Al viatge d'aquest estiu tenia les gomes molt gastades i quasi no podia tombar la moto, i les tremolors de la roda del davant eren brutals, va ser canviar els dos pneumàtics i moto nova, fora vibracions. També pot ser el tema de les suspensions, o potser que "carregues" massa a la dreta o l'esquerra
Vibracions a la roda del davant
Moderador: Airald
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
A l'FJR no porto quasi mai el TOP, és un tema estètic i en part també per evitar aquesta sensació si deixo anar les mans.
Al viatge d'aquest estiu tenia les gomes molt gastades i quasi no podia tombar la moto, i les tremolors de la roda del davant eren brutals, va ser canviar els dos pneumàtics i moto nova, fora vibracions. També pot ser el tema de les suspensions, o potser que "carregues" massa a la dreta o l'esquerra
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
A mi també em passa amb la DV i sempre he suposat que és per les turbulències que arriben al top case.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Encara estic en proves, sembla que l´augmentar la duresa de l´amortidor de darrera es el que més ho ha solucionat, almenys això sembla, tot i que a l´última sortida per Osona no era plà deixar anar gaire el manillar... :lol: :lol:Randy-650 ha escrit:COM HA ACABAT LA COSA FINALMENT? :shock:
Has mirat quelcom més?

- josepgts
- Presentats
- Entrades: 139
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
- Ubicació: Rubi
ara igual dic una tonteria, perqué jo soc molt inocent i m'ho crec tot, però un cop em van explicar que totes les llantes tenen una "frecuencia de sesonancia" es a dir un punt en voltes que la fa vibrar, i que normalment es entre 80 i 100km/h es a dir, que si deixes el manillar a 120, va fi, però al arribar a l frequencia de resonancia vibra una mica, clar que pel que dius a tu et vibra molt...