Rider 2015

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 12, 2015 8:20 pm

el segon que has posat es ben xulo :catok ja diras si en fas algun :catBirra
Steelman ha escrit:Bones
He mirat "virtualment" la ruta.

He estat mirant i modificant "una mica" al meu gust. i m´ha quedat aixó.
http://goo.gl/maps/SywRi

El únic dubte que tinc és el d'Espluga de Serra, de com està la pista aquesta que diuen........

PD: els mapes que he penjat, al mostrar-se fan coses rares, ja posare GPX quant tingui temps :P
Imatge

Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. gen. 18, 2015 10:31 pm

Avui hem fet La Morera de Montsant, i la carretera de Escaladei fins a La Morera de Montsant està "tallada" per obres, estan fent uns arrenjaments però es pot passar si no vas amb una esportiva.
Imatge
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 19, 2015 12:26 pm

si amb una mica de sort no plou...dimecres farem un tastet :catok gracies per avisar de l'estat de la carretera :catBirra
Imatge

Billy_Joe
Presentats

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. gen. 19, 2015 3:17 pm

Kpeps ha escrit:si amb una mica de sort no plou...dimecres farem un tastet :catok gracies per avisar de l'estat de la carretera :catBirra
Espero que no vagi a més el fred, perquè avui ha nevat per Prades.
Que et vagi bé. -thumbup
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Jonatan XJ6
Presentats
Entrades: 44
Membre des de: dg. feb. 01, 2015 9:47 pm
Ubicació: Barcelona Capital

Entrada Autor: Jonatan XJ6 » dg. feb. 01, 2015 10:28 pm

Molt bones a tothom! Acabo de arribar aquest foro i m'ha cridat l'atencio el post de la rider, be us explicaré una mica...

Porto enredat amb la rider1000 des de que van publicar tot l'itinerari...

A día d'avui porto bastant feina feta...som 6 participants de diferents foros, inclusive hi han dos persones que vindran des de Madrid per fer la rider..., tenim un grup de whstap, ademes dels foros, porto fet tot l'itinerari...rutes...libre de rutes....punts de control...i la ruta al complet que farem nosaltres...

Si algu es vol animar sera benvingut! Si us animeu ja us explicaría profundament tot...

El grup esta format per les seguents maquines:

2 yamaha XJ6 N
1 triumph daytona 675
1 suzuki bandit 600N
1 bmw F800
1 Yamaha fz6 N

Salutacions!

Billy_Joe
Presentats

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. feb. 02, 2015 7:22 am

Benvingut company,
Ja ens comentaràs coses sobre la ruta, en el meu cas, encara vaig per la meitat de la ruta, espero que millori el temps.
En les anteriors edicions de la Rider1000 vam anar dos motos, i en aquesta 2 o màxim 3, que crec que és un bon número per anar per feina.

Jonatan XJ6
Presentats

Entrada Autor: Jonatan XJ6 » dl. feb. 02, 2015 1:08 pm

Gracies per la acollida!!! Al costat vostre soc un autentic novel...lo meu mai han sigut les rutes...sempre he estat anant a circuits i aixo...pero la rider1000 per mi es un repte, el repte de 2015, i aviam com surt tot...pero ja veieu que amb una naked patire bastant mes els kms que vosaltres amb aquetes besties!! Hem fa enveja veure les trails...la propera moto crec que sera una trail...

De la meva feina sobre la rider que puc dir....vosaltres heu fet la ruta en persona...!!! Jo nomes he fet un petit treball d'on tenim que anar-hi, que cosas hem de tenir en compte, i me planificat una ruta amb un programa que es diu TYRE, potser el conexeu ja...

Dels que hi som al grup no puc garantir l'asistencia de tots...potser algu tira enrrere...pero aviam que pasa...

Tinc la feina amb PDF , no se com la puc pujar aquí...igualment qualsevol cosa ho puc enviar per email...

Salutacions!

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dl. feb. 02, 2015 6:27 pm

Carai quanta preparació.....
Si aconsegueixo inscriure'm, ja us seguir, vaja si puc -thumbup

:catBirra
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. feb. 02, 2015 7:40 pm

recoi Jomatan XJ6, si que ho vas preparant aixo,gracies per l'oferiment de l'acullida al teu grup :catok potser si coincidim algun dia podem fer una ''previa'' que crec que es lo divertit d'aixo de la Rider1000,sino l'has fet mai,et dire que a mi el primer any tambe em semblava que a mes gent millor,en acavat vaig veure que a mes reduit sigui el grup millor que millor,et vas trobant de tant en tant amb un o altre i sobretot,entessa entre els components ja que sembla que no pero el tema s'allarga i per lo que a mi respecta hi han moments que.....ja aniras explicant,per cert la teva moto es perfecte per fer aquesta prova,lleugera i aixi no vas a velocitats que no tocan,no perque no corri sino per l'aire -mu
Imatge

Jonatan XJ6
Presentats

Entrada Autor: Jonatan XJ6 » dl. feb. 02, 2015 9:16 pm

Kpeps ha escrit:recoi Jomatan XJ6, si que ho vas preparant aixo,gracies per l'oferiment de l'acullida al teu grup :catok potser si coincidim algun dia podem fer una ''previa'' que crec que es lo divertit d'aixo de la Rider1000,sino l'has fet mai,et dire que a mi el primer any tambe em semblava que a mes gent millor,en acavat vaig veure que a mes reduit sigui el grup millor que millor,et vas trobant de tant en tant amb un o altre i sobretot,entessa entre els components ja que sembla que no pero el tema s'allarga i per lo que a mi respecta hi han moments que.....ja aniras explicant,per cert la teva moto es perfecte per fer aquesta prova,lleugera i aixi no vas a velocitats que no tocan,no perque no corri sino per l'aire -mu
Merci per el teu comentari! Soc novel amb aixo de les rutes, kdd i de tot...jo me dedicat exclusivament a corre als circuits fins que vaig rebentar literalment la kawa zzr600 que tenia preparada full...

A veure que pasa el 22 de febrer s'obriran les inscripcions i aqui es veura quants hi som al grup, crer que serem 4 si arriba...els de madrid dubto que vinguin...

I referent a la moto...doncs si, l'aire es una mica molest a partir dels 140km/h, velocitat de creuer son entre 120km/h i 140km/h, es lo que hi ha amb una naked...pero tot i aixi vaig sobradament, la meva po es la comoditat...aviam si no hem dona la ciatica jajaja!

Saluacions gassss!!

Jonatan XJ6
Presentats

Entrada Autor: Jonatan XJ6 » dl. feb. 02, 2015 9:18 pm

Sergi3 ha escrit:Carai quanta preparació.....
Si aconsegueixo inscriure'm, ja us seguir, vaja si puc -thumbup

:catBirra
Hola! Doncs tota preparacio hem sembla poca... no vull trigar mes de 20hores jijiji, millor anar una mica preparat perque crec que sera una mica dura la prova per mi amb una naked, pero a les curves no hem queixare pas!!!!:mrgreen:

Salutacions!!

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » dl. feb. 02, 2015 10:12 pm

Hola Jomatan

L'any passat, havia de ser el meu primer intent de la rider 1000, i finalment tot es va quedar en això, en un intent. Malauradament el dia abans de la rider, vaig agafar un bon encostipat amb febre i no em vaig veure capaç de fer-la.

Ara be, vaig fer dos entrenos. Un de 650 km i un altre de 750 Km. Dir-te, que jo que tinc una yamaha fazer 600, una moto molt semblant a la teva i que jo només estic acostumat a fer rutes de 400 - 500 km en un dia, s'en va fer molt cansat acabar els dos entrenaments.

Aquest any em vull preparar fisicament, jo no acostumo a fer res d'esport i crec que part de la culpa va ser això. Aquest any, estic començant a fer caminades i a partir de març faré algo de braços.

