On està això ?????? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:Carme ha escrit:Jordi, jo em referia al pique Reus - Tarragona, no sé si tu també vas per aquí. :?: :?: :?: :?:
V'ssssss
Moderador: Airald
Mira que sóc tonta, t'ho he posat a "huevo" :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wallQSC ha escrit:On està això ?????? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:Carme ha escrit:Jordi, jo em referia al pique Reus - Tarragona, no sé si tu també vas per aquí. :?: :?: :?: :?:
V'ssssss
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 Es que em pensava que estàvem parlant de Harley's !!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9Carme ha escrit: Mira que sóc tonta, t'ho he posat a "huevo" :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall
Has trigat una mica però al finl has picat :b9 :b9 :b9 :b9Carme ha escrit:tonet ha escrit:Ostres Jordi. Sembla que al final tindràs raó. La prova de Harley és a Reus i no Tarraco. Per qué serà?.Ostres Tonet, no m'ho esperava això de tu, donant vidilla als de Reus :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat