Les BMW recorden les Cagiva de fa 20 anys

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Les BMW Recorden Les Cagiva De Fa 20 Anys

Entrada Autor: Randy-650 » dg. des. 27, 2009 8:22 pm

[quote user="Kpeps" post="100418"]aixo ja sembla una fixacio,sembla que tingueu un problema,em pregunto si heu tingut mai una BMW????
mira Geroni,ficat a foros Honda americans i sabras el que es veure gw 6 cilindres com la teva cremant per fugas als circuits.[/quote]

NO FOTO = NO GW 6 cil CREMANT :twisted:

Em costa de creure veure una GW cremant-se.....
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dg. des. 27, 2009 8:22 pm

[quote user="Geroni" post="100416"]Ja sé que una mosca no fá estiu,pero al propietari d`aquesta,segur que la dita no li deu fer,ni mica de gracia:

Imatge

Amb flama inclosa
:666[/quote]

A mi pel que puc observar, s´ha cremat la goma de l´articulació, per algún motiu desconegut, quan peta el cardan , el primer que pasa es sortir part de la valvulina pel cilindre anular de la roda i aqui sembla que estigui bé..també la roda a part de la merda que porta , sembla que no s´ha esquitxat tampoc......

raro, raro

Ps.- Hi ha gent que son capaços de trencar qualsevol cosa, fins i tot un tanc Panzer i es que si un s´hi fixa, es veu i se sent cada cosa portant una moto......que es raro que no petin més sovint.......
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 27, 2009 8:29 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dg. des. 27, 2009 8:31 pm

lo de las gw cremant era per dir una tonteria,com ho es la foto.
que porta un cardan a dins,gas?????perque aixo sembla una fuga de gas natural.
algu a vist valvulina cremant???que no veieu que aixo es un montatge???la valvulina apagaria la goma o millor dit ja no la deixeria encendre,per poder parlar de motos de debo,primer us en heu de comprar una,jejejejej.......... BMW es clar.
Imatge

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dg. des. 27, 2009 8:46 pm

Tret del foro de BMW:
Voy a denunciar a bmw
que como estoy ya desesperado de todas las averias que tiene este modelo comprado en enero del 2008 y 11.100km y muchas de ellas poniendo en juego mi persona fisica como son las malditas paradas esto es la gota que a colmado el vaso y estoy dispuesto a llegar hasta donde sea pues tengo un perito que le mandado las fotos y me a comentado esto eslo que opina de esta averia Hola Luis, vaya joyita de moto, desde luego los de BMW se están luciendo, tiene pinta de tener las guías de la pinza trasera agarrotadas (ejes por donde se mueve lateralmente la pinza), cuando hay desgaste asimétrico es porque la pinza no muerde correctamente y se cruza, si fuera tu desde ya tendría una reclamación en consumo con las copias de las hojas de entrada en el taller y le solicitaría un presupuesto al taller para adjuntarlo a la denuncia, recuérdales a los de BMW que según la ley general de garantías en los primeros 6 meses de un artículo es el fabricante el que debe demostrar que no es garantía y no al reves.

Pide en la denuncia Buyback (recompra) mas daños y perjuicios
bueno señores esto es lo que hay y el que este apunto de comprar un modelo de estos que se lo piense estas son las maquinas que ultimamente fabrica BMW

El enllaç de la pagina per si ho voleu llegir tot:
http://www.bmwmotos.com/cgi-bin/yabb2.4 ... 1259145879
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dg. des. 27, 2009 8:58 pm

[quote user="Randy-650" post="100414"][quote user="Espia" post="100349"]Ostres Randy :eyes tens alguna cosa personal contra les BMW?

Com imagino que deus tenir molt de temps lliure (ho dic per el temps que comportar recollir totes les critiques que hi has posat) et proposo que facis el mateix que amb BMW als forums d'altres marques.... Si no surt el mateix número de queixes no vol dir res, només que els usuaris no escriuen tant....

..................[/quote]

Eppppsss, jove, que jo no tinc res contra BMW, ojú!!!! :lol: De fet és una marca que sempre m'ha agradat, tant en cotxes com en motos. De fet la GS té tots els numeros per convertir-se en la meva propera moto quan m'en cansi de la Bandy. ;)

No he recollit cap critica, sols he fet un copiar-enganxar d'un diari de internet, i per això ho ficava. N'atramuntanat ha donat en el clau.[/quote]

Perdona Randy, no ho havia vist. Ah! i gràcies per lo de "jove".

