Entrada
Autor: Guixmo » dt. juny 15, 2010 10:35 pm
Gràcies Eva a vosaltres per fer del viatge una experiència única, la veritat és que vaig patir per vosaltres ja que em sentia malament per les limitacions de la moto, la meva pobre cel.lulítica, no podia donar mes de ella mateixa!!!!On també vaig patir es per la zona de la capital del reino de les espanyes.
El secret va ser en ser contant en les velocitats, parar el temps necessari, sense patir per les parades, això de portar-les tan programades tamque be ens va treure molt d'estressssssssssssssss, i aixó ajuda molt, nomes teniem que pensar en la pròxima parada i seguir el ritme!!!
Ara, una altre cosa que jo proposaria, una ruta de mototurisme fins a Salamanca, seguir per les nacionals i disfrutar mes dels paisatges i del indrets tant macos ens em deixat!! ji ji ji
bona crònica Eva felicitats!!!!!!
Ah, ara ja em coneix tota la Penisula Iberica, i fins i tot els agents de la Guardia civil, em miraven!!!! si el tarje d'aigua que porto es molt discret!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Ara per la boira lo be que va anar..he!!!!!! :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv