Desastre K-1300-GT
Moderador: Airald
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: Desastre K-1300-GT
Si em permetue i aprofitant que s'han calmat les aigües ... el que jo crec es que estem patint una globalització total, es a dir, que no hi ha cap marca que vulgui descuidar cap part del pastís. Us ficaré un parell d'exemples :
DUCATI que és coneguda "principalment" per les seves bésties de circuit i les esportives naked, ara ja te preparada la seva gran trail
BMW que és coneguda "principalment" per motos ruteres, ara ha ficat contra les cordes al japos amb al S1000RR ( Mireu el comparatiu de La Moto )
No se, és la meva visió del tema, però potser s'està perdent una mica aquella senya d'identitat amb la que podies diferenciar a cada fabricant ... però al final és el mercat el que fica a cadascú al seu lloc i si no que li ho preguntin a Buell !!! Estar clar que avui dia el fabricant que no tregui un bon producte al mercat ... ho té molt magre, ja tingui solera o sigui un nou vingut, a de mimar molt la fiabilitat del seu producte, sino podrà ser el principi de la fi.
DUCATI que és coneguda "principalment" per les seves bésties de circuit i les esportives naked, ara ja te preparada la seva gran trail
BMW que és coneguda "principalment" per motos ruteres, ara ha ficat contra les cordes al japos amb al S1000RR ( Mireu el comparatiu de La Moto )
No se, és la meva visió del tema, però potser s'està perdent una mica aquella senya d'identitat amb la que podies diferenciar a cada fabricant ... però al final és el mercat el que fica a cadascú al seu lloc i si no que li ho preguntin a Buell !!! Estar clar que avui dia el fabricant que no tregui un bon producte al mercat ... ho té molt magre, ja tingui solera o sigui un nou vingut, a de mimar molt la fiabilitat del seu producte, sino podrà ser el principi de la fi.
Gas a la burra!!!
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
Re: Desastre K-1300-GT
alguns comentaris no amb semblen dignes del foro de mototurisme 
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Re: Desastre K-1300-GT
Be, normalment, els que em coneixeu ho sabeu, no entro mai al drap quan es parla d'una moto o be una altra, sempre he dit que l'important és l'indi i després el cavall.
Però aquest cop crec que puc dir el meu granet de sorra ja que tinc una K1200GT.
Ara farà dos anys i té 50.000Km... em sembla que "NO HASE FALTA DECIR NADA MAS"... crec que els tests reals són els de la gent que coneixes, en aquests dos anys no he tingut cap avaria, tinc el soroll que fan les K de l'embrague i prou, la resta ha estat canviar i canviar pneumàtics.
Poder demà s'espatlla i l´haig de canviar, no ho se... però algú pot ficar la ma al foc per la seva màquina?
Vinga amics gaudim de les nostres màquines, que encara ens queden molts kilòmetres per rodar junts.
Salut! ;)
Però aquest cop crec que puc dir el meu granet de sorra ja que tinc una K1200GT.
Ara farà dos anys i té 50.000Km... em sembla que "NO HASE FALTA DECIR NADA MAS"... crec que els tests reals són els de la gent que coneixes, en aquests dos anys no he tingut cap avaria, tinc el soroll que fan les K de l'embrague i prou, la resta ha estat canviar i canviar pneumàtics.
Poder demà s'espatlla i l´haig de canviar, no ho se... però algú pot ficar la ma al foc per la seva màquina?
Vinga amics gaudim de les nostres màquines, que encara ens queden molts kilòmetres per rodar junts.
