Això ho he fet amb bici jo. Tu no, oi?gs12 red ha escrit: També es podría fer una altre sortida des de Castellar - Collsuspina - Sta.Mª d´olo.
Amb el Ramon. Per cert, avui m'ha trucat, que anava a dinar a La Bruixa . 8)
Moderador: Airald
aviam si treus la polç de la bici...... :KORandy-650 ha escrit:Això ho he fet amb bici jo. Tu no, oi?gs12 red ha escrit: També es podría fer una altre sortida des de Castellar - Collsuspina - Sta.Mª d´olo.
Amb el Ramon. Per cert, avui m'ha trucat, que anava a dinar a La Bruixa . 8)
Doncs efectivament...Anna ha escrit:T’has explicat perfectament Terraxaman, moltíssimes gràcies per aclarir-m’ho...![]()
Potser no t’agrada recordar massa l’accident que vas tenir, però dius que vares està 15 dies en coma, per un accident de moto?![]()
Vaja, que ets del grup dels afortunats, que han tornat a néixer per segona vegada... :!: :!:
Vvvvsss
Terraxaman ha escrit: ens vàrem estampar a 120 o més contra el camió de front, jo recordo entre somnis i com a càmara lenta -un dia n'em de parlar d'aixó- sortir disparat entrar per la finestra de la cabina i amb les cames donar-li un cop al camioner, després recordo la sensació de veure com el camió, la moto i el meu company eren a sota meu i jo ho mirava... des de dalt -jo era a la cabina "sense sentit?"- l'altre record es una infermera mirant-me i que em pregunta: com estàs... i jo: bé
Terrax matxo:Terraxaman ha escrit:
Doncs efectivament...
Va ser a la carretera de l'arrebassada al Tibidabo de Bcn. era una altre época, havia estrenat una Ossa Ianqui 500, portava dos cilindres de 250 cc. i era de dos temps, vaja, una bomba, i 11 dies ... ón?... no ho sé... Per cert el meu company va sortir disparat fins un matoll de bruc que el va parar de caure pel pendent, quatre rascades i magullat, però res greu, la moto, sinistre total... el camioner talls, cops i dues vértebres a fer punyetes... del cop que li vaig donar...
V'ssssssssssss
Sí, i al final del Túnel................Anna ha escrit:És curiós el record similar que tenen les persones que han estat a punt de morir-se ,veritat?
La sensació d’elevar-se i veure’s des de d’alt, d’altres la famosa llum o túnel...