Pràctiques De Moto

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
maktub
Presentats
Entrades: 199
Membre des de: dl. juny 25, 2007 4:36 pm
Ubicació: Badalona

Re: Pràctiques De Moto

Entrada Autor: maktub » dj. ago. 20, 2009 2:52 pm

No sé si us havia dit y us confesso que, en realitat ,la meva GS és una vespino "tunnejada" i el cert és que quan a sobre li poso un parell de cartons als laterals en forma de maletes doncs clar...aparenta més bulto del que realment és... :martell

Que us pensàveu , si no fa ni dos anys que tinc el carnet :oops: ....com podeu pensar que conduiría un monstru amb maletes com la GS650 twin.... :tremolant Per favor, que en cap moment m'atreviria a portar-ne una, de debò :oops: ...a més, encara em confondríen amb un "machu ibèric" i a mi amb una vespino, com que sóc dona, ja me'n sobra...... :twisted: :twisted:

Ara que dic això....La Mareta em sembla que si que porta una GS1200 oi? :roll: Segur que també és un vespino tunejat... Que no pot ser home que les 1200 pesen molt i son molt altes per a una dona.... :twisted:

Espera espera....Cristinaaaa, la Transalp que condueixes, com l'has tunejat i de quina Jog de 49 cc es tracta???

Vendetta, com t'enganxem el sector femení el diumenge....has llepat.... :sado :sado :sado Jejejejeje!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

V'sss des d'un vespino!!!
:cerv

PD: Ara seriosament, en la meva opinió s'hauria de començar passet a passet, o amb una moto limitada, la Pan a mi em faria respecte agafar-la quan tot just m'hagués tret el carnet, més que res perquè algun dia per molt de compte que tingués la fotria a terra i em moriria de ràbia per rallar una moto tan bonica..... Com a experiència personal : En el meu cas, vaig començar amb una Varadero 125, després vaig fer les pràctiques amb el RACC i em deixaven una Yamaha YBR250 (o potser era una CB250..no ho recordo), i ara porto la GS650 twin(amb un motor de 800cc) i segons el meu concesionari diuen que està limitada.

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dj. ago. 20, 2009 3:30 pm

[quote user="maktub" post="87718"]
Vendetta, com t'enganxem el sector femení el diumenge....has llepat.... :sado :sado :sado Jejejejeje!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

[/quote]

Quina ilusiò llegir això, ara que despres a veure si l'Angeleta i li agafa un atac de gelosia. :twisted: , jo no en vull saber res.

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dj. ago. 20, 2009 3:48 pm

[quote user="AnnA" post="87714"]Ara no tinc temps però això no quedarà així.....[/quote]
Espero ansiòs, una opiniò que m'obri els ulls.

Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Entrada Autor: Angeleta » dj. ago. 20, 2009 4:00 pm

[quote user="Vendetta" post="87719"][quote user="maktub" post="87718"]

[/quote]

Quina ilusiò llegir això, ara que despres a veure si l'Angeleta i li agafa un atac de gelosia. :twisted: , jo no en vull saber res.

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

Què passa? Que com que ja veus que se t'està ennegrint el tema ja canvies d'àmbit i vas al personal? Doncs jo no penso entrar en aquest joc. Ja et defensaràs tu solet quan et trobis les dones emprenyades. Mmmmmm, (pensant) Des d'on estaria millor? Mirant des de lluny com no té res a fer per defensar-se o unint-me al grup pq calli ja d'un cop...? :roll:
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

AnnA
Presentats
Entrades: 438
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 4:49 pm
Ubicació: Cornellà de Terri (Girona)

Entrada Autor: AnnA » dj. ago. 20, 2009 4:05 pm

[quote user="Vendetta" post="87720"][quote user="AnnA" post="87714"]Ara no tinc temps però això no quedarà així.....[/quote]
Espero ansiòs, una opiniò que m'obri els ulls.[/quote]

No ho diguis a ningú, és que jo abans em deia Manolo Hernandez, per això puc portar una moto "gran", sino de que!!!

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dj. ago. 20, 2009 4:06 pm

[quote user="Kel" post="87709"]Vendetta, l'Anna té una Yamaha FJR 1300.[/quote]
Ja he indicat abans que les dones d'aquest son l'excepció que confirma la regla

[quote user="Kel" post="87709"]Ja sé que no és una Honda PanEuropean ... però si fa o no fa, és el mateix.[/quote]
Per favorrr, comparar una pan amb una FJR :twisted:

[quote user="Kel" post="87709"]El mon canvia, i les coses canvien.[/quote]
Ara m'he ofès :cry: això és lógica aplastant.

[quote user="Kel" post="87709"]Qui ens anava a dir fa 25 anys que cauria el mur de Berlín?[/quote]
Jo sabia que un dia o altre cauria és de lògica. No hi ha mal que 100 anys duri

[quote user="Kel" post="87709"]Qui apostava fa 4 anys per un president com l'Obama?[/quote]
Jo no, i benvingut sigui.

[quote user="Kel" post="87709"]Avui llegia que l'Angeleta Merkel és la dona més poderosa del planeta.[/quote]
i? jo no he dit res que contradigui això, tambè hi va haver la cleopatra encara fa mès temps. I la reina d'inglaterra, i alguna mès i haurà

[quote user="Kel" post="87709"]Si una dona pot dirigir un Estat com Alemanya, per què no pot portar una simple Pan?[/quote]
Jo he dit mai que una dona no sigui capaç de portar una pan?

Respon

Torna a “General”