No surto amb el Club Bandit. Com bé saps en JAVI està expulsat del fòrum, i jo també, però no s'ha fet públic. Quan la cúpula és andalusa i uns catalans foten canya, no pot acabar mai bé. Ja t'ho explicaré un dia si ens veiem.Rizla ha escrit: .............
Fas sortides amb el club bandit??
En tot cas espero que tard o d'hora ens coneguem.
...........
Salut i V'sss de St. Feliu de Llobregat!!!
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

-
- Presentats
- Entrades: 8
- Membre des de: dv. set. 19, 2008 5:11 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Llobregat
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Ei, que jo sòc andalús i a mi em fots canya. I som amics... Sisplau, no comencem amb els estereotips. :cerv :cerv :cerv :cervRandy-650 ha escrit:No surto amb el Club Bandit. Com bé saps en JAVI està expulsat del fòrum, i jo també, però no s'ha fet públic. Quan la cúpula és andalusa i uns catalans foten canya, no pot acabar mai bé. Ja t'ho explicaré un dia si ens veiem.Rizla ha escrit: .............
Fas sortides amb el club bandit??
En tot cas espero que tard o d'hora ens coneguem.
...........
Per cert, això m'ho has d'explicar.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Algun dia ja t'ho explicaré, però cara a cara. Per tlf no, que si no ho sentirà la Montse. :lol:Bravo ha escrit:
Ei, que jo sòc andalús i a mi em fots canya. I som amics... Sisplau, no comencem amb els estereotips. :cerv :cerv :cerv :cerv
Per cert, això m'ho has d'explicar.
El problema va venir que els 4 que manen són andalusos i no acceptaven que un xicot i jo diéssim veritats com una casa de pagés. Jo dic el que penso, i moltes vegades les veritats fan mal (i demano perdó si en faig). Però la gota que va fer vessar el got va ser que .....els privats els poden llegir els administradors!!!!!! i clar, els privats d'aquell xicot i meu no eren "cosa fina". Quan m'en vaig assebentar que els llegien..... :enfaduu
Deixe'm-ho córrer, no val la pena parlar-ne.
Per cert, tinc molt bons amics andalusos com els tinc en moltes provincies espanyoles. :cerv

- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
- JoanF
- Presentats