Aquest fil cada cop el trobo més divertit. Ara ja treu foc i tot. No per els caixals, però si per les cardans... :lol: :lol: els que no tenen BMW perquè no en tenen i els que en tenim, perquè la tenim....penso que tots plegats hem perdut una mica l'objectivitat. Això és com les parelles, mentres tu estiguis content (i enamorat) amb la teva....... ;)

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dg. des. 27, 2009 9:03 pm

i tant si es divertit,no va cremar el windsor????dons imaginat le GW,que per mides.........no i veus diferencia.....
las fotos del windsor,les busqueu a internet.
Imatge

Randy-650
Presentats

Re: Les BMW recorden les Cagiva de fa 20 anys

Entrada Autor: Randy-650 » dg. des. 27, 2009 9:18 pm

Continuem el fil. Més "trencades" de BMW. Espero que els propietaris no us ho prengueu malament, eh????? :lol:

Pistó d'una R-1150 R:

Imatge

Imatge

Imatge

I d'asquesta què m'en dieu? La direcció d'una Suzuki GSR! :eyes

Imatge

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dg. des. 27, 2009 9:24 pm

Imatge

Randy,no posis mes foto-montatges!!! :twisted: :twisted:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dg. des. 27, 2009 9:48 pm

Jo no diré res, però si que m'estic divertint. :D :D :D :D

Salut.
Salut i kilómetres

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. des. 27, 2009 10:23 pm

Jo també he estat en aquest fil :D :D :D :D
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Entrada Autor: Vini » dg. des. 27, 2009 11:04 pm

Weno jo "er" Vini,ja ho e dit tot lo que tenia que dir,i que cada un o una digui,escrigui o pensi el que vulgui.Are be:
A) Jo no comprare MAI(em els preus que van)na BMW,amb la calitat que ofereixen.(Ho considero una loteria).
B)Com jo,soc jo,acepto les opinions tan a favor com en contra.Pero amb creure les que jo cregui que amb puc creure.
C)Donat que com(per el meu trevall)se com va l'ho del avaratiment de costos en la producció de peces(per cotxe i per moto),anire amb molt de compte per l'ho que te que veure en les mevas proximas compres tan de cotxes com de motos.
D)Mirare molt be si una peça te que esta feta amb F-3 (tipo de ferro(dures))i esta feta amb (opa)(un altre tipo de ferro,que no mes te el nom de ferro)pero fá la mateixa paxoca),o que un cargol de 8m/m diametre,t'en posen un de 6 m/m,10 m/m mes llac i en lloc de collar dues peces en colla tres i axis, ane-ho pensant en l'avaratiment,i la marca esmentada en aquest aspecte s'enporta el primer premi.EHP altres marques van per el mateix cami.
A partir de l'ho esmentat per un servidor.Cada un es lliure de pensar i expresarse luirement.
Amb un bon sonriure :D ,una salutacio per ha totom(sigui de la opinio que sigui).
Vini :D
.

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dg. des. 27, 2009 11:44 pm

La veritat es que si que es divertit aquest fil..... :lol: :lol: :lol:
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dl. des. 28, 2009 9:21 am

Inclòs pels que com jo no tenen ni punyetera idea de motos, t'he done una idea de quina moto no tens que comprar-t'he.
:b9 :b9 :b9 :b9
De bon rotllo eh!!! companys BMWeros.

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. des. 28, 2009 10:27 am

[quote user="Siono1000" post="100450"]Jo no diré res, però si que m'estic divertint. :D :D :D :D [/quote]

Idem!!! :D

Jo no sé si els materials són o no de millor qualitat però he comprovat que muntar i desmuntar les peces d'una BMW és molt més fàcil que una Honda. Ho vaig patir al muntar dos Autocoms. Les peces estan millor ensamblades (en quan a facilitat de muntatge i components usats) en la BMW que en la Honda. Amb això no dic que les Honda no siguin bones màquines (jo n'estic encantat), però per algun lloc han d'apareixer els € de més que costa una BMW, no? ;)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm

Entrada Autor: GRUM » dl. des. 28, 2009 10:42 am

Jo tampoc penso dir res, conscient dels meus nuls coneixements de mecànica, qualitats dels materials i la meva curta experiència en el mon de la moto. Ara, això si, aquest fil s'anima d'allò més. Tot i que no sé fins a quin punt tothom és objectiu amb els comentaris o hi ha certs interessos... :twisted:
Per cert, Vini, el pròxim dia que hagi de comprar moto o cotxe et segresto i se t'emporto com a assessor tècnic, sempre és bò anar acompanyat d'algú que tingui coneixements en la materia ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Pasqual
Presentats