No es fàcil acabar la rider 1000 amb una moto com la nostra, i de veritat al·lucino com la poden acabar els que van amb una R, jo no em veig capaç de fer el mateix. Si la vols fer, prepara't minimament.
:catdrive
Jomatan XJ6 ha escrit:
Kpeps ha escrit:recoi Jomatan XJ6, si que ho vas preparant aixo,gracies per l'oferiment de l'acullida al teu grup :catok potser si coincidim algun dia podem fer una ''previa'' que crec que es lo divertit d'aixo de la Rider1000,sino l'has fet mai,et dire que a mi el primer any tambe em semblava que a mes gent millor,en acavat vaig veure que a mes reduit sigui el grup millor que millor,et vas trobant de tant en tant amb un o altre i sobretot,entessa entre els components ja que sembla que no pero el tema s'allarga i per lo que a mi respecta hi han moments que.....ja aniras explicant,per cert la teva moto es perfecte per fer aquesta prova,lleugera i aixi no vas a velocitats que no tocan,no perque no corri sino per l'aire -mu
Merci per el teu comentari! Soc novel amb aixo de les rutes, kdd i de tot...jo me dedicat exclusivament a corre als circuits fins que vaig rebentar literalment la kawa zzr600 que tenia preparada full...

A veure que pasa el 22 de febrer s'obriran les inscripcions i aqui es veura quants hi som al grup, crer que serem 4 si arriba...els de madrid dubto que vinguin...

I referent a la moto...doncs si, l'aire es una mica molest a partir dels 140km/h, velocitat de creuer son entre 120km/h i 140km/h, es lo que hi ha amb una naked...pero tot i aixi vaig sobradament, la meva po es la comoditat...aviam si no hem dona la ciatica jajaja!

Saluacions gassss!!

Cesc
Presentats
Entrades: 272
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: Cesc » dt. feb. 03, 2015 9:47 am

com que vull participar, estare atent aquest fil.

Jonatan XJ6
Presentats

Entrada Autor: Jonatan XJ6 » dt. feb. 03, 2015 10:52 am

Molinenc ha escrit:Hola Jomatan

L'any passat, havia de ser el meu primer intent de la rider 1000, i finalment tot es va quedar en això, en un intent. Malauradament el dia abans de la rider, vaig agafar un bon encostipat amb febre i no em vaig veure capaç de fer-la.

Ara be, vaig fer dos entrenos. Un de 650 km i un altre de 750 Km. Dir-te, que jo que tinc una yamaha fazer 600, una moto molt semblant a la teva i que jo només estic acostumat a fer rutes de 400 - 500 km en un dia, s'en va fer molt cansat acabar els dos entrenaments.

Aquest any em vull preparar fisicament, jo no acostumo a fer res d'esport i crec que part de la culpa va ser això. Aquest any, estic començant a fer caminades i a partir de març faré algo de braços.

No es fàcil acabar la rider 1000 amb una moto com la nostra, i de veritat al·lucino com la poden acabar els que van amb una R, jo no em veig capaç de fer el mateix. Si la vols fer, prepara't minimament.
:catdrive
Jomatan XJ6 ha escrit:

Saluacions gassss!!
M'estas espantant!!!! Carai...hem soposso que soc mes jove i aixo te una aventatge...tinc 24 anys fins d'aqui uns dies, pero mai, mai me fet mes de 350kms en un dia en moto...crec que al final estem igualats...

Be doncs poc mes puc dir...estic bastant il•lusionat amb el esdeveniment i aviam com surt tot...

En quant a lo del grup refereix...nse quants hi serem pero ja estan advertits que hem d'anar per feina a menjar kms com boixos si no ens agafara el toro...lo primordial es aprofitar tota la llum solar posible i passar el minim de temps conduint de nit ja que si no sabem per on anem fins i tot pot ser perillos si anem molt cansats...

Salutacions i Gassss!

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dt. feb. 03, 2015 11:52 am

Jomatan XJ6 ha escrit: M'estas espantant!!!! Carai...hem soposso que soc mes jove i aixo te una aventatge...tinc 24 anys fins d'aqui uns dies, pero mai, mai me fet mes de 350kms en un dia en moto...crec que al final estem igualats...