Salut! ;)
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Re: Desastre K-1300-GT
[quote user="Kpeps" post="110294"][quote user="Storm" post="110287"][quote user="Kpeps" post="110268"]exactament Storm,dels periodistes i sino del govern i sino de qui no las sap fer anar com Deu mana,ja veus,de BMW MAI NI DE DUCATI NI DE CAP MARCA.[/quote]
Vull pensar que això és ironia (encara que en aquest context no hi escaigui) perquè si no seria estupidesa.[/quote]
a veure Storm,quin contexte?de quina manera em parles sense coneixem? procura parlar amb respecte a la gent i fer replicas sense insultar,perque si no pensare que estas a un nivell inferior que els personatges de l'avatar que fas servir,es pot replicar i jo ho he fet aixi,pren-t'ho com vulguis.[/quote]
Vull pensar que això és ironia (encara que en aquest context no hi escaigui) perquè si no seria estupidesa.[/quote]
a veure Storm,quin contexte?de quina manera em parles sense coneixem? procura parlar amb respecte a la gent i fer replicas sense insultar,perque si no pensare que estas a un nivell inferior que els personatges de l'avatar que fas servir,es pot replicar i jo ho he fet aixi,pren-t'ho com vulguis.[/quote]
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Desastre K-1300-GT
Kpeps, Storm...
Tranquilitzeu-vos, pq no porta enlloc aixo.
I per el bé vostre i del forum, si teniu que dir-vos alguna cosa al respecte, millor ho feu per privats, o en un bar amb una cervesseta ;)
Tranquilitzeu-vos, pq no porta enlloc aixo.
I per el bé vostre i del forum, si teniu que dir-vos alguna cosa al respecte, millor ho feu per privats, o en un bar amb una cervesseta ;)
Ex ...moltes coses
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Desastre K-1300-GT
be suposso que s'em han calentat els dits :oops: sincerament no per el que es digui en un post d'una marca o d'un model de moto o d'una ideia sigui la que sigui,que cadascu pot dir el que vulgui,nomes faltaria que per aixo estem en un foro,pero m'ha semblat que amb segones se m'ha dit que podria ser estupid....potser si que podria ser-ho pero no m'agrada que m'ho diguin ni en segones i menys per expresarme,es pot dir que no i estas d'acord en una cosa de moltes maneres i no cal faltar,ja vui suposar que he malinterpretat les teves paraules i no havia intencio i ja esta el tema per la meva banda finiquitat,lo que t'he dit del avatar era per tornar la pilota,perque aquets personatges realment m'havien fet partir de risa (com que en feien cada una que no tenien desperdici per aixo ho he dit)espero no haver embolicat mes i no envio un privat per una animalada aixi perque em sembla que no cal.
- Willy
- Presentats
- Entrades: 95
- Membre des de: dc. gen. 06, 2010 6:25 pm
- Ubicació: Alt Penedès
Re: Desastre K-1300-GT
[quote user="Jesus GS" post="110194"][quote user="Willy" post="110174"]No si al fina si que acabare per creurem qeu bmw ja no es el que era!!
Imagiono que no totes deuen sortir igual, però vaja que en llegir aquests comentaris et passen les ganes de tenir res a veure ammb BMV
per cert on es pot veure la prova?[/quote]
Espero que no sigui veritat ... perqué si no ja he begut oli ... encara que si que es veritat que quant el riu sona ... quant han començat a ficar tanta electrònica la fiabilitat s'ha reduit ... toquem fusta !!! Jo de moment cap problema ... pero no més porto 16000Km.[/quote]
Ostres Jesus després de veure això crec que m'hare d'empassar el comentari:
[quote user="Gs12 red" post="110273"]Vini..... home :mrgreen: no t´emprenyis......
Ara et poso el que diu el Motociclismo ( Motorrad )
També t´haig de dir que tinc una GS, pero podríia tenir qualsevol altre....Hyosung inclosa ...si tinguesin un producte que m´agradés ....res de marques en especial, tampoc entenc quina relació hi ha entre aquest Foro i el PP.... en fí si tu ho dius ????? :roll:
APRILIA NA 850
Ya con 40000 Kms. apareció un fuerte tintineo que obligó a desmontar el motor. Encontramos una Holgura excesiva en el cojinete del pie de biela del cilindro trasero. Los últimos 10000 Kms. de la prueba se hicieron con un nuevo cigueñal.
