils en totes las marcas,per lo tant no ni ha cap de fiable.......al 100 %

--------------------------------------------------------------

La meva moto actual, una Varadero, porta 174000 km. Li canvio l'oli cada 6000, i entre canvi i canvi mai n'hi he afegit gens.
Pel que fa a la resta, pastilles i pneumàtics. I un (crec) defecte congènit: quatre filets al costat del pany massa prims, que van causar algun problema fins que em vaig decidir a reempalmar-los.
Estic més que satisfet de la fiabilitat de la meva moto. Com ho estava de la seva predecessora, una Transalp que em vaig vendre amb 113000 perquè corria poc, però que estava en un molt bon estat.

De fet, un motiu pel qual no m'he comprat una BMW és perquè em vaig jurar que totes les meves motos tindrien radiador.
Ara que, per fi, BMW ha tret la GS LC, estaré al tanto de què dieu els que en teniu, per tenir-la com a opció quan jubili la Varadero.

Salut,

Josep M.[/quote]

Com a feliç propietari d'una Varadero jo no ho hagués explicat millor.
PD: He votat BMW (pel meu gust, massa electrónica) però hagués pogut votar HD, Ducati,... N'he sentit de tots colors, en canvi de les japoneses, res de res)

Xago
Presentats
Entrades: 112
Membre des de: dj. set. 26, 2013 10:39 am
Ubicació: Calonge & L´H

Entrada Autor: Xago » dv. oct. 18, 2013 7:33 pm

La millor marca es la meva jojojo........ :jump :jump :jump :jump :b9
Imatge
The ninja turtle and the power kawasaki green attack again :jump :jump :jump

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. oct. 31, 2013 9:07 am

Holaaa,

No se perquè, però em sembla que no hem estat prou seriosos en aquesta enquesta. Del resultat desprès de 49 vots es desprèn que les marques de mes confiança son Suzuki, Kawasaki i Ktm ??Em sembla que falla alguna cosa.

:nonocat :nonocat :nonocat
Sort,

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dv. nov. 01, 2013 12:34 pm

[quote user="Albert" post="245116"]Holaaa,

No se perquè, però em sembla que no hem estat prou seriosos en aquesta enquesta. Del resultat desprès de 49 vots es desprèn que les marques de mes confiança son Suzuki, Kawasaki i Ktm ??Em sembla que falla alguna cosa.

:nonocat :nonocat :nonocat[/quote]

No,no, per aixo donen confiança, perque no fallen :cat_vergonya
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. nov. 01, 2013 5:14 pm

[quote user="Joan XT" post="245217"]

No,no, per aixo donen confiança, perque no fallen :cat_vergonya[/quote]

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Esparver
Presentats
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 29, 2013 11:19 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Entrada Autor: Esparver » dv. nov. 01, 2013 5:55 pm

Jo he tingut una Ducati i anava com un rellotge.....problemes cap, ara bé, feia turisme amb ella ( una 750 SS ), suposo que si m'hagués posat a estripar-la, hagués tingut problemes constants, però com que no ho vaig fer, no em va donar cap problema tot i fer-li mes de 25000km en dos anys.

En general i per l'experiencia que he tingut amb les motos, si, totes tenen les seves punyetetes, però tenen coses en funció de com les tractes.

Això de que les motos tenen ànima, si......son totes venjatives per igual.......falta que despotriquis d'elles, te les vulguis cambiar, no vulguis invertir-hi mes tot esperant un model nou, perque totes s'en adonin i t'ho facin patir........desde les mes antigues italianes que ajustarles era tota una feinada, a les mes noves tipus electrodomèstic amb rodes..........

Salutacions

Sam

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dv. nov. 01, 2013 8:17 pm

[quote user="Randy-650" post="245236"][quote user="Joan XT" post="245217"]

No,no, per aixo donen confiança, perque no fallen :cat_vergonya[/quote]

Imatge[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Sense fer conya, jo crec que és una enquesta prou representativa i que, a més, queda clarissim quines marques tenen la confiança generalitzada i quines no. Així de simple.

Salut.
Leclerk l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 01, 2013 8:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.

Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Entrada Autor: Cuco » dc. nov. 06, 2013 4:59 pm

Imatge

Sembla ser que des del 2009 amb la BMW tens més o menys una entre tres possibilitats de que "et surti rana"... amb Yamaha més o menys una entre deu (clar que si et toca la dolenta... et fots igual...) :666
Cuco l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 06, 2013 5:02 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. nov. 06, 2013 5:15 pm

[quote user="Cuco" post="245707"]

Sembla ser que des del 2009 amb la BMW tens més o menys una entre tres possibilitats de que "et surti rana"... amb Yamaha més o menys una entre deu (clar que si et toca la dolenta... et fots igual...) :666[/quote]

a veure..que et ''surti rana'' o be que falli alguna cosa ?? perque ben be no es el mateix :nonocat :nonocat pots aclarir-ho ??
Imatge

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dc. nov. 06, 2013 6:09 pm

com mes motos d´un model i una marca hi han al mercat, més fàcil es que surtin avaries...

:foracat
Imatge

Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Entrada Autor: Vicenç » dc. nov. 06, 2013 6:40 pm

Bon dia!!!!

De vegades em sembla que això de les marques es com preguntar haviam qui és el que la té més llarga.

Molts cops penso que hi ha una sugestió a l'hora de respondre aquests tipus de preguntes. Si el model que falla és dels que pensem que ha de fallar, ens autoconvencem. Si és al revés... segur que son tonteries, o coses sense importància. Quan t'ha de venir a buscar la grua és estúpid dir si és per un relé fotut (com m'ha passat), o per què el motor ha petat per cinquanta cantons... et quedes tirat i t'han de venir a recollir. (Després el preu de la reparació ja en parlarem...)

La Guzzi em va deixar penjat un parell de cops en cinc anys. L'interruptor de la pota de cabra, cosa que va costar de trobar. Avui encara roda i el seu propietari està encantat amb ella.
La Bemeta m'ha deixat penjat un parell de cops en cinc anys, el ja esmentat relé de la bomba de la benzina i el sensor Hall que amb la calor els cables es pelen i acaben fent contacte... Però a dia d'avui amb 15 anys que farà el proper mes de gener i 129.000Km... segueix rodant.

A priori si haguessim d'apostar per quina de les dues marques és més fiable tothom apostaria per l'alemana... o no???. I el fet és que en el mateix periode de temps les dos m'han deixat penjat el mateix número de cops. (En aquesta afirmació hi ha una petita trampa, però no us la penso dir... :jajacat :jajacat :jajacat ).

Resumint, que la meva és la millor...
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Entrada Autor: Cuco » dc. nov. 06, 2013 10:03 pm

No llagasta, la comparativa aquesta (suposo que yanquee per això no hi ha KTM per exemple) va per percentatges d'unitats de cada marca que han necesitat ser reparades si no ho entenc malament, per tant no hi fa res que d'una es venguin més que d'una altra.
Cuco l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 06, 2013 10:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “General”