MANIFESTACIO NACIONAL 10 NOVEMBRE (MADRID)

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. oct. 02, 2007 7:27 pm

A Madrid no pensava anar-hi (no puc)

A Barcelona quasi segur que hi vinc.

Ja anireu concretant
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dc. oct. 03, 2007 3:18 pm

Veuss! el que jo deia!

Stromkel , a barna res! anem a Madrid, de pasada ens hi quedem a fer nit i pais, pels pubs cridant un visca catalunya!!! :b9 :b9 :b9

Ep!! per fer la gràcia, m'agrada la gent de Madrid! una altra cosa son els politics.

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dj. oct. 04, 2007 11:49 pm

Josey Wales ha escrit: És clar, quan convé tot hom és català... :lol: :lol:

Sí, molt català ets tu... I si t'haguessis llegit les informacions corresponents hauries vist que les dues manifestacions les organitza la mateixa associació UNIDAD MOTERA!, en la qual hi ha moters d'Andalusia i altres llocs :lol: :lol: :lol:

PS: Tot i això, tot hom qui vagi a la Manifestació és de lloar.
Ai Deu Teu ,ja hem començat! Ara resulta que el Senyor JOSEY dona els carnets de Catalá:

I jo que pensaba ,que algú que visques a Catalunya i estimes aquesta terra es podia considerar Catalá.

Companys com tu ,em fan dubtar de si realment som 7 millions, o només o som cuan a alguns els interessa.

Lo realment interessant es que hi vagi quanta mes gent mijor,a la Manifestació ,sigui a Madrid o a Barcelona. :!:

P.D: VISCA LA REPUBLICA INDEPENDENT ( DE CASA MEVA ). :b9 :b9
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Tabi
Presentats
Entrades: 4
Membre des de: dg. juny 10, 2007 11:40 pm

Entrada Autor: Tabi » dv. oct. 05, 2007 12:11 am

Bones a tot!!!
Feia molt temps que no entraba al fórum i molt més que no deia res...

Sóc el de la R6, no se si encara es la única... espero que si :lol:
Nosaltres estem fent un grupet per surtir desde Lleida per anar cap a Madrid, si algú està interesat que ho digui.

Salutacions a tots!!!!!!
Imatge

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » ds. oct. 06, 2007 3:36 am

J@N LINCE ha escrit:Ai Deu Teu ,ja hem començat! Ara resulta que el Senyor JOSEY dona els carnets de Catalá:
Je, je, doncs ho sento però com no en dono no te'n podré pas donar, encara que ja m'agradaria poder-ho fer :P (si t'interessa hi ha qui sí que te'l pot donar). :D
J@N LINCE ha escrit:I jo que pensaba ,que algú que visques a Catalunya i estimes aquesta terra es podia considerar Catalá.
Realment penses això?? perquè no ho sembla pas amb les teves expressions, Senyor Advocat del Diable! :roll:
J@N LINCE ha escrit:Companys com tu ,em fan dubtar de si realment som 7 millions, o només o som cuan a alguns els interessa.
No ho dubtis pas, només ho som quan a alguns els interessa!! :( Si ho fóssim ja no tindriem aquest debat, entre d'altres coses.
J@N LINCE ha escrit:Lo realment interessant es que hi vagi quanta mes gent mijor,a la Manifestació ,sigui a Madrid o a Barcelona. :!:
Sí senyor!! :D
ImatgeUnforgiven

Laia_Hornet
Presentats
Entrades: 172
Membre des de: dg. abr. 22, 2007 4:09 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Laia_Hornet » dl. oct. 08, 2007 2:11 pm

NOTICIA D'ÚLTIMA HORA!!!!!!!!

DESPRÉS D'UNA REUNIÓ FETA EL PASSAT DIA 6 D'OCTUBRE A SARAGOSSA, S'HA DECIDIT ANUL·LAR LA MANIFA DE BARCELONA.

El perquè:
- Doncs perquè desde Madrid, primer van dir q la mani de Barna els aniria molt bé per donar suport a la de Madrid. Una persona va publicar la noticia abans d'hora, i es va liar un pollo increible. (O sea se, q van començar a donar les culpes als catalans, pensant q nosaltres haviem decidit fer la mani de barna per fer la competencia a la de Madrid). I al final, doncs s'ha decidit anul·lar al de barna per evitar més discrepances!

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dl. oct. 08, 2007 2:26 pm

Ai caram! Això ja sembla com el futbol!! A la ciutat amb més motos d'espanya no podem fer una manifestació perquè alguns es van etivocar en alguna cosa i no ho volen fer public, i com a més a més som "catalanes, rojos y separatistas" no fós cas...... :twisted:
ImatgeUnforgiven

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dt. oct. 09, 2007 9:40 am

Eyy Josey, com sou...

Si les forces i energies es diversifiquen pitjor, si s'ha decidit a Madrid a Madrid, ja hi ha dies per ferla a BCN.

Jo sincerament ho trobo correcte, hi hagut una confusiò i ja està.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. oct. 30, 2007 8:54 am

AMM ha escrit:A pesar de los avances que estamos obteniendo, la AMM defiende que no es moralmente admisible que el Estado no destine el dinero necesario a proteger la totalidad de la red de carreteras, en un momento como el actual, en el que hay un fuerte superávit presupuestario.

Un Estado de derecho debe proteger la vida de sus ciudadanos, y se hace intolerable que no cumpla con dicha función.

Por ello, mientras no se produzca un cambio importante en esta situación, mantenemos nuestro apoyo y llamamiento a la celebración de la manifestación prevista para el 10 de noviembre con las siguientes reivindicaciones:

1º- Al Gobierno Central y las CC.AA:
La aprobación urgente de un presupuesto extraordinario en sus respectivos marcos competenciales, para la inmediata y urgente protección de los guardarraíles en la totalidad de la red de carreteras de España.

2º- Al Gobierno Central y al Parlamento:
La modificación de la normativa reguladora de las BMS, popularmente conocidas como guardarraíles, con el fin de obligar, a todas las Administraciones competentes en materia de carreteras, a instalar SPM’s en todas las BMS, sean de nueva instalación o de red ya instalada.

La cita, el 10 N en el Estadio Santiago Bernabeu, a las 15,30 horas.

Nos vemos.
Ex ...moltes coses

mr.hornet
Presentats
Entrades: 170
Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: mr.hornet » dt. oct. 30, 2007 8:00 pm

Personalment estic fart d´ aquesta colla de medallistes. Son tant inútils que no només la cagan en la mani, ens donen les culpes de tot, si no que ara van i publiquen a solomoto30 que la manifestació també es a Barcelona. Com diuen a Espanya VER PARA CREER.

Que fotin que vulguin, i em dona igual que em tatxin de nacionalista, o que em diguin com han dit que només falta que es pintin els guardarrails de groc amb franges vermellas. Soc un sense deu no tinc pàtria i passo de les banderes, però tinc 10.000 km. de carretera que vull i per el meu propi interès ( que també vaig en moto) solucionar el mes aviat millor. I a Madrid que es preocupin del sistemes aquets que estan posant des del ajuntament, els anomenats “antibalas” Que son aquesta espècie de lona, que de moment ja a produït un mort, no estan homologades, ni han passat cap mena de UNE. (ON SON LAS ASSOCIACIONS???)

Encara hi haurem de anar les associacions catalanes a dir-li al Gallardón i al Navarro el que està be i el que està malament, però no en pataletas i en passejades moteras, si no amb documentació i com diem a Catalunya AMB DOS COLLONS. Y jo el dia 10 estic de concentració motera, que a mi ningú em diu a on haig d´ anar a reclamar els meus drets, que vinguin ells a canaletes si volen.

Sento el to, però estic molt emprenyat amb aquets de las UNIDADES NACIONALES, simplement em sona a fatxa.

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dt. oct. 30, 2007 11:04 pm

mr.hornet ha escrit:Personalment estic fart d´ aquesta colla de medallistes. Son tant inútils que no només la cagan en la mani, ens donen les culpes de tot, si no que ara van i publiquen a solomoto30 que la manifestació també es a Barcelona. Com diuen a Espanya VER PARA CREER.

Que fotin que vulguin, i em dona igual que em tatxin de nacionalista, o que em diguin com han dit que només falta que es pintin els guardarrails de groc amb franges vermellas. Soc un sense deu no tinc pàtria i passo de les banderes, però tinc 10.000 km. de carretera que vull i per el meu propi interès ( que també vaig en moto) solucionar el mes aviat millor. I a Madrid que es preocupin del sistemes aquets que estan posant des del ajuntament, els anomenats “antibalas” Que son aquesta espècie de lona, que de moment ja a produït un mort, no estan homologades, ni han passat cap mena de UNE. (ON SON LAS ASSOCIACIONS???)

Encara hi haurem de anar les associacions catalanes a dir-li al Gallardón i al Navarro el que està be i el que està malament, però no en pataletas i en passejades moteras, si no amb documentació i com diem a Catalunya AMB DOS COLLONS. Y jo el dia 10 estic de concentració motera, que a mi ningú em diu a on haig d´ anar a reclamar els meus drets, que vinguin ells a canaletes si volen.

Sento el to, però estic molt emprenyat amb aquets de las UNIDADES NACIONALES, simplement em sona a fatxa.
Jo ignoro el tema medalles i nacions, aprofitarè, per tot junts fer denotar i recordar-los que hi ha molta gent preocupada i interessada en el tema, sense mès complicaciò.

Respon

Torna a “General”