DUCATI 1098
Funcionarán 150 Cv en un V2? Casi a medio camino apareció en la Ducati un problema poco habitual, una grieta en un pistón. Se cambió el pistón y el resto de la mecánica aguantó perfectamente. Más molesto fueron sin duda toda una serie de pequeños defectos.
HYOSUNG GT 125 R
Otro fallo en un cojinete de biela, en este caaso pasados los 40000 Kms. Las virutas que dejó fueron tantas que arruinaron
en cilindro delantero. Tras la reparación la 125 acabó la prueba sin mayores problemas.
KTM RC 8
Aquí se acumuló la mala suerte de verdad. La primera moto de pruebas se paró con menos de 20000 Kms. por una avería en las bielas. La Prueba volvió a comenzar desde cero y pasados los 26000 Kms. llegó el segundo colapso. Diagnóstico: otra vez el rodamiento de la cabeza de biela.
SUZUKI M 1800 R
Todavía no sabemos que es lo que pasó, pero es cierto que la Intruder perdió con 13000 Kms. la tuerca del vaciado del aceite en el cárter y todo el aceite. Mucho más adelante, justo pasados los 45000 Kms. aparecieron los pistones rallados. Es muy problable que hubiera alguna relación, aunque a estas alturas no fuera demostrable.
( continuará ....) :mrgreen:[/quote]
Aquests periodistes fan proves o trinxen motos?! :shock: :shock: :shock:
si que tenen poca feina si!!!
Imagiono que no totes deuen sortir igual, però vaja que en llegir aquests comentaris et passen les ganes de tenir res a veure ammb BMV
per cert on es pot veure la prova?[/quote]
Espero que no sigui veritat ... perqué si no ja he begut oli ... encara que si que es veritat que quant el riu sona ... quant han començat a ficar tanta electrònica la fiabilitat s'ha reduit ... toquem fusta !!! Jo de moment cap problema ... pero no més porto 16000Km.[/quote]
Ostres Jesus després de veure això crec que m'hare d'empassar el comentari:
[quote user="Gs12 red" post="110273"]Vini..... home :mrgreen: no t´emprenyis......
Ara et poso el que diu el Motociclismo ( Motorrad )
També t´haig de dir que tinc una GS, pero podríia tenir qualsevol altre....Hyosung inclosa ...si tinguesin un producte que m´agradés ....res de marques en especial, tampoc entenc quina relació hi ha entre aquest Foro i el PP.... en fí si tu ho dius ????? :roll:
APRILIA NA 850
Ya con 40000 Kms. apareció un fuerte tintineo que obligó a desmontar el motor. Encontramos una Holgura excesiva en el cojinete del pie de biela del cilindro trasero. Los últimos 10000 Kms. de la prueba se hicieron con un nuevo cigueñal.
DUCATI 1098
Funcionarán 150 Cv en un V2? Casi a medio camino apareció en la Ducati un problema poco habitual, una grieta en un pistón. Se cambió el pistón y el resto de la mecánica aguantó perfectamente. Más molesto fueron sin duda toda una serie de pequeños defectos.
HYOSUNG GT 125 R
Otro fallo en un cojinete de biela, en este caaso pasados los 40000 Kms. Las virutas que dejó fueron tantas que arruinaron
en cilindro delantero. Tras la reparación la 125 acabó la prueba sin mayores problemas.
KTM RC 8
Aquí se acumuló la mala suerte de verdad. La primera moto de pruebas se paró con menos de 20000 Kms. por una avería en las bielas. La Prueba volvió a comenzar desde cero y pasados los 26000 Kms. llegó el segundo colapso. Diagnóstico: otra vez el rodamiento de la cabeza de biela.
SUZUKI M 1800 R
Todavía no sabemos que es lo que pasó, pero es cierto que la Intruder perdió con 13000 Kms. la tuerca del vaciado del aceite en el cárter y todo el aceite. Mucho más adelante, justo pasados los 45000 Kms. aparecieron los pistones rallados. Es muy problable que hubiera alguna relación, aunque a estas alturas no fuera demostrable.
( continuará ....) :mrgreen:[/quote]
Aquests periodistes fan proves o trinxen motos?! :shock: :shock: :shock:
si que tenen poca feina si!!!
Willy l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 01, 2010 10:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: Desastre K-1300-GT
Willy, poca feina no ho sé, però com les motos no son seves doncs GASSSSS a fons, suposso que el rodatge per començar el deuen fer de 5 minuts i així tot ... jo almenys soc molt escrupulós amb el rodatge, amb el fet de no apretar-la mai en fred, en fer les revisions quant toca ... etc per dos motius : primer per que soc jo el que es juga la vida a sobre i segon per que la moto no deixa de ser una inversió important i la hem de cuidar... que no ens cauen del cel.


Gas a la burra!!!
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Re: Desastre K-1300-GT
Em sap greu
Vaig intentar donar a conèixer seriosament un tema que em va frapar i em va semblar d'interès general (amb dades tècniques, sense posar-hi
cap opinió) però després he contribuït a degenerar-lo absurdament.
Demano perdó a tothom.
Però continuo al.lucinant amb qui pensa que la culpa no és de la moto sinó dels professionals que la proven (aquesta i moltes altres)
en benefici dels aficionats. Ho sento, no ho entenc. Diria que el normal seria estar-ne agraït, però vaja, no dec ser d'eixe món.
Vaig intentar donar a conèixer seriosament un tema que em va frapar i em va semblar d'interès general (amb dades tècniques, sense posar-hi
cap opinió) però després he contribuït a degenerar-lo absurdament.
Demano perdó a tothom.
Però continuo al.lucinant amb qui pensa que la culpa no és de la moto sinó dels professionals que la proven (aquesta i moltes altres)
en benefici dels aficionats. Ho sento, no ho entenc. Diria que el normal seria estar-ne agraït, però vaja, no dec ser d'eixe món.
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 01, 2010 11:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: Desastre K-1300-GT
Storm, jo crec que si a nosaltres ens donguessin una moto per fer una prova d'aquestes no la tractariem tant bé com a la nostra estimada montura ... tot i que si la màquina no va, no va, evidentment.
Jo he sentit moltes vegades que els primers km d'un motor son crucials per a la seva longevitat futura, tot i que ara diguin que no s'ha de fer rodatge ... jo per si de cas sempre els hi he fet i es per aquí per on m'agradaria que entenguessis els meus comentaris anteriors.
Bona nit company !!!
Jo he sentit moltes vegades que els primers km d'un motor son crucials per a la seva longevitat futura, tot i que ara diguin que no s'ha de fer rodatge ... jo per si de cas sempre els hi he fet i es per aquí per on m'agradaria que entenguessis els meus comentaris anteriors.
Bona nit company !!!

Gas a la burra!!!
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Desastre K-1300-GT
be seguim el fil:en la moto de proves a pasat tot aixo que dius
5.000 km: "El motor es nega a arrencar de tant en tant" esta clar que el pilot no en te cap de culpa,en algunes unitats tinc entes que hi ha una peça que es diu modul lunar que fa que no llegeixi la clau,en aquest model no pero en alguns boxer ha pasat i la moto com diu no arrancava.
7.275: "La moto no arrenca. Canvi de les pinyes dreta i esquerre" fallades electriques es repara i avall, en garantia aqui el pilot ni amb mans de ferro.
19.850: "Canvi dels discs de fricció de l'embragatge i de l'interruptor del Tempomat" aixo no se que es,pero un embragatge si que es poy fondre depen del tracte amb aquest km's i en menys
24.766: "Rebenta la campana de l'embragatge, es munta un NOU MOTOR" aixo no ho entenc perque s'ha de canviar tot el motor,pero suposso que si es una unitat de fabrica.....deus ser mes rapit que obrir
34.070: "Fallada en la calefacció del seient" una altre falla electrica,aqui el pilot tampoc te cap culpa es clar.
36.770: "Falla un coixinet de biela, canvi del cigüenyal" i aqui no canvien tot el motor,aixo si que no ho entenc.
d'altre banda haig de dir que ni 19900 ni 1990 ni 990 quan compres alguna cosa,vols que vagi be i encara que t'ho arreglin es una cllonada,tampoc sabem si aquesta unitat era de proves o preserie o que,tinc un amic que en te una de les primeres de color taronja ,porta 17000 km i no li ha pasat res de tot aixo i espero que segueixi aixi.
amb un altre cosa et dono la rao,son tocs d'atencio als fabricants perque millorin el producte i d'aquestes proves surten moltes del que es diu campanyas.
5.000 km: "El motor es nega a arrencar de tant en tant" esta clar que el pilot no en te cap de culpa,en algunes unitats tinc entes que hi ha una peça que es diu modul lunar que fa que no llegeixi la clau,en aquest model no pero en alguns boxer ha pasat i la moto com diu no arrancava.
7.275: "La moto no arrenca. Canvi de les pinyes dreta i esquerre" fallades electriques es repara i avall, en garantia aqui el pilot ni amb mans de ferro.
19.850: "Canvi dels discs de fricció de l'embragatge i de l'interruptor del Tempomat" aixo no se que es,pero un embragatge si que es poy fondre depen del tracte amb aquest km's i en menys
24.766: "Rebenta la campana de l'embragatge, es munta un NOU MOTOR" aixo no ho entenc perque s'ha de canviar tot el motor,pero suposso que si es una unitat de fabrica.....deus ser mes rapit que obrir
34.070: "Fallada en la calefacció del seient" una altre falla electrica,aqui el pilot tampoc te cap culpa es clar.
36.770: "Falla un coixinet de biela, canvi del cigüenyal" i aqui no canvien tot el motor,aixo si que no ho entenc.
d'altre banda haig de dir que ni 19900 ni 1990 ni 990 quan compres alguna cosa,vols que vagi be i encara que t'ho arreglin es una cllonada,tampoc sabem si aquesta unitat era de proves o preserie o que,tinc un amic que en te una de les primeres de color taronja ,porta 17000 km i no li ha pasat res de tot aixo i espero que segueixi aixi.
amb un altre cosa et dono la rao,son tocs d'atencio als fabricants perque millorin el producte i d'aquestes proves surten moltes del que es diu campanyas.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 01, 2010 11:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Desastre K-1300-GT
[quote user="Kpeps" post="110191"]el primer que es te que saber es com han fet la prova :eyes :eyes :eyes ,suposso que a reventar-la,de totes maneres totes les motos tenen fallos i mentre tel's arreglin,a viure........ ;) ;) es clar que hi han coses que a mi em pasarien quan la moto tingues uns 7 anys i si has pasat les revision anuals de la marca t'aseguro que tu entren com politica de marca,inclus estan fora de garantia ja que fan venir un perit i si no es culpa teva ho reconeixen,que ja m'agradaria a mi veure altres marcas.
de totes maneres aixo que surt es una pasada,pero aquestes proves :tremolant :tremolant :tremolant recordo la de la CBR 1000 RR que no la deixavan gaire be i la 1098 de Ducati pitjor,aquest periodistes no saben que fer :enfadat :enfadat :enfadat[/quote]
Aquestes proves les fan amb uns protocols molt concrets, concretament surten a estripar, a cremar les motos a veure el que aguanten i quines peces aguanten, son proves especials per fer això i això es per a totes les motos i totes les marques amb igualtat de condicions, després publica'n els resultats que n'han tret. El periodista només es el missatger.
No cal donar.hi mes importància que la que te. Que en aquest cas hagi estat d'una marca en concret i que hagi fallat mes que no pas el model anterior ( la 1.200) pot ser significatiu d'alguna cosa, no ho sabem, qui n'ha de prendre nota es la marca.
No val dir que totes les motos tenen fallos i que mentre te'l arreglin... això s'ha de pagar i no agrada a ningú, cal preveure-ho i posar-hi remei si si es a temps de corregir-ho.
Recordo quan va sortir el Mercedes clase A que uns periodistes nòrdics fent unes proves similars varen detectar que tenia un fallo i que podia bolcar, la casa Mercedes va posposar la venda del vehicle i va corregir aquestes errades.
Com he dit abans no hi doneu mes importància que la te.
Vssssssss
007
de totes maneres aixo que surt es una pasada,pero aquestes proves :tremolant :tremolant :tremolant recordo la de la CBR 1000 RR que no la deixavan gaire be i la 1098 de Ducati pitjor,aquest periodistes no saben que fer :enfadat :enfadat :enfadat[/quote]
Aquestes proves les fan amb uns protocols molt concrets, concretament surten a estripar, a cremar les motos a veure el que aguanten i quines peces aguanten, son proves especials per fer això i això es per a totes les motos i totes les marques amb igualtat de condicions, després publica'n els resultats que n'han tret. El periodista només es el missatger.
No cal donar.hi mes importància que la que te. Que en aquest cas hagi estat d'una marca en concret i que hagi fallat mes que no pas el model anterior ( la 1.200) pot ser significatiu d'alguna cosa, no ho sabem, qui n'ha de prendre nota es la marca.
No val dir que totes les motos tenen fallos i que mentre te'l arreglin... això s'ha de pagar i no agrada a ningú, cal preveure-ho i posar-hi remei si si es a temps de corregir-ho.
Recordo quan va sortir el Mercedes clase A que uns periodistes nòrdics fent unes proves similars varen detectar que tenia un fallo i que podia bolcar, la casa Mercedes va posposar la venda del vehicle i va corregir aquestes errades.
Com he dit abans no hi doneu mes importància que la te.
Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 01, 2010 11:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Re: Desastre K-1300-GT
A veure, parlem de professionals (alemanys), d'avaries objectives...
Hi ha motos que superen la prova sense cap problema i n'hi ha que no. El mètode és el mateix!!!!!!!
Després van a la casa i els diuen: "Ha fallat això, això i allò"... I la casa generalment es posa a tocar el violí.
Hi ha motos que superen la prova sense cap problema i n'hi ha que no. El mètode és el mateix!!!!!!!
Després van a la casa i els diuen: "Ha fallat això, això i allò"... I la casa generalment es posa a tocar el violí.
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 01, 2010 11:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: Desastre K-1300-GT
Ommmmmmmm...
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Re: Desastre K-1300-GT
Alucina!!!!
Encara et tocarà el rebre per aquí al mig!!!!
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Ooooooooommmmmmmmmmmmmmm
Encara et tocarà el rebre per aquí al mig!!!!
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Ooooooooommmmmmmmmmmmmmm
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: Desastre K-1300-GT
PASALACABRA !!! Veig que es millor discutir-ho tot fent una birra
... o dos ...
...per poder tenir una mica de 



Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 01, 2010 11:39 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Gas a la burra!!!
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Desastre K-1300-GT
jo crec que aquestes proves de llarga durada ( i mes fetes a Alemanya on es pot estripar fort un motor encara que sigui per autopista ) tal com diu l´Strom son -diria jo- inclús necessaries.
No hi ha cap marca que l´hi agradi que els seus productes, surtin a les revistes ( on recordem-ho ) llegeixen centenars de milers de persones i que digui que tal o qual model peta les biel.les o el cigonyal amb el desprestigui que això significa i la merma de vendes de tal o qual model.
