Em Venc La Vstrom------VENUDA!!!
Moderador: Airald
- Xavi-Gs
- Presentats
- Entrades: 662
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
- Ubicació: Almenar
Re: Em Venc La Vstrom
Ramon, que a l'Adventure no toco a terra ni de conya..... :tremolant ;
o sigui... que nomes queda una opcio. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
o sigui... que nomes queda una opcio. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Doncs a mi m’hauràs d’ajudar Xavi, m’he perdut i ja no se per quina vas!!
No penso pas que tinguis masses dificultats per vendre-la, tenint en compte el seu bon estat i que la tens molt ben cuidada. Sort, tant en la venda com en la compra!!!
;) ;) :D
Doncs a mi m’hauràs d’ajudar Xavi, m’he perdut i ja no se per quina vas!!
No penso pas que tinguis masses dificultats per vendre-la, tenint en compte el seu bon estat i que la tens molt ben cuidada. Sort, tant en la venda com en la compra!!!
;) ;) :D
Sort,
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
[quote user="Xavistrom" post="105562"]Ramon, que a l'Adventure no toco a terra ni de conya..... :tremolant ;
o sigui... que nomes queda una opcio. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Explica, explica ...quina es?
:razz: :razz: :razz:
o sigui... que nomes queda una opcio. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Explica, explica ...quina es?
:razz: :razz: :razz:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Sort en la venda. :D
I si vols una Gs ficat en contacte amb mi, d'un lloc a altre varien molt el preu, i si agafes el model 2009 la pots treure per 4 duros, i........més coses. ;)
I si vols una Gs ficat en contacte amb mi, d'un lloc a altre varien molt el preu, i si agafes el model 2009 la pots treure per 4 duros, i........més coses. ;)

- Xavi-Gs
- Presentats
Bueno va, o direm mes clar encara, la que fa molt temps que em treu el son es..................... la Gs !!!!
Aixi ja treiem totes les dubtes que i puguen haber. :lol:
Pero primer e de vendre la millor moto del mon mundial ehhh!!!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ens veiem
Aixi ja treiem totes les dubtes que i puguen haber. :lol:
Pero primer e de vendre la millor moto del mon mundial ehhh!!!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ens veiem
- Xavi-Gs
- Presentats
Randy tens un privat.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Xavistrom" post="105616"]Randy tens un privat.[/quote]
Privat contestat. ;)
Sort en la venda. Fica-la a motos.net també!
Privat contestat. ;)
Sort en la venda. Fica-la a motos.net també!

- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
[quote user="Xavistrom" post="105615"]Pero primer e de vendre la millor moto del mon mundial ehhh!!!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ens veiem[/quote]
ja anava sent hora que em fessis cas!!!!!!!!!!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
ja anava sent hora que em fessis cas!!!!!!!!!!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Xavi-Gs
- Presentats
Senyors....e de fer una confessio del per que em canvio la moto. :eyes
Akesta bona xiketa :twisted: , coneguda per Xurrumeka, em porta taladran que em canvii de moto, desde fa un parell d'anys, a cada sortida que ens veiem i per privats; la pressio a sigut tant forta :tremolant , que al final no e aguantat mes, tot te un limit :crys
Aixi que sera culpa teva, Maria, si em foten fora de casa.
PD: ja pots anar fent un lloc al sofa ni que sigui .... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
el que fa un bon carajillo ehh!!!
Akesta bona xiketa :twisted: , coneguda per Xurrumeka, em porta taladran que em canvii de moto, desde fa un parell d'anys, a cada sortida que ens veiem i per privats; la pressio a sigut tant forta :tremolant , que al final no e aguantat mes, tot te un limit :crys
PD: ja pots anar fent un lloc al sofa ni que sigui .... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
el que fa un bon carajillo ehh!!!
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
[quote user="Xavistrom" post="105659"]Senyors....e de fer una confessio del per que em canvio la moto. :eyes
Akesta bona xiketa :twisted: , coneguda per Xurrumeka, em porta taladran que em canvii de moto, desde fa un parell d'anys, a cada sortida que ens veiem i per privats; la pressio a sigut tant forta :tremolant , que al final no he aguantat mes, tot te un limit :crys Aixi que sera culpa teva, Maria, si em foten fora de casa.
el que fa un bon carajillo ehh!!![/quote]
ho faig pel teu bé, eh? que en el fons t'estimo, eh??????? :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Akesta bona xiketa :twisted: , coneguda per Xurrumeka, em porta taladran que em canvii de moto, desde fa un parell d'anys, a cada sortida que ens veiem i per privats; la pressio a sigut tant forta :tremolant , que al final no he aguantat mes, tot te un limit :crys Aixi que sera culpa teva, Maria, si em foten fora de casa.
ho faig pel teu bé, eh? que en el fons t'estimo, eh??????? :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Em sembla molt be aquesta pressió que has fet Maria, aixi per fi el Xavi ja no anirà amb aquest VELOMOTOR que portava ;) JAJAJAJAJAJAJA
Ara sabrà que es una MOTO de veritat ;)
JIJIJIJI
PD: LA VSTROM ESTA DE PRIMERA I QUI SE LA QUEDI FARA SORT!!
Ara sabrà que es una MOTO de veritat ;)
JIJIJIJI
PD: LA VSTROM ESTA DE PRIMERA I QUI SE LA QUEDI FARA SORT!!
Ex ...moltes coses
- Xavi-Gs
- Presentats
Gracies Jordi, jo tambe us estimo ehhhh !!!! :lol: :lol: :lol:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Xavistrom" post="105659"]Senyors....e de fer una confessio del per que em canvio la moto. :eyes
Vigila amb la Xurrumeka que encara et convencerà que et passis al sector Ducati :b9 :b9 :b9 :b9
Vigila amb la Xurrumeka que encara et convencerà que et passis al sector Ducati :b9 :b9 :b9 :b9
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Company, no saps que fas, però tu mateix... :lol:
Jo, irreductible!!!
Jo, irreductible!!!
- XeviDL650K8
- Presentats
- Entrades: 64
- Membre des de: dg. jul. 13, 2008 11:07 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Storm" post="105746"]Company, no saps que fas, però tu mateix... :lol:
Jo, irreductible!!![/quote]
Sort que encara hi ha gent sensata!!!!!!!!!!
Sort que encara hi ha gent sensata!!!!!!!!!!
- Xavi-Gs
- Presentats
[quote user="Storm" post="105746"]Company, no saps que fas, però tu mateix... :lol:
Home, si Suzuki fes una 800 o una mil que anes be, no canviaria de marca, aixo esta clar, pero.....
Tambe e de dir, que m'agrada molt esteticament, i que per aixo canvio al cap i ala fi. ;)
Home, si Suzuki fes una 800 o una mil que anes be, no canviaria de marca, aixo esta clar, pero.....
Tambe e de dir, que m'agrada molt esteticament, i que per aixo canvio al cap i ala fi. ;)
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Bona elecció, Xavi....ara que deixar la millor moto del món per una Muebleuve....té delicte, encara fos per una Pan..... :mrgreen:
- Xavi-Gs
- Presentats
[quote user="Alucinamaripili" post="105793"]Bona elecció, Xavi....ara que deixar la millor moto del món per una Muebleuve....té delicte, encara fos per una Pan..... :mrgreen:[/quote]
Ya veus com canvien les coses......em paso al lado oscuro!!! :lol:
I lo de la Pan......em falten uns anyets, encara no estic preparat psicologicament, per porta akesta makina :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ya veus com canvien les coses......em paso al lado oscuro!!! :lol:
I lo de la Pan......em falten uns anyets, encara no estic preparat psicologicament, per porta akesta makina :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Xavistrom" post="105773"]
Home, si Suzuki fes una 800 o una mil que anes be, no canviaria de marca, aixo esta clar, pero.....[/quote]
Siono em sembla que aquí et demanen. Que hi dius tu ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted: :twisted:
Home, si Suzuki fes una 800 o una mil que anes be, no canviaria de marca, aixo esta clar, pero.....[/quote]
Siono em sembla que aquí et demanen. Que hi dius tu ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted: :twisted:
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Xavistrom" post="105773"][quote user="Storm" post="105746"]Company, no saps que fas, però tu mateix... :lol:
Tambe e de dir, que m'agrada molt esteticament, i que per aixo canvio al cap i ala fi. ;)[/quote]
I la F800??????
Tambe e de dir, que m'agrada molt esteticament, i que per aixo canvio al cap i ala fi. ;)[/quote]
I la F800??????
Ex ...moltes coses