La TIGER ( Molt Maca )

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
juigmont
Presentats
Entrades: 9
Membre des de: dj. març 22, 2007 12:49 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: juigmont » dl. abr. 02, 2007 3:17 pm

Xavi he dic "servei tècnic" no problemes mecànics. Opinaràs igual que jo que la red de concessionaris i distribuïdors esta molt limitat. això per mi es un handicap bastant important a l'hora de comprar tant una moto com qualsevol aparell que necessiti recanvis
.
Errar es humano.....
pero echarle la culpa a otro es mas humano todavia

Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm

Entrada Autor: Xavitiger » dl. abr. 02, 2007 11:37 pm

juigmont ha escrit:Xavi he dic "servei tècnic" no problemes mecànics. Opinaràs igual que jo que la red de concessionaris i distribuïdors esta molt limitat.
Ei Juigmont!!!
Certament tens tota la raó.
És una veritat com un temple, que precisament proliferar, el que es diu proliferar...doncs com que no!!!
En tot Catalunya crec que ara mateix hi deu haver uns cinc o sis concessionaris oficials Triumph!!! :cry: :cry: :cry:
Però per sort...no s'hi ha d'anar massa sovint!!! :D :D :D
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dl. abr. 02, 2007 11:43 pm

A mi no m'agrada.

Es posible, no, es quasi segur, millor, que tingui el gust al cul.

Però hi ha culs tan bonics. :P
Salut i kilómetres

juigmont
Presentats
Entrades: 9
Membre des de: dj. març 22, 2007 12:49 pm

Entrada Autor: juigmont » dt. abr. 10, 2007 12:51 pm

A part de concessionaris. Quants mecànics realment s'atreveixen a "tocar" aquestes motos amb garanties?
Errar es humano.....
pero echarle la culpa a otro es mas humano todavia

Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dt. abr. 10, 2007 1:32 pm

Xavitiger ha escrit:Quan arribarà el dia que algú de vosaltres comenti alguna cosa una mica positiva de les TRIUMPH???
Doncs mira tu per on... el dia del teu natalici. I no es cap regal a les orelles.
Podràn discutir la estètica més o menys encertada, però si la nova Tiger va la meitat que tu fas marxar la teva :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: . Van com un cohet, i aixó que portes paquet ( Ceci :!: :!: ), sempre per la traçada correcta,...

Tens tota la raó...
Xavitiger ha escrit: Jo ja sabia que ereu uns incrèduls, però...

...Dolents, que sou uns dolents!!! : :evil: :evil: :evil: ......................... :wink:
... eppur si muove.!!!

Xavitiger
Presentats

Entrada Autor: Xavitiger » dt. abr. 10, 2007 8:08 pm

juigmont ha escrit:A part de concessionaris. Quants mecànics realment s'atreveixen a "tocar" aquestes motos amb garanties?
Tampoc n'hi ha per tant!!!
Considero que tampoc són tan complicades aquestes motos.
La meva anterior Triumph, no va passar mai per un concessionari oficial, ni per passar les revisions dels dos primers anys.
Sempre me la va "tocar" un "mecànic de poble", i no en puc pas parlar malament...Ah, i li vaig fer més de 100.000 km...
tonet ha escrit: Podràn discutir la estètica més o menys encertada, però si la nova Tiger va la meitat que tu fas marxar la teva :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: . Van com un cohet, i aixó que portes paquet ( Ceci :!: :!: ), sempre per la traçada correcta,...
Gràcies Tonet...em faràs possar vermell!!! :oops: :oops: :oops:
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

River
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:10 pm
Ubicació: Palau solità i plegamans

Entrada Autor: River » dj. abr. 12, 2007 3:38 pm

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. abr. 13, 2007 11:11 pm

Holaaaa,
Bon enllaç River, quasi que m'agafen ganes de comprar-la!!! La veritat es que la deixen molt bé, ara amb les llantes i pneumàtics que porta mes val no entrar en un camí, llàstima d'aquest "petit" detall en una Trail.

:wink: :wink: :wink:
Sort,

Xavitiger
Presentats

Entrada Autor: Xavitiger » ds. abr. 14, 2007 3:22 pm

Albert ha escrit:La veritat es que la deixen molt bé, ara amb les llantes i pneumàtics que porta mes val no entrar en un camí, llàstima d'aquest "petit" detall en una Trail.
Si que és veritat que la Tiger nova ha deixat el llistó molt alt.
De tota manera, jo segueixo pensant que en realitat no estem devant d'una Tiger, si no d'una altre moto, molt ben aconseguida per cert.
Penso que en tot cas, el "petit" detall seria que no es tracta d'una trail, si no més aviat d'una Sport turisme amb una estètica que ens pot recordar a les ja "antigues" trails...
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dg. abr. 15, 2007 10:50 pm

Holaaaaa,
Xavitiger ha escrit: Penso que en tot cas, el "petit" detall seria que no es tracta d'una trail, si no més aviat d'una Sport turisme amb una estètica que ens pot recordar a les ja "antigues" trails...
Exactament Xavi, sembla ser que aquesta es la moda en la que van totes les marques, en major o menor grau, es clar.

:? :? :?
Sort,

Respon

Torna a “General”