Marxem Al Japó .- Finals De Juny . Sayonara

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Minino
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: Marxem Al Japó .- Finals De Juny

Entrada Autor: Minino » ds. maig 22, 2010 9:20 pm

:D Bé altre cop estarem esperant les aventures "que no pares mai" bo doncs que ho passeu bé ¿No mengeu molt arròs que se us s'allarguessin els ulls " jijiji :D
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Entrada Autor: Cabirol » ds. maig 22, 2010 11:01 pm

BON VIATJE , QUE EL DISFRUTEU MOLTISIM, ESTEREM PENDENTS DE LES FOTUS I LA CRONICA,

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » ds. maig 22, 2010 11:31 pm

Quina enveja que em feu! Que us ho passeu molt i molt be i gaudiu que la cultura japonesa!

Us seguirem amb l'spot! :D

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dg. maig 23, 2010 7:22 pm

Noies,

M'ajunto als missatges de bons desitjos que esteu rebent. Passeu-ho molt i molt be. Tal com li he dit a l'Eva aquest matí, espero poder veure una bona foto en detall de la bandera, a tots ens farà il·lusió intuir part de nosaltres, en forma de signatura, en contrades tan llunyanes, les quals son inabastables econòmicament.

Ostres, jo de gran vull ser així!!!!!!!

Una abraçada

Jordi "Prony"

Josep973
Presentats
Entrades: 2131
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Preixens-Lleida

Entrada Autor: Josep973 » dg. maig 23, 2010 8:36 pm

Deu nido, Eva i Mar, quin viatge mes maco us espera
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dg. maig 23, 2010 10:48 pm

Nosaltres també estarem per aquí seguint el vostre viatge. ;)

Que tot vagi molt be i que gaudiu amb intensitat i serenor l'experiència.

BON VIATGE. :ksss :ksss

sALUT.
Salut i kilómetres

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dl. maig 24, 2010 7:50 pm

[quote user="Siono1000" post="120911"]Nosaltres també estarem per aquí seguint el vostre viatge. ;)

Que tot vagi molt be i que gaudiu amb intensitat i serenor l'experiència.

BON VIATGE. :ksss :ksss

sALUT.[/quote]

+1

Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Entrada Autor: Bolero » dl. maig 24, 2010 7:52 pm

estarem al cas de la nova aventura!!!!
Segur que anirà d'alló mes bé!!
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dl. maig 24, 2010 8:54 pm

Pel que sembla, els terratrèmols son el pa de cada dia atès a que, com ja sabem, l'arxipèlag es troba al vell mig de la zona de contacte de dues grans plaques tectòniques. Cada any s'observen mes de 7.500 moviments tot i que tan sols 1.500 son detectables per al ser humà.
Aneu amb compte i no deixeu les coses a la consigna de l'aeroport!!!!

Jordi "Prony"

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. maig 24, 2010 9:49 pm

Eva, continuant amb la xerrada en japonès que varem fer ahir, me n'he en-recordat d'una paraula japonesa que no varem dir : Honda. :mrgreen:

行ってらっしゃい!/良い旅を!

Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 24, 2010 11:07 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dl. maig 24, 2010 11:04 pm

[quote user="prony" post="121014"]Pel que sembla, els terratrèmols son el pa de cada dia atès a que, com ja sabem, l'arxipèlag es troba al vell mig de la zona de contacte de dues grans plaques tectòniques. Cada any s'observen mes de 7.500 moviments tot i que tan sols 1.500 son detectables per al ser humà.
Aneu amb compte i no deixeu les coses a la consigna de l'aeroport!!!!

Jordi "Prony"[/quote]

Jordi, despres de la Patagonia....mira només destins d´alt risc.
Al Japó hi han terratrémols, volcans i tsunamis i............... condueixen per l´esquerra i.................. mo entenc res de res de japonés.
Ja veus, un començament genial :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
:kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. maig 24, 2010 11:07 pm

[quote user="James Bond" post="121021"]Eva, continuant amb la xerrada en japonès que varem fer ahir, me n'he en-recordat d'una paraula japonesa que no varem dir : Honda. :mrgreen:

非常によく、それを過ごす!

Vsssssss
007[/quote]

....... Honda VFR ... secuencial ?????

millor ....Arigato :D :D :D

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. maig 24, 2010 11:13 pm

el Japo es un pais molt maco i la seva gent a pesar del que es pugui pensar es molt simpatica i amable,la meva germana que va estudiar Japones a lescola oficial d'idiomes de Barcelona en va fer molts d'amics d'aquell pais mentre estudiava i hi va anar molts cops,quan jo vivia a Castelldefels,solter,hi venia un conegut d'ella a apendre castella mel's enxufava a casa i es quedavan uns dies,les noies anaven amb ella a casa dels pares :roll: casi tots portavan uns bols de fusta en els que menjaven (com si aqui no i haguesin plats) m'enrecordo que els encantavan les Ducati i alucinavan amb la meva Pantah que tenia morta de risa al garatge,em van dir que alla tenir carnet de moto grosa era casi imposible i anar dos en una moto tampoc es podia en molts llocs (aixo em va semblar entendre) ja veura que t'ho pasaras be i us agradara molt,esperare la cronica. ;) ;)
Imatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. maig 24, 2010 11:13 pm

Humor japonés :

[youtube]0_QvQLR6jAo[/youtube]

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. maig 24, 2010 11:16 pm

[quote user="Kpeps" post="121034"]el Japo es un pais molt maco i la seva gent a pesar del que es pugui pensar es molt simpatica i amable,la meva germana que va estudiar Japones a lescola oficial d'idiomes de Barcelona en va fer molts d'amics d'aquell pais mentre estudiava i hi va anar molts cops,quan jo vivia a Castelldefels,solter,hi venia un conegut d'ella a apendre castella mel's enxufava a casa i es quedavan uns dies,les noies anaven amb ella a casa dels pares :roll: casi tots portavan uns bols de fusta en els que menjaven (com si aqui no i haguesin plats) m'enrecordo que els encantavan les Ducati i alucinavan amb la meva Pantah que tenia morta de risa al garatge,em van dir que alla tenir carnet de moto grosa era casi imposible i anar dos en una moto tampoc es podia en molts llocs (aixo em va semblar entendre) ja veura que t'ho pasaras be i us agradara molt,esperare la cronica. ;) ;)[/quote]

Moltes gracies Kpeps.

Ara encara em fa gracia marxar, però ja m´han avisat que al interior on anem res de res d´anglés :???: :???: .
Serà supervivència pura i dura.
Moltes gracies per el teu comentari i ja saps que enviarem sovint cronique i fotos :kiss

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dl. maig 24, 2010 11:45 pm

[quote user="Mareta" post="121036"] ...però ja m´han avisat que al interior on anem res de res d´anglés :???: :???: .
[/quote]

Mi voler menjar !!!
Tu tenir res per jalar ???

:b9 :b9 :mrgreen: ;)
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. maig 24, 2010 11:53 pm

[quote user="Gearbox" post="121053"][quote user="Mareta" post="121036"] ...però ja m´han avisat que al interior on anem res de res d´anglés :???: :???: .
[/quote]

Mi voler menjar !!!
Tu tenir res per jalar ???

:b9 :b9 :mrgreen: ;)[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9 m´emportaré una foto d´un pollastre a l´ast i al entrar al restaurant els ensenyaré:

polo con alozzzzzzzzzzzzzzzzz.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. maig 25, 2010 6:14 pm

Imatge

:b9
( carretera tallada en cas de terratrémol )
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 25, 2010 6:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Digamjordi
Presentats
Entrades: 884
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Digamjordi » dt. maig 25, 2010 9:50 pm

jo,,,,,aixos si que sera mototurisme en grado superlativo
Compartir la carretera

Mar
Presentats
Entrades: 347
Membre des de: dj. juny 04, 2009 10:24 pm
Ubicació: Baix Empordà

El Sushi

Entrada Autor: Mar » dc. maig 26, 2010 9:26 pm

Imatge

Imatge

El sushi (鮨, 鮓 o 寿司) és un plat d'origen japonès a base d'arròs assaonat amb vinagre d'arròs, pastat amb forma d'una petita mandonguilla i recobert de (o envoltant) peix, marisc, verdures o ou. Aquest plat és un dels més reconeguts de la gastronomia japonesa i un dels més populars internacionalment.

Tot i que s'associa el sushi normalment amb el peix cru, els productes frescos tradicionals que recobreixen la bola d'arròs inclouen també preparacions bullides, fregides o marinades. El sushi es prepara típicament en unitats petites, si fa no fa de la mida d'una mossegada, molts cops enrotllades en una tireta d'alga anomenada nori, esteses sobre varetes d'arròs modelades a mà, embotides en una xicoteta bossa de tofu o directament el peix posat damunt la bola d'arròs; tanmateix, al Japó, el nom abasta tots els plats a base d'arròs assaonat amb vinagre, alguns dels quals s'allunyen molt d'aquesta presentació.

Fora del Japó el nom sushi designa només les varietats més habituals, com el makizushi o el nigirizushi; curiosament se sol fer extensiu al sashimi, un plat a base de peix cru però sense arròs. Els japonesos aconsellen prendre'l amb bastonets o coberts de fusta de bambú, o directament amb la mà; emperò s'ha d'evitar l'ús d'estris metàl·lics, ja que modificarien el sabor del menjar.

Com menjar sushi

Els elements bàsics al moment de consumir sushi són: un plat, hashi (o bastonets de fusta), hashioki (o posa-bastonets), wasabi i gari (o gingebre adobat).

* Els japonesos aconsellen menjar-ho amb bastonets o coberts de fusta, o directament amb la mà; però s'ha d'evitar l'ús d'utensilis metàl·lics com ara forquilles, culleres o pinces, ja que els mateixos alterarien el sabor del menjar.
* Per començar es buida una quantitat de salsa de soja en una safata petita. Després es pren una mica de wasabi amb un bastonet i es dilueix en la salsa de soja.
* Prendre una peça de sushi amb els bastonets i untar-ho dins de la salsa de soja lleument, però sense mullar-ho pel costat de l'arròs, per no descompondre la peça.
* Portar la peça completa a la boca i menjar-la d'una vegada.
* Quan no s'estiguin usant els bastonets, deixar-los sobre el hashi-oki o sobre el plat.
* No es considera de bona educació donar menjar a un altre comensal amb els propis bastonets, ni jugar amb ells, mantenir-los separats, punxar el menjar, o moure'ls per l'aire.
* Entre mos i mos es pot menjar trossos de gari, que ajuda a netejar el paladar dels sabors.
* Tractar de deixar el plat completament net d'aliment, especialment d'arròs.
* No menjar wasabi en gran quantitat (ni directament) perquè és molt picant.

Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”