Podeu estar segurs que BMW o Ducati o KTM " cridará " a qui sigui del departament técnic per - al menys - analitzar que es el que ha passat i posar-hi remei.
Estic a favor d´aquestes proves de llarga durada i com més estripin les motos millor, pel nostre bé.
:roll: :roll:
No hi ha cap marca que l´hi agradi que els seus productes, surtin a les revistes ( on recordem-ho ) llegeixen centenars de milers de persones i que digui que tal o qual model peta les biel.les o el cigonyal amb el desprestigui que això significa i la merma de vendes de tal o qual model.
Podeu estar segurs que BMW o Ducati o KTM " cridará " a qui sigui del departament técnic per - al menys - analitzar que es el que ha passat i posar-hi remei.
Estic a favor d´aquestes proves de llarga durada i com més estripin les motos millor, pel nostre bé.
:roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 01, 2010 11:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Desastre K-1300-GT
Ara que ja estem mes calmats, dic la meva opinio ;)
Jo crec que aquestes proves son necessaries.
Estem d´acord que el que faran els periodistes no es el que farem nosaltres...
Pero si estem parlant que es posa el mercat una moto de la marca X amb un motor de XXX CV , el que no es comprensible és que per apretar-les..PETIN.
El que ha fet el periodista, també te el dret a fer-ho el que la compra, i li petaria????
Crec que aquest tipus de prova els haurien de fer a mes models, i que servissin pq les marques fessin alguna cosa al respecte.
De totes maneres, que la moto que provin peta no es representatiu de que la resta de la serie del model tambe. També poden haver tingut la mala sort d´haver agafat una moto que no va sortir tant fina com les altres (que no hauria de ser aixi, pq pagues igual que el que li surt be) pero tots sabem que que hi ha motos que surten mes "rodones" que altres .
Jo crec que aquestes proves son necessaries.
Estem d´acord que el que faran els periodistes no es el que farem nosaltres...
Pero si estem parlant que es posa el mercat una moto de la marca X amb un motor de XXX CV , el que no es comprensible és que per apretar-les..PETIN.
El que ha fet el periodista, també te el dret a fer-ho el que la compra, i li petaria????
Crec que aquest tipus de prova els haurien de fer a mes models, i que servissin pq les marques fessin alguna cosa al respecte.
De totes maneres, que la moto que provin peta no es representatiu de que la resta de la serie del model tambe. També poden haver tingut la mala sort d´haver agafat una moto que no va sortir tant fina com les altres (que no hauria de ser aixi, pq pagues igual que el que li surt be) pero tots sabem que que hi ha motos que surten mes "rodones" que altres .
Ex ...moltes coses
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Re: Desastre K-1300-GT
[quote user="Storm" post="110378"]Em sap greu
Vaig intentar donar a conèixer seriosament un tema que em va frapar i em va semblar d'interès general (amb dades tècniques, sense posar-hi
cap opinió) però després he contribuït a degenerar-lo absurdament.
Demano perdó a tothom.
Però continuo al.lucinant amb qui pensa que la culpa no és de la moto sinó dels professionals que la proven (aquesta i moltes altres)
en benefici dels aficionats. Ho sento, no ho entenc. Diria que el normal seria estar-ne agraït, però vaja, no dec ser d'eixe món.[/quote]
Completament d`acord amb tu Storm. :cerv
Vaig intentar donar a conèixer seriosament un tema que em va frapar i em va semblar d'interès general (amb dades tècniques, sense posar-hi
cap opinió) però després he contribuït a degenerar-lo absurdament.
Demano perdó a tothom.
Però continuo al.lucinant amb qui pensa que la culpa no és de la moto sinó dels professionals que la proven (aquesta i moltes altres)
en benefici dels aficionats. Ho sento, no ho entenc. Diria que el normal seria estar-ne agraït, però vaja, no dec ser d'eixe món.[/quote]
Completament d`acord amb tu Storm. :cerv
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.