LIPDUB
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: LIPDUB
[quote user="Xavier" post="128886"]A mí m'agradaría participar-hi però no tinc ni p... idea de com va tot això.
O sigui, m'apunto de "mandao".
Xavier[/quote]
+1
Xavier[/quote]
+1
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 21, 2010 9:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Un lipdub o lip dub ("doblaje de labios") es un vídeo musical realizado por un grupo de personas que sincroniza sus labios, gestos y movimientos con una canción popular o cualquier otra fuente musical. Se suele realizar en una sola toma (plano secuencia), en la que los participantes hacen playback mientras suena la música en un reproductor móvil. No importa la calidad del sonido de la toma porque es en la edición posterior cuando se incorpora la canción como banda sonora. El hecho que se trate de un plano secuencia hace muy fácil el proceso. Con estos vídeos, sus autores, además de realizar de forma colectiva una experiencia creativa, muy divertida y sin complicaciones técnicas, suelen tratar de mostrar el buen ambiente en una institución determinada: universidad, empresa, etc.
Sençillament GENIAL
[youtube]mI3m0tnVrmg[/youtube]
Sençillament GENIAL
[youtube]mI3m0tnVrmg[/youtube]
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 21, 2010 9:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Què vol dir, que s'ha de fer playback? aixxxxx Jo que ja em veia fent tècnica de cant als participants jajajaja
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
[quote user="Mareta" post="128920"][quote user="Xavier" post="128886"]A mí m'agradaría participar-hi però no tinc ni p... idea de com va tot això.
Xavier
+2
Xavier
+2
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="Sagal" post="128882"]Deixeu-vos de catxondeo i a veure realment si esteu animats per fer-ho, va que podem riure molt gent.
Jo proposo Hispanitat, Panotxa, Ra-mon i el que estigui interessat a pensar com que i quant, després penjar el que es vol fer i a veure quanta gent s'apunta.
Va confirmeu els que he dit i si hi ha algú més que ho digui.[/quote]
Jo m'apunto a una pedregada, i amb això, també.
Jo proposo Hispanitat, Panotxa, Ra-mon i el que estigui interessat a pensar com que i quant, després penjar el que es vol fer i a veure quanta gent s'apunta.
Va confirmeu els que he dit i si hi ha algú més que ho digui.[/quote]
Jo m'apunto a una pedregada, i amb això, també.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- PAT
- Presentats
- Entrades: 76
- Membre des de: dg. jul. 04, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Vilanova i la Geltrú
Eiii!!! És una super bona idea!! Pot ser molt divertit!!
Jo, de moment, estic una mica liada amb coses, però si s'allarga una mica la cosa i estic més lliure, sense problema m'apuntaré!
A més, com que jo tampoc tinc ni idea de com funciona, i sóc poc original i innovadora; seria "otra mandá"!
Jo, de moment, estic una mica liada amb coses, però si s'allarga una mica la cosa i estic més lliure, sense problema m'apuntaré!
A més, com que jo tampoc tinc ni idea de com funciona, i sóc poc original i innovadora; seria "otra mandá"!
Un buen libro es como un buen viaje, se empieza con inquietud y se termina con melancolía.
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Em fa molta il.lussiò l'idea de participar en el LIPDUB ESPECIAL DE MOTOTURISME
Que tal l'deia de representar cada un de nosaltres el que representa el nostre Nick...? Us enganxo el link d'un de divertit...
Segur que el nostre serà genial...!!!
:castell :ban :ban :ban :ban :form :form :form :form :form :form
Tambe he trobat aquesta informació sobre els Lipdub's... (a veure si agafan ideies entre tots fem un de molt xulo i ens cridin per els oscars dels Lipdub's je,je).
Un lipdub és un vídeo musical realitzat per un grup de persones que sincronitza els seus llavis, gestos i moviments amb un tema musical. Es sol realitzar en un pla-seqüència, en el cual els participants fan playback mentre sona la música en un reproductor mòbil. No importa la qualitat del so de la gravació perquè és en l'edició posterior quan s'incorpora la cançò com a banda sonora. El fet de que es tracte d'un pla-seqüència fa molt fàcil el procés. Amb aquests vídeos, els seus autors, a més de realitzar de forma col·lectiva una experiència creativa, molt divertida i sense complicacions tècniques, solen mostrar el bon ambient en una institució determinada: escola, institut, universitat, empresa...
Ara ja ho sabeu, només necessiteu una càmera, un radio-cd, música divertida, disfresses i molta gent amb ganes de festa!!!
Que tal l'deia de representar cada un de nosaltres el que representa el nostre Nick...? Us enganxo el link d'un de divertit...
Segur que el nostre serà genial...!!!
:castell :ban :ban :ban :ban :form :form :form :form :form :form
Tambe he trobat aquesta informació sobre els Lipdub's... (a veure si agafan ideies entre tots fem un de molt xulo i ens cridin per els oscars dels Lipdub's je,je).
Un lipdub és un vídeo musical realitzat per un grup de persones que sincronitza els seus llavis, gestos i moviments amb un tema musical. Es sol realitzar en un pla-seqüència, en el cual els participants fan playback mentre sona la música en un reproductor mòbil. No importa la qualitat del so de la gravació perquè és en l'edició posterior quan s'incorpora la cançò com a banda sonora. El fet de que es tracte d'un pla-seqüència fa molt fàcil el procés. Amb aquests vídeos, els seus autors, a més de realitzar de forma col·lectiva una experiència creativa, molt divertida i sense complicacions tècniques, solen mostrar el bon ambient en una institució determinada: escola, institut, universitat, empresa...
Ara ja ho sabeu, només necessiteu una càmera, un radio-cd, música divertida, disfresses i molta gent amb ganes de festa!!!
Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 22, 2010 2:04 am, en total s’ha editat 1 vegada.

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Ostia Santi no entenc res de res :halfcry ,però digueu dia i hora
i on anem a esmorzar :mrgreen:
i on anem a esmorzar :mrgreen:
Que gran aquest de Bilbao

- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Eiiiiiiiiiiiii que jo de menut feia ESCALA EN HIFI ja ja ja ja
m'hi apunto.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
m'hi apunto.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Edelweiss" post="128944"]Em fa molta il.lussiò l'idea de participar en el LIPDUB ESPECIAL DE MOTOTURISME
[youtube]EeGDRSWB46w[/youtube]
[/quote]
Ostres, és el que van fer fa un parell de mesos els de l'UVic, encara no l'havia vist ;)
També hi ha el making off.
[youtube]ktpIA144zHM[/youtube]
[youtube]EeGDRSWB46w[/youtube]
[/quote]
Ostres, és el que van fer fa un parell de mesos els de l'UVic, encara no l'havia vist ;)
També hi ha el making off.
[youtube]ktpIA144zHM[/youtube]
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
es filma el "marru" de la rotonda del dia de Igualada i se li posa musica :ban :martell :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Va que això esta agafan caliu, que no decaigui, el de UVIC és el que m'ha fet inspirar a fer-ho nosaltres està molt currat aquest, però jo crec que a nosaltres ens podria sortir cosa guapa amb el stècnics que tenim per aqui

- Edelweiss
- Presentats
[quote user="Sagal" post="128971"]Va que això esta agafan caliu, que no decaigui, el de UVIC és el que m'ha fet inspirar a fer-ho nosaltres està molt currat aquest, però jo crec que a nosaltres ens podria sortir cosa guapa amb el stècnics que tenim per aqui[/quote]
Doncs si Sagal, això va agafan caliu...!!!
Si voleu veure mes informaciò per fer un "Lip dub" en l¡Espai Internet del 3cat24.cat podeu trobar tot això...
Enllaç
Ostres seria genial, hem de començar a organitzar-lo, concretar data per la trobada i començar a aportar ideies (tema, musica, espai i/o llocs per enregistrar... hem de posar el llistò ben alt en el LIP DUB DE MOTOTURISME). :Saltant :castell :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form
Doncs si Sagal, això va agafan caliu...!!!
Si voleu veure mes informaciò per fer un "Lip dub" en l¡Espai Internet del 3cat24.cat podeu trobar tot això...
Enllaç
Ostres seria genial, hem de començar a organitzar-lo, concretar data per la trobada i començar a aportar ideies (tema, musica, espai i/o llocs per enregistrar... hem de posar el llistò ben alt en el LIP DUB DE MOTOTURISME). :Saltant :castell :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
EEPPPSSSSS!!!!!! Ja podeu comptar amb mí !!!
Per el que he vist ,cal força gent per fer ho ,aixis que hi ha que animar a tothom!!!! :castell :castell :castell
:ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban
Per el que he vist ,cal força gent per fer ho ,aixis que hi ha que animar a tothom!!!! :castell :castell :castell
:ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban
- Edelweiss
- Presentats
[quote user="Edelweiss" post="129337"]Eiihh com portem les ideies pel LIP DUB...?
I si fem una llista amb propostes de cançons i temes per començar a donar-li forma...?
En you-tube podem agafar ideiex de clips per fer muntatges i temes de cançons i una vegada elegida la cançó fer el repartiment per troçets i el play-back que faria cada participant...
Tambe podria ser el llip-dub un recull de totes les sortides del calendari 2010... i com veig que a l'octubre està prevista la KDD (doncs amb mes temps es podria aprofitar tots junts en el recinte o espai que mes agradi, doncs fer els enregistraments....),
Gener
Dia 24 - Sortida per la Selva
Febrer
Dia 21 - Calçotada
Març
Dia 21 - Pinós i Rialb (centre de catalunya)
Abril
Dia 18 - Vall d´Aran
Maig
Dia 23 - Berguedà
Juny
Dia 20 - Anoia i Penedès
Juliol
Dia 18- Per les terres d' Osona
Agost
Dia 22 - Montseny i Maresme
Setembre
Dia19 Loteria de Sort
Octubre
Dies 16-17 VI KDD de Mototurisme
Novembre
Dia 14 - Terres del Ebre
Desembre
Dia 12 - Dinar de Nadal
Aquets videos del you-tube amb versiò karaoke ens podrien ajudar i altres com exemple de coreografies.., pero hauriem de començar a buscar entre tots i fer una llista amb ideies i desprès a veure quina agrada mes...
(ja m'imagino tots preparan el "Lip-dub", je,je... :castell segur que ens farem un tip de riure...! :b9 :b9 :b9 :b9 ).
Per exemple el Waka Waka de Shakira (english) que proposaba en Guixmo...! je,je o la d'aquet estiu de la cervessa (ara hauriem d'anar a Menorca, no seria mala ideia oi..? amb el Ferry imagineu...?).
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube][/quote]
I si fem una llista amb propostes de cançons i temes per començar a donar-li forma...?
En you-tube podem agafar ideiex de clips per fer muntatges i temes de cançons i una vegada elegida la cançó fer el repartiment per troçets i el play-back que faria cada participant...
Tambe podria ser el llip-dub un recull de totes les sortides del calendari 2010... i com veig que a l'octubre està prevista la KDD (doncs amb mes temps es podria aprofitar tots junts en el recinte o espai que mes agradi, doncs fer els enregistraments....),
Gener
Dia 24 - Sortida per la Selva
Febrer
Dia 21 - Calçotada
Març
Dia 21 - Pinós i Rialb (centre de catalunya)
Abril
Dia 18 - Vall d´Aran
Maig
Dia 23 - Berguedà
Juny
Dia 20 - Anoia i Penedès
Juliol
Dia 18- Per les terres d' Osona
Agost
Dia 22 - Montseny i Maresme
Setembre
Dia19 Loteria de Sort
Octubre
Dies 16-17 VI KDD de Mototurisme
Novembre
Dia 14 - Terres del Ebre
Desembre
Dia 12 - Dinar de Nadal
Aquets videos del you-tube amb versiò karaoke ens podrien ajudar i altres com exemple de coreografies.., pero hauriem de començar a buscar entre tots i fer una llista amb ideies i desprès a veure quina agrada mes...
(ja m'imagino tots preparan el "Lip-dub", je,je... :castell segur que ens farem un tip de riure...! :b9 :b9 :b9 :b9 ).
Per exemple el Waka Waka de Shakira (english) que proposaba en Guixmo...! je,je o la d'aquet estiu de la cervessa (ara hauriem d'anar a Menorca, no seria mala ideia oi..? amb el Ferry imagineu...?).
[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube][/quote]
Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 26, 2010 7:37 am, en total s’ha editat 2 vegades.

- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Bona idea, Santi.. també podeu comptar amb mi, heheheheh. Sobretot (el més important), s'ha de preveure un bon esmorzar per acabar de puntualitzar els detalls, eh???.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
A mi m'agrada un estil com aquest!
:lol: :lol: :lol:
[youtube]JddZmAsJHiA[/youtube]
:lol: :lol: :lol:
[youtube]JddZmAsJHiA[/youtube]
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jo tot donant voltes al cap i tenint en compte el temps que cal per fer ho,potser podriem plantejar el fer la felicitacio de Nadal de Mototurisme amb el Lip Dub ,entre una cosa i l`altre fins Decembre segur que no ho tenim..................................... Com ho veieu ??????????
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
"Per exemple el Waka Waka de Shakira (english) que proposaba en Guixmo...! je,je o la d'aquet estiu de la cervessa (ara hauriem d'anar a Menorca, no seria mala ideia oi..? amb el Ferry imagineu...?)."
Si cal tornar a Menorca.... s'hi torna jajajajajaja Però caldria embarcar les motos jejeje Ara que... al ferry dóna molt de temps de cantar i pensar coses per distreure's. Nosaltres vam cantar a les 12 de la nit a alta mar enmig de la foscor... quina canya!!!!!! jijiji
El que diu l'Stelvio de fer-ho de cares a Nadal no ho veig pas malament. És fàcil dir fe fer el lipdub però muntar-lo i que quedi xulo ja costa més.
Compteu amb mi pel que calgui!
Si cal tornar a Menorca.... s'hi torna jajajajajaja Però caldria embarcar les motos jejeje Ara que... al ferry dóna molt de temps de cantar i pensar coses per distreure's. Nosaltres vam cantar a les 12 de la nit a alta mar enmig de la foscor... quina canya!!!!!! jijiji
El que diu l'Stelvio de fer-ho de cares a Nadal no ho veig pas malament. És fàcil dir fe fer el lipdub però muntar-lo i que quedi xulo ja costa més.
Compteu amb mi pel que calgui!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Hauriem de deixar passar aquest mes d'Agost que hi ha gent de vacances i després convocar un dia la gent que te ganes de fer-ho i començar a parlar-ne