Be doncs poc mes puc dir...estic bastant il•lusionat amb el esdeveniment i aviam com surt tot...

En quant a lo del grup refereix...nse quants hi serem pero ja estan advertits que hem d'anar per feina a menjar kms com boixos si no ens agafara el toro...lo primordial es aprofitar tota la llum solar posible i passar el minim de temps conduint de nit ja que si no sabem per on anem fins i tot pot ser perillos si anem molt cansats...

Salutacions i Gassss!
jo et dire el meu secret,a l'hora de sortir....amb il.lusio.....quan porto 100 km'sss,penso,ja nomes em queden 9 cops mes el que he fet.....quan en porto 200,ja nomes en quedan 4.....quan en porto 500,ja nomes en queda 1,aixo es poquet....a partir d'aqui,apretar les dents,ja que com li vaig sentir dir un cop a una vella....''culoquenoestahechoabragaslesalenllagas'' ,jo crec que el secret es no pasar de 110 i no baixar de 90,a l'estil camioner i mes amb una naked,anar a 140 es tenir el coll del Alonso,encara que cadascu va com vol,el primer any un grup de KTM's em van adelantar 3 cops i una S 1000 rr en vaig contar 4 per lo que......
p.d. qui tingues 24 anys :riure :riure
Imatge

Jonatan XJ6
Presentats

Entrada Autor: Jonatan XJ6 » dc. feb. 04, 2015 12:50 am

Kpeps ha escrit:
Jomatan XJ6 ha escrit: M'estas espantant!!!! Carai...hem soposso que soc mes jove i aixo te una aventatge...tinc 24 anys fins d'aqui uns dies, pero mai, mai me fet mes de 350kms en un dia en moto...crec que al final estem igualats...

Salutacions i Gassss!
jo et dire el meu secret,a l'hora de sortir....amb il.lusio.....quan porto 100 km'sss,penso,ja nomes em queden 9 cops mes el que he fet.....quan en porto 200,ja nomes en quedan 4.....quan en porto 500,ja nomes en queda 1,aixo es poquet....a partir d'aqui,apretar les dents,ja que com li vaig sentir dir un cop a una vella....''culoquenoestahechoabragaslesalenllagas'' ,jo crec que el secret es no pasar de 110 i no baixar de 90,a l'estil camioner i mes amb una naked,anar a 140 es tenir el coll del Alonso,encara que cadascu va com vol,el primer any un grup de KTM's em van adelantar 3 cops i una S 1000 rr en vaig contar 4 per lo que......
p.d. qui tingues 24 anys :riure :riure
Moltes gracies pel teu cometari!!!

Aviam com surt tot!! Aquest any es d'aprendre i no asumir riscos...lo primordial sera terminar l'esdeveniment i l'any vinent deu dira...

Salutaciona i mooolt Gaaassss!!!

Napoleon
Presentats
Entrades: 1843
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Entrada Autor: Napoleon » dc. feb. 04, 2015 11:58 am

El secret de la Rider, al meu parer, es "sin prisa, pero sin pausa" :catok
N'hi ha que es cremen només sortir i després no s'aguanten. :catnono
N'hi ha que s'ho prenen amb tanta calma, que paren a esmorzar, fer una cerveseta, dinar, fer una cerveseta, berenar, fer una cerveseta, sopar i carajillo :catnono
Per part meva, aquesta serà la meva tercera Rider, i pretenc fer-la com les altres: anar fent; estirar una mica les cames als controls; i parades, les justes. Ja veurem com acabo :cattimit
Això si. Si en un moment el cos et diu prou, fes-l'hi cas. Es més intel·ligent parar, que passar-ho malament per les ganes d'acabar -thumbup
Salut a tots :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Jonatan XJ6
Presentats

Entrada Autor: Jonatan XJ6 » dc. feb. 04, 2015 12:48 pm

Napoleon ha escrit:El secret de la Rider, al meu parer, es "sin prisa, pero sin pausa" :catok
N'hi ha que es cremen només sortir i després no s'aguanten. :catnono
N'hi ha que s'ho prenen amb tanta calma, que paren a esmorzar, fer una cerveseta, dinar, fer una cerveseta, berenar, fer una cerveseta, sopar i carajillo :catnono
Per part meva, aquesta serà la meva tercera Rider, i pretenc fer-la com les altres: anar fent; estirar una mica les cames als controls; i parades, les justes. Ja veurem com acabo :cattimit
Això si. Si en un moment el cos et diu prou, fes-l'hi cas. Es més intel·ligent parar, que passar-ho malament per les ganes d'acabar -thumbup
Salut a tots :senyera
Doncs jo crec que sera dificil acabar en bon estat...ademes de la preparacio fisica la mental es basica...estar tranquil, concentrat i deixar que els kms passin...com ja he dit aquest any sera per aprendre i l'any vinent no cometre els errors que segur que aquest any cometre...

Agrairia tots els consells que hem doneu per prepararme mes encara...tinc pensat anar com dius tu, sense presa pero sense pausa...ja hem parlat al grup que per anar be tindriem que anar un 10% mes de velocitat de la recomanada a les carreteres i d'aquesta manera ens permetria descansar una mica mes.

La meva planificacio es parar 5 cops a repostar, calculem que trigarem uns 10 minuts en cada repostatge. Total 50'' aturats.

Les parades mes significatives les he possat de la seguent manera:

Esmorçar 30min, dinar 40min i brenar/sopar 30min.

Penseu que es massa estona aturats??

Segons el llibre de ruta trigariam 16h conduint + les aturades...per aixo dic aquest 10% per reduir una mica de temps, que a la llarga sera considerable...

Com ho veieu????

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dc. feb. 04, 2015 3:50 pm

Jo vaig fer la Rider 1000 de la primera edició.

Ho veig com el Roger (Napoleon). Sense pressa però sense pausa, carregar benzina, buidar budells, menjar i beure una miqueta si convé i estirar un xic les cames.

Els kilòmetres aniran caient. Veig que t'ho has preparat molt bé i com a "guia de viatge" et pot servir però ni siguis esclau del rellotge. Et pot fotre nerviós.

Si del temps que triguereu et surt una hora més, és igual. I com ja t'ha dit en Napoleon si el cos diu prou, se li ha de fer cas.

Que disfruteu!

Billy_Joe
Presentats

Entrada Autor: Billy_Joe » dc. feb. 04, 2015 5:39 pm

JomatanXJ6, jo també vaig estar molts anys arrossegant el cul per l'asfalt dels circuïts, i a diferència de allò, la Rider 1000 és igual arribar el primer que el darrer, el més important és arribar. I per arribar bé el que jo intento és ser molt conscient del meu estat, i si notes aquell cansament que et provoca petits despistes... ja has de parar i potser deixar-ho, perquè aquí és quan hi ha més perill.

L'any passat al darrer control abans de l'arribada, el del Miracle, va arribar un grup gran i un dels nois que anava va dir que ell plegava, i els demés van insistir que li quedaven 80 km i que ja que havia arribat aquí, que tenia que arribar, però ell va tindre clar que no podia més i que ho deixava, i així va ser, allà va acabar la seva Rider 1000. No deu ser habitual deixar-ho a 80 km d'arribar, però si ho tens clar que no pots més, doncs no et deixis emportar per el que diguin els altres ni forcis a ningú a continuar, vaja, al menys jo ho veig així.

La Rider 1000 del primer any per mi era el desconegut, havia fet tirades llargues però mai res semblant, i va ser magnífic, fins hi tot podríem dir un xic èpic degut a les nevades i la pluja persistent sobre tot la segona meitat. Però la planificació va resultar ser una cosa merament informativa, hora aproximada del pas pels controls i poc més, doncs al final hi ha tants imponderables que vam preferir gaudir de la ruta i no marcar-nos res, respectar les normes i assolir l'objectiu, que a diferència del que havia fet fins a aquell moment, era només arribar.

Salut :catok

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”