Autopistes: multes a partir de 121 km/h
Moderador: Airald
- joanp55
- Presentats
- Entrades: 498
- Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Jo, que tinc consciència ecològica, m'insulta que em puguin comparar a aquests pallassos.James Bond ha escrit:Storm ha escrit:Algú pensa que anar a 133 per autopista pot haver estat causa d'algun accident??? Ni de conya!!!
Ergo, mesura estrictament recaptatòria. Cada dia menys lliures, cada dia més sotmesos, cada dia més escurats. :twisted: :twisted:
Storm, tu no hi entens :)
La messsura és "ecoloxxxica", "sustenible" verda, i mediambiental.
Hi està destinada única i exclusivament a marcar "paquet", a dir que els ecoloxxxxxistes manen alguna cosa en les dues conselleries implicades, interior i medi-ambient i es únicament per acontentar al a tots els 200.000 votants que varen tenir.
Com que no poden parlar de Bracons i altres temes per l'estil i que varen prometre que si mai arribaven al poder els pararien, es limiten a tocar-nos als collons al demés per demostrar que manen, i que fan alguna cosa.
El problema esta que no els poden fer fora perquè es trencaria el tripartit.
Ho sento si hi ha algun votant d'ells però és la realitat.
VVVVs
007
Jo, que sóc estatalista, m'ofèn que m'assimilin al de la corona d'espines.
Jo, que tinc una ideologia, em repugna que se la vulgui fer seva qui no té cap altre interès que saquejar l'administració pública. Cadascú amb els seus calers fa el que vol, amb els dels altres NO, NO I NO.
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: