Quants Més Siguem, Més Riurem?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Quants Més Siguem, Més Riurem?

Entrada Autor: Albert » dt. nov. 24, 2009 2:49 am

Holaaaaa,

[quote user="Oscar" post="97118"]
...Personalment la primera sortida que vaig fer
erem 6, pel Penedes...[/quote]

Quina sortida era aquesta?? Segur que no era una mensual amb tant poca gent!!

[quote user="Oscar" post="97118"]
Un petò :kiss[/quote]

Gràcies, però mariconades.. les justes, eh!

:ksss :roll: :roll:
Sort,

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dt. nov. 24, 2009 6:41 am

[quote user="Albert" post="97223"]

I mira per on, jo que sempre escric frases curtetes i poca lletra, heu aconseguit fer-me escriure de valent dos dies quasi seguits.

:| :| :|[/quote]

Aixó jo en dono fé.

Al veure aquests escrits, Albert, m´els he rellegit més d´una vegada.
Tens tota la raó. :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dt. nov. 24, 2009 9:28 am

Ho rumio i entenc perfectament la teva argumentació, Albert. Ja se que tallar el pas es del tot il.legal i les primeres vegades que ho vaig veure em va deixar sorprès però a la que m'hi vaig anar acostumant. Tampoc es tracta de posar-se al mig de la carretera, sinó a un costat i fer una senyal de "si Us plau" i un somriure al conductor al qual preguem ens deix passar. Pel que fa a la qüestió de fer dos grups, es va prendre la decisió d'adoptar-la per evitar que els automobilistes mes ràpids no es trobessin, de cop i volta, amb una "serpiente mulicolor" de cent motos i les pretengués avançar a totes. Al cap d'unes quantes motos avançades, possiblement es posaria nerviós amb el risc que això comporta. Pel que fa a la necessitat de "tenir a la vista" al motorista que ens precedeix, hi ha gent poc experimentada que pot sentir un pel d'angoixa si se sent sol/a sense un guia que l'indiqui el bon camí i els possibles obstacles (especialment cotxes en pistes asfaltades) que es poden presentar de sobte en un revolt.
Respecte al tema de fer dos grups es per evitar que els mes ràpids es distreguin amb la xerrera, surtin dels últims i es passin tot el tram avançant als menys experimentats i/o lents.

Tan sols era una idea, ja me'n guardaré prou d'imposar Normes o costums!!!!! Per a mi m'encanta l'estil que s'hi porta però sempre hi ha algun foradet per on es poden introduir idees amb la finalitat de reduir els riscos.

Ens veiem ben aviat!!!!!! :ban :ban Estic /estem preparant una proposta molt xula que penjaré avui mateix. :idea: :idea:

Jordi "Prony"

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dt. nov. 24, 2009 3:01 pm

Primer de tot, donar les gràcies un cop més a tots els que treballen per tal que Mototurisme sigui el que és.

Jo només he anat a dues sortides (una d'elles frustrada al poc d'entrar a França amb destí Brussel·les) i, per tant, les reflexions que faré estan supeditades a allò que només he viscut un curt període. A més, sempre he circulat com es fa en el món custom, és a dir amb una estructura de grup inalterable on el que prima per damunt de tot és la cohesió del grup. A mi, circular tal i com ho fa Mototurisme em va semblar molt estrany, doncs això de perdre de vista qui em precedeix o qui em segueix no ho entenia (molt menys si tenim en compte que acostumo a anar tancant el grup), però realment funciona i és molt segur per a aquest tipus de sortides. Potser trobaríem petits detalls per millorar el sistema, però poc més.
sergibuda

they called me an accident

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. nov. 25, 2009 6:28 am

Holaaaa,

[quote user="prony" post="97250"]
Tan sols era una idea, ja me'n guardaré prou d'imposar Normes o costums!!!!! Per a mi m'encanta l'estil que s'hi porta però sempre hi ha algun foradet per on es poden introduir idees amb la finalitat de reduir els riscos.

Jordi "Prony"[/quote]

Totes les idees son vàlides i les acceptem de bon grat, en cap moment he pensat que volguessis imposar res. Només he intentat explicar una mica el perquè de la nostra forma de rodar en les sortides i quin voldríem que fos el comportament de tot el grup, a fi d’aconseguir el màxim nivell de seguretat i diversió de tots els assistents, tenint en compte que segur que hi ha coses millorables, però no es fàcil conjuntar els conceptes seguretat i diversió en un grup de 50 motos. En això estem.

Merci.

:cool: :cool: ;)
Sort,

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dj. nov. 26, 2009 12:14 am

Ostressssss...l'Espia que ha dit!!!! :shock: ;)

Fins hi tot l'Albert s'ha posat "tendre". I ens amenace en deixar-nos algun dia :| :D
L'encarrec d'una disertació pseudofilosófica de Bar sobre el "creixament sostenible" ho tindrem de deixar per algun temps que tingui mes inspiració, ara mateix estic sec del tot. :cool:

De fet veig que és parla d'un hipotetic PERILL en la vessant social i de risc.
Que voleu que us digui, deu ser el mateix perill de sempre...no??
Algun dia pot passar alguna cosa...com cada dia. El perill és allà fora...sempre.
Tots som grans i no necesitem cap PAPA o MAMA que ens controli i ens vigili, sabem el que ens juguem.

En quant al número de gent que s'apunta, crec que ara les sortides funcionen d'una manera assenyada, tothom pot anar al seu ritme sense perjudicar el grup i no hi veig un gran problema amb la gent que siguem llevat de l'espai als Restaurants.
No és pot pretendre agradar a tothom, ni cal, la gent anira vinguent i marxant depenent molts de cops de la seva situació personal i del que busquin a les sortides, no per la forma de ser dels altres ni per l'organització, no cal capficar-s'hi.
Jo puc assegurar des de el meu punt de vista, que la "relació" actual entre gent que sent la MOTO de molt diverses formes és quasi perfecte. Podem anar plegats a on sigui sense condicionar a ningú i això és mèrit dels que porteu aquesta casa. És el tret diferencial. ;)

ENHORABONA I ENDAVANT LES ATXES.

PD: de moment seguiré un temps mes per aquí aprofitant tot el que pugui, mes que res per molestar si cal. :cool:

Salut.
Salut i kilómetres

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. nov. 26, 2009 11:35 am

[quote user="Siono1000" post="97386"]

................... Podem anar plegats a on sigui sense condicionar a ningú i això és mèrit dels que porteu aquesta casa. És el tret diferencial. ;)

........

[/quote]

Sí, però sense la col.laboració de tots i cadascú dels integrants de la sortida no seria pas possible. O sigui, que el merit és de TOTHOM. :castell
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. nov. 30, 2009 12:22 pm

En Randy ha posat un video a la cervesseta ...
viewtopic.php?t=7323&p=97709#p97709

Doncs aixo es un exemple del que deiem a dalt. Si es fan grups i es cricula a una velocitat uniforme correm aquests riscos.
En canvi amb el sistema de cruillers i que tothom vagi al seu ritme, s´eviten situacions perilloses com la del video.
Ex ...moltes coses

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dt. des. 01, 2009 11:00 pm

Carai quin fil més tendre! :crys :crys :crys

Albert per la dimensió del teu escrit puc entendre que la rehabilitació de la ma va anar de conya. :D :D :D

Ara en serio, es molt interessant tot això que dieu i ens fa còmplices a tots de Mototurisme.

Llarga vida al bon rotllo que es respira per aquí...Salut!

;)

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dv. des. 04, 2009 9:51 am

No son pas punyetes el que s'ha aconseguit a Mototurisme. Es molt!!! i tot gràcies a persones que hi han esmerçat moltes hores i amb molt bon criteri. Crec que la majoría de nosaltres, -simples usuaris d'aquest esforç que feu alguns programant sortides, organitzant i, en definitiva fent gaudir als altres-, apreciem la vostre tasca i la sabem valorar.
Albert, em trec el barret (o el casc) per la teva dissertaciò. :brindis :brindis :brindis
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dv. des. 04, 2009 4:54 pm

[quote user="JEPPY" post="98022"]No son pas punyetes el que s'ha aconseguit a Mototurisme. Es molt!!! i tot gràcies a persones que hi han esmerçat moltes hores i amb molt bon criteri. Crec que la majoría de nosaltres, -simples usuaris d'aquest esforç que feu alguns programant sortides, organitzant i, en definitiva fent gaudir als altres-, apreciem la vostre tasca i la sabem valorar.
Albert, em trec el barret (o el casc) per la teva dissertaciò. :brindis :brindis :brindis[/quote]
+1
En JEPPY ha expressant el meu sentiment, així doncs no hem cal dir res més.
Gràcies a tots vosaltres.
:bow :bow

NouSetTres
Presentats
Entrades: 496
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
Contacta:

Entrada Autor: NouSetTres » dc. des. 30, 2009 8:11 pm

jajajajajajaja

Quina foto!!!! Del 2005!!!! Encara jo anava amb la Deauville... M'en recordo que feia bastant fred i que vam esmorçar de coll... jejejeje. Aquest foro va començar éssent una colla de bons amics i ha esdevingut en quelcom més gran, per mí ja no té la convivència i germanor de les primeres sortides; podiem dinar en quasi qualsevol lloc, la gent era més respectuosa al circular... ara és simplement tot més gran. Ni millor ni pitjor, sols ha perdut l'esperit inicial per guanyar en colorido i participació.
Ningú desapareix mentre hagi algú per recordar-lo!

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm

Entrada Autor: JoanF » dc. des. 30, 2009 9:46 pm

[quote user="NouSetTres" post="100744"]jajajajajajaja

Quina foto!!!! Del 2005!!!! Encara jo anava amb la Deauville... M'en recordo que feia bastant fred i que vam esmorçar de coll... jejejeje. Aquest foro va començar éssent una colla de bons amics i ha esdevingut en quelcom més gran, per mí ja no té la convivència i germanor de les primeres sortides; podiem dinar en quasi qualsevol lloc, la gent era més respectuosa al circular... ara és simplement tot més gran. Ni millor ni pitjor, sols ha perdut l'esperit inicial per guanyar en colorido i participació.[/quote]

Perdona que discrepi una mica de la teua opinió, tot i que la respecto molt (faltaria més) Jo em trobo cada sortida amb els companys, amb la mateixa germanor i convivència que el primer dia. És veritat que per antiguetat, sempre tens més afinitat a uns que als altres, però m'ho passo be amb tots, i si puc, saludo a tot el mon.
En quant amb lo del respecte al circular, no t'he entenc, en totes les sortides de Mototurisme (que jo sàpiga ) només hem tingut una topada per un despiste, les altres han estat per culpa de terceres persones.
Vinga Miquel Angel, home tens que sortir amb nosaltres una miqueta més sovint, que ens tens abandonats.
:b9 :b9

Respon

Torna a “General”