Concentració Cavall De Ferro - 14 Al 16/05/2010 - Tàrrega

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Re: Concentració Cavall De Ferro - 14 Al 16/05/2010 - Tàrreg

Entrada Autor: JoanF » dl. maig 17, 2010 7:56 pm

[quote user="Joan XT" post="119911"]FOTOS? Quines fotos :shock:[/quote]
Ep tio!!! qué no ets lùnic Joan del foro, encara que ultimament ni hi entri massa.
Aquí teniu les fotos de la trovada a Tàrrega amb les companyes/nys del foro.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Aquesta foto, és per que el Bond, James Bond, vegi, que no, només ell, te les noies Bond.
Aquestes, son les noies GERONI. :D
Imatge
Imatge
Imatge

Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Entrada Autor: Cristina » dl. maig 17, 2010 8:08 pm

[quote user="Steelman" post="119940"][quote user="Ra-mon" post="119923"]Quan estavem el dissabte al capvespre a la benzinera esperant la grua per la moto de Guixmo anaven arribant moltes motos a posar benzina i al erstaurant del costat, suposo que deurieu rondar aprop ;)[/quote]

Al passar per Tarrega l´ALbert em va dir si trucavem a lacristina i la virgina , per saludar-les,...jo vaig dir que era masa tard, una mica mes, despres del llarg dia ens retrobem tots a Tarrega!
JAJAJAJ[/quote]

Eiii!! Ja sé que el vostre temps és or però una "visita de metge" no hagués estat malament, potser haguessiu tingut :cerv :cerv ..., encara ens vam emportar algun ticket cap a casa, no podiem amb tantes birres, je, je.

Jo ja hi vaig pensar en dir-vos que passessiu però divendres a la nit arribava quasi a les 12 h de la nit a casa i vaig anar cap a Tàrrega....

Cristina
Presentats

Entrada Autor: Cristina » dl. maig 17, 2010 8:14 pm

.

JoanF, merci per les fotos!

Entre dissabte i diumenge vam tenir la visita del Joan Xt, Geroni i Joan F. Tots tres van venir dos cops a veurens, devien estar en alguna missió per controlar a veure quina en feiem ;) ;)

Com ha dit la Electra ens ho vam passar molt bé, ara ja coneixem una mica més Tàrrega de dia, i sobretot de nit :lol: . La sortida del sol des de Tàrrega no està gens malament ;)

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dl. maig 17, 2010 8:54 pm

[quote user="Steelman" post="119940"][quote user="Ra-mon" post="119923"]Quan estavem el dissabte al capvespre a la benzinera esperant la grua per la moto de Guixmo anaven arribant moltes motos a posar benzina i al erstaurant del costat, suposo que deurieu rondar aprop ;)[/quote]

Al passar per Tarrega l´ALbert em va dir si trucavem a lacristina i la virgina , per saludar-les,...jo vaig dir que era masa tard, una mica mes, despres del llarg dia ens retrobem tots a Tarrega!
JAJAJAJ[/quote]

Si que hagués estat bé :b9 :b9 :b9
Si no ens vam tgrobar va venir pels pèls.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. maig 18, 2010 9:12 am

Holaaaa,

[quote user="Ra-mon" post="119978"]
Si no ens vam tgrobar va venir pels pèls.[/quote]

Si que va anar justet si, nosaltres sortíem d’Agramunt a les 9:45 mes o menys, i una vegada a Tàrrega ja era una mica massa tard per fer la parada i tornar a casa. Si vaig arribar a les 11 no vull pensar a quina hora hauria arribat!!!!

:???: :???: :???:
Sort,

AnnA
Presentats
Entrades: 438
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 4:49 pm
Ubicació: Cornellà de Terri (Girona)

Entrada Autor: AnnA » dt. maig 18, 2010 7:29 pm

[quote user="Albert" post="120061"]Holaaaa,

Si que va anar justet si, nosaltres sortíem d’Agramunt a les 9:45 mes o menys, i una vegada a Tàrrega ja era una mica massa tard per fer la parada i tornar a casa. Si vaig arribar a les 11 no vull pensar a quina hora hauria arribat!!!!

:???: :???: :???:[/quote]

Tranquil Albert, per dinar haguessis estat a casa.

JoanF, gràcies per les fotos i sobretot per la vostra companyia amb el Geroni.
Virgiiiiii, que vas dormir be? Ja vas veure que et varem tornar el xiquet tot sencer.

Cristina
Presentats

Entrada Autor: Cristina » dt. maig 18, 2010 7:34 pm

[quote user="AnnA" post="120172"][quote user="Albert" post="120061"]Holaaaa,

:???: :???: :???:[/quote]

JoanF, gràcies per les fotos i sobretot per la vostra companyia amb el Geroni.
Virgiiiiii, que vas dormir be? Ja vas veure que et varem tornar el xiquet tot sencer.[/quote]

El "xiquet" no devia dormir gaire, va tenir que adaptar-se a l'horari .... :lol:

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm

Entrada Autor: Albert » dc. maig 19, 2010 12:34 am

Holaaaaa,

[quote user="AnnA" post="120172"]

[/quote]

Holaaaaa,

Moltes gràcies per tenir aquest detall amb mi... segur que m’hauríeu fet fora tan aviat com haguéssiu pogut!!! Mes que res per no fer-me arribar tard, es clar!!

:roll: :roll: :roll:
Sort,

Electra
Presentats
Entrades: 550
Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm

Entrada Autor: Electra » dc. maig 19, 2010 2:57 pm

[quote user="Cristina_tgn" post="120174"][quote user="AnnA" post="120172"][quote user="Albert" post="120061"]Holaaaa,

Virgiiiiii, que vas dormir be? Ja vas veure que et varem tornar el xiquet tot sencer.[/quote]

El "xiquet" no devia dormir gaire, va tenir que adaptar-se a l'horari .... :lol:[/quote]

XIQUES!!! ;)

No vaig dubtar de vosaltres en cap moment, ja vau veure lo tranquil.la que em vaig anar a dormir, millor dit: lo morta que anava!! ja no estic acostumada a ... jajajajajajajajjajajajajaja.

MOLTES GRÀCIES A LES DUES!!!! :eyes SOU LES MILLORS (cangurs que hi ha!!!! jajajajajajajajajjajajajajajajajajaja)
Electra l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 2:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Electra
Presentats

Entrada Autor: Electra » dj. maig 20, 2010 12:19 pm

JAJAJAJ[/quote]

:eyes si si ja veig que el "meu brother" no vol saber res de la seva "sister", jajajajajajajjajajajajajajajajajajajajaja

Aquesta me l'apunto amb retolador permanent :enfadat , jajajajajajajajajajajajajajajajajaja

I mira que "my father" tenia ganes de controlar a ...!!!! jajajajajajajajajajajajajjajajajajajajajajajajajajajajajaja :mrgreen:
Imatge

Electra
Presentats

Entrada Autor: Electra » dj. maig 20, 2010 12:22 pm

[quote user="JoanF" post="119949"][quote user="Joan XT" post="119911"]FOTOS? Quines fotos :shock:[/quote]
Ep tio!!! qué no ets lùnic Joan del foro, encara que ultimament ni hi entri massa.
Aquí teniu les fotos de la trovada a Tàrrega amb les companyes/nys del foro.

MOLTES GRÀCIES JOAN F, PER LES MAGNÍFIQUES FOTOGRAFIES QUE VAS FER!!! aquí s'ha d'especificar al màxim, si no vols rebre, ja ho veig!!! jajajajjajajajajajajaa
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”