PAN € Molt Molt I Molt Interessant !!!!!!!

Per vendre o comprar motos, accesoris, equipament, complements, etc.

Moderador: Airald

Respon
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: PAN € Molt Molt I Molt Interessant !!!!!!!

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. oct. 04, 2009 4:36 pm

Doncs hem estat parlant amb en Ra-mon i m'ha sabut molt greu aquesta història, la veritat és que potser vaig pecar de "gana" però ho estava gestionant tot sense saber que estava en segon lloc....

A veure si aquesta pan que diu en Ramon surt bé i desfem "el entuerto".

Diumenge que ve la anem a buscar a Huelva....ja farem una sortideta per a estrenar-la o les espero que poguem estrenar la de tots dos.

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dg. oct. 04, 2009 7:52 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="92094"]Doncs hem estat parlant amb en Ra-mon i m'ha sabut molt greu aquesta història, la veritat és que potser vaig pecar de "gana" però ho estava gestionant tot sense saber que estava en segon lloc....

A veure si aquesta pan que diu en Ramon surt bé i desfem "el entuerto".

Diumenge que ve la anem a buscar a Huelva....ja farem una sortideta per a estrenar-la o les espero que poguem estrenar la de tots dos.[/quote]

Jordi, ja té dit que no et sàpiga gens de greu, no cal atabalar-se per aquestes coses tant poc importants ;)

Jo al principi em vaig :hot una mica amb l'Otilio per que em va assegurar que em mantenia la reserva fins dilluns, però res, que l'Oti es va liar i hi va haver un malentès, cap problema.
A més em sap greu perque penso que l'Oti és una molt bona persona i potser li vaig donar massa la culpa en lloc de calmar-lo i dir-li que cap problema, sisplau Jordi, quan el vegis aquest diumenge demana-li disculpes de part meva :kiss

A més a més tinc que donar les gràcies a en Ramon que ja ha fet passos a HondaTourers per buscar-me una Pan, gràcies Ramon ;)

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dg. oct. 04, 2009 11:25 pm

[quote user="Ra-mon" post="92099"]

A més em sap greu perque penso que l'Oti és una molt bona persona i potser li vaig donar massa la culpa en lloc de calmar-lo i dir-li que cap problema, sisplau Jordi, quan el vegis aquest diumenge demana-li disculpes de part meva :kiss

A més a més tinc que donar les gràcies a en Ramon que ja ha fet passos a HondaTourers per buscar-me una Pan, gràcies Ramon ;)[/quote]

De aixó,ens pots estar ben segur,l`Oti,com li diguem els amics es una de les persones amb un cor que no li cap al pit de gran que el té,i si va haber un mal entés,segur que no ho va fer amb cap mala intenció.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dg. oct. 04, 2009 11:29 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="92094"]

Diumenge que ve la anem a buscar a Huelva....ja farem una sortideta per a estrenar-la o les espero que poguem estrenar la de tots dos.[/quote]

Si us plau Jordi:dona.li al Oti una forta abraçada de la meva part,ja veurás que es un tiu excelent i amb molt bon sentit de l`humor. :cerv
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dg. oct. 04, 2009 11:35 pm

[quote user="Geroni" post="92136"]
De aixó,ens pots estar ben segur,l`Oti,com li diguem els amics es una de les persones amb un cor que no li cap al pit de gran que el té,i si va haber un mal entés,segur que no ho va fer amb cap mala intenció.[/quote]

Ei, que no en tinc cap dubte, quan el dissabte al matí vaig parlar-hi li sabia molt, però molt greu el què havia passat i no parava de demanar-me disculpes
Oti, por si lees esto, un saludo :cerv

Alucinamaripili
Presentats

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. oct. 05, 2009 8:09 am

[quote user="Geroni" post="92137"][quote user="Alucinamaripili" post="92094"]

Si us plau Jordi:dona.li al Oti una forta abraçada de la meva part,ja veurás que es un tiu excelent i amb molt bon sentit de l`humor. :cerv[/quote]

Així ho faré, Jesús...

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dl. oct. 05, 2009 2:12 pm

I jo que me'n adono ara.... :b9 :b9 :b9
Enhorabona Jordi, això és un troç de moto!!
:cerv

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dl. oct. 05, 2009 3:04 pm

Felicitats per la compra parella.Ja veig que
en Jordi ha entrat a formar part de les motos
de gent gran :twisted: .A disfrutar-la,ja la
mullarem a Sort :cerv
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. oct. 06, 2009 12:02 am

Carai Bond, per no agradar-te les esglèsies deu nidò com t'agraden les reconversions, i canviar de religiò al personal :lol: :lol:

Ara nomès et queda reconvertir en Siono. Tampoc serà tan dificil, jo sentia que deia que de gps's i això res de res, i mita'l! :twisted:

joanp55
Presentats
Entrades: 498
Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: joanp55 » dt. oct. 06, 2009 6:06 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="91978"]Això té molt bona pinta, algú sap com podria vendre la meva Vstrom entre avui i demà....no crec que aquesta pan estigui més temps a la venda.[/quote]

Tinc un amic que està buscant una Vstrom, el que passa es que avans a de vendre la seva Suzuki SV.
Jo qui rotllo no....................
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS

Alucinamaripili
Presentats

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. oct. 06, 2009 6:46 pm

[quote user="Joanst3" post="92285"][quote user="Alucinamaripili" post="91978"]Això té molt bona pinta, algú sap com podria vendre la meva Vstrom entre avui i demà....no crec que aquesta pan estigui més temps a la venda.[/quote]

Tinc un amic que està buscant una Vstrom, el que passa es que avans a de vendre la seva Suzuki SV.
Jo qui rotllo no....................[/quote]

Això sembla una cadena.... :D

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dt. oct. 06, 2009 7:43 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="92288"][quote user="Joanst3" post="92285"][quote user="Alucinamaripili" post="91978"]Això té molt bona pinta, algú sap com podria vendre la meva Vstrom entre avui i demà....no crec que aquesta pan estigui més temps a la venda.[/quote]

Jo qui rotllo no....................[/quote]

Això sembla una cadena.... :D[/quote]

Bones!!!

És molt fàcil... busqueu una persona que vulgui una Suzuki SV, i no en tingui cap per vendre... :twisted: :twisted:

Per cert, Sr. Alucina... enhorabona per l'adquisició!!!! ;) ;) ;)

Fins aviat!
Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. oct. 06, 2009 7:55 pm

[quote user="Carles" post="92290"]És molt fàcil... busqueu una persona que vulgui una Suzuki SV, i no en tingui cap per vendre... :twisted: :twisted: [/quote]

Angeleta, em sembla que aquí et demanen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. oct. 07, 2009 11:19 am

Holaaaa,

[quote user="James Bond" post="92291"][quote user="Carles" post="92290"]És molt fàcil... busqueu una persona que vulgui una Suzuki SV, i no en tingui cap per vendre... :twisted: :twisted: [/quote]

Angeleta, em sembla que aquí et demanen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Molt ben pensada aquesta Ramon!!!

:D :D :D :D
Sort,

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. oct. 07, 2009 11:23 am

Holaaaa,

Enhorabona Jordi i M. Josep, ara segur vas millor aquest hivern!!! Ja tinc ganes de veure-us amb la nova moto!!

I per cert Ra-mon, com està el tema de la teva??

:D :D :D
Sort,

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dc. oct. 07, 2009 8:35 pm

[quote user="Albert" post="92359"]I per cert Ra-mon, com està el tema de la teva??[/quote]

La «meva» està així :(
Imatge

Imatge

La que vull encara no hi ha res lligat ... ;)

Lujoisla
Presentats
Entrades: 1018
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen

Entrada Autor: Lujoisla » dc. oct. 07, 2009 8:51 pm

felicidades jordi ;)
veo que tendremos que cambiar el nombre del foro por el de la ametralladora :twisted:
yo tambien estoy de cambios para mi cumple me regalan el asiento nuevo :cool:
Luis & Mª Carmen

ImatgeImatge

SOCIO DE AMM Nº 15.258

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dc. oct. 07, 2009 11:42 pm

[quote user="James Bond" post="92291"][quote user="Carles" post="92290"]És molt fàcil... busqueu una persona que vulgui una Suzuki SV, i no en tingui cap per vendre... :twisted: :twisted: [/quote]

Angeleta, em sembla que aquí et demanen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Uii, el tema és que l'angeleta encara li queda una mica per el tema. A mès ella amb una V Storm??? quina mala llet que teniu.. :evil: :evil: no no, no vull una Vstorm a prop.

Ara que qui sap.. Alucina, deixala-hi probar :mrgreen: :mrgreen: Ara que la pega és que la VStorm és massa alta.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. oct. 07, 2009 11:57 pm

[quote user="Vendetta" post="92482"]Alucina, deixala-hi probar :mrgreen: :mrgreen: [/quote]

Em sembla que ja NO la deixa probar a ningú. :mrgreen:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Alucinamaripili
Presentats

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. oct. 08, 2009 10:50 am

[quote user="Vendetta" post="92482"][quote user="James Bond" post="92291"][quote user="Carles" post="92290"]És molt fàcil... busqueu una persona que vulgui una Suzuki SV, i no en tingui cap per vendre... :twisted: :twisted: [/quote]

Uii, el tema és que l'angeleta encara li queda una mica per el tema. A mès ella amb una V Storm??? quina mala llet que teniu.. :evil: :evil: no no, no vull una Vstorm a prop.

Ara que qui sap.. Alucina, deixala-hi probar :mrgreen: :mrgreen: Ara que la pega és que la VStorm és massa alta.[/quote]

A la Mireia el que vulgui, només faltaria. ;)

Respon

Torna a “Mercat de la moto i equipament”