Entrada Autor: Pasqual » dl. des. 28, 2009 12:09 pm

[quote user="Randy-650" post="100423"][quote user="Kpeps" post="100418"]aixo ja sembla una fixacio,sembla que tingueu un problema,em pregunto si heu tingut mai una BMW????
mira Geroni,ficat a foros Honda americans i sabras el que es veure gw 6 cilindres com la teva cremant per fugas als circuits.[/quote]

NO FOTO = NO GW 6 cil CREMANT :twisted:

Em costa de creure veure una GW cremant-se.....[/quote]

OOOOH!!! TAMBÉ CREMEN!!!
:razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
Imatge

Imatge

Pasqual
Presentats

Entrada Autor: Pasqual » dl. des. 28, 2009 12:14 pm

[quote user="Cabreta" post="100475"]Jo tampoc penso dir res, conscient dels meus nuls coneixements de mecànica, qualitats dels materials i la meva curta experiència en el mon de la moto. Ara, això si, aquest fil s'anima d'allò més. Tot i que no sé fins a quin punt tothom és objectiu amb els comentaris o hi ha certs interessos... :twisted:
Per cert, Vini, el pròxim dia que hagi de comprar moto o cotxe et segresto i se t'emporto com a assessor tècnic, sempre és bò anar acompanyat d'algú que tingui coneixements en la materia ;)[/quote]
[quote user="Miquelpericas" post="100473"][quote user="Siono1000" post="100450"]Jo no diré res, però si que m'estic divertint. :D :D :D :D [/quote]

Idem!!! :D

Jo no sé si els materials són o no de millor qualitat però he comprovat que muntar i desmuntar les peces d'una BMW és molt més fàcil que una Honda. Ho vaig patir al muntar dos Autocoms. Les peces estan millor ensamblades (en quan a facilitat de muntatge i components usats) en la BMW que en la Honda. Amb això no dic que les Honda no siguin bones màquines (jo n'estic encantat), però per algun lloc han d'apareixer els € de més que costa una BMW, no? ;)[/quote]
[quote user="Siono1000" post="100450"]Jo no diré res, però si que m'estic divertint. :D :D :D :D

Salut.[/quote]

M'ENCANTA AQUESTS QUE NO PENSEN DIR RES.

SEGUIU IGUAL SI US PLAU. CADA COP MÉS DIVERTIT I AMB MÉS FOC

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. des. 28, 2009 12:19 pm

[quote user="Espia" post="100476"]

OOOOH!!! TAMBÉ CREMEN!!!
:razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
Imatge

Imatge[/quote]

:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes

Im-presionants les fotos!!!! :sheep

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. des. 28, 2009 1:17 pm

Dons vinga que no sigui dit que jo he callat.
Mireu …..que no compreu una BMW per el preu, fins a cert punt ho trobo logic,hi han motos al mercat mes economiques i total per anar a 120 no fa falta res mes,pero per exemple Vini,jo et prgunto el següent: aquesta moto que tu portes,et sembla que duraria gaire en mans d’algu que porta un GS 1200 com si fos un triple R ?? i que per curva no l’enganxa ningu!!!!!! t’aseguro que no dura ni 10000 km sense fer transmisio ni altres coses segur.
Es veritat,potser alguns som molt diguem marquistes,i ens molesta que es posin amb la marca de moto que tenim,pero que voleu que us digui,sense menysprear ningu perque tot costa molt de guanyar,si tu tens una Honda o altre marca groga que pot valdre el doble que una BMW , no deixes de tenir aixo,UNA JAPO,i a alguns ens agrada tenir una marca amb prestigi a la carretera.
Esteu per altre banda posant posts de fallades a les motos d’un foro amb 30.000 usuaris i es mes que normal que surtin pegas que no son ni molt menys generalitzades,pero com diuen per aquí se sent amb la veu mes alta un problema que una alegria.
p.d. encara que amb el tema marca em fa tornar una mica ``taliba´´ cosa de la qual no m’en amago,Haig de dir que no m’agrada veure cap moto cremada
Imatge

Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Albert G » dl. des. 28, 2009 1:58 pm

Ha veure .... m’he perdut!!!! :shock: ........Suposo que aquest fil va de conya no??????, ;) perquè a mi personalment m’agraden totes les motos, siguin de la marca que siguin, unes van be per una cosa i altres per altres, i totes tenen averies, (com que les fem corre :???: ), si no de que viurien els tallers mecànics??????

Es que sou un caxondus!!!!!!! :D

Apa ..... Bones Festes!!!!! :brindis :brindis :brindis
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Respon

Torna a “General”