Digues que si Eva, tu endavant amb la teva! Com molt bé dius tu, cadascú viatge com vol, pot o sap.
Està més que demostrat que pots amb això i més, ets la reina de les llargues distàncies (ep, amb permís dels "Cipangos")
Jo no ho faig ni en una setmana, necessito un mes per fer-ho "tranquilament" :b9
Es Posible ??? Ho Deixem Per El 2011
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Es Posible ??? Ho Deixem Per El 2011
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Gs12 red" post="129639"]el problema a part dels 2364 Kms. aller-et-retour , son les cues i retencions que hi han a les autopistes francesses al mes d´agost, sobretot les que van i venen cap a l´autoroute du soleil. :roll:[/quote]
Això no ho veig problemàtic, doncs la primera part són molta estona tres carrils. El problema el veig en les limitacions de 80 km/h que hi han a la multitud d'obres que fan actualment.
Ja m'ho explicaràs a finals d'agost..... :roll:
Això no ho veig problemàtic, doncs la primera part són molta estona tres carrils. El problema el veig en les limitacions de 80 km/h que hi han a la multitud d'obres que fan actualment.
Ja m'ho explicaràs a finals d'agost..... :roll:

- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Re: Es Posible ???
[quote user="Vendetta" post="129610"]Possible ho es. Ara que tela tela, no sè si paga la pena. Eps però jo nomès sè que no sè res, i és que aquests que dediquen tans esforços i patiments.. com els que van al pol nord a demostrar, i superar-se, es superen, però disfruten?
Millor fer una ruta de gorgues. :mrgreen:[/quote]
Ho comparteixo.
Tornant del Dolomites, no fa gaire, vaig fer Verona - Granollers (1100km aprox.) en un sol dia, tot per autopista.
I no ho vaig disfrutar gaire, ho vaig fer perque no tenia mes remei per aprofitar els altres dies de ruta pels Alps, però hagués preferit aturar-me i no fer-ne tants de seguits.
Entenc que a qui li agradi doncs endavant, però jo ho trobo una mica massa sent tot per vies ràpides (y aburrides...).
Per mi una ració de ports, amb bones vistes i temperatures suaus, gràcies :mrgreen:
Salut.
Millor fer una ruta de gorgues. :mrgreen:[/quote]
Ho comparteixo.
Tornant del Dolomites, no fa gaire, vaig fer Verona - Granollers (1100km aprox.) en un sol dia, tot per autopista.
I no ho vaig disfrutar gaire, ho vaig fer perque no tenia mes remei per aprofitar els altres dies de ruta pels Alps, però hagués preferit aturar-me i no fer-ne tants de seguits.
Entenc que a qui li agradi doncs endavant, però jo ho trobo una mica massa sent tot per vies ràpides (y aburrides...).
Per mi una ració de ports, amb bones vistes i temperatures suaus, gràcies :mrgreen:
Salut.
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:D tranquilos que solo hay autopasta hasta Nantes :D
:lol: la primera ruta mola pero no por domde marcas,,,,,,, sino por Grenoble sube por la ruta de NAPOLEON :lol:
supongo que el destino final es este

:form :form :form por domde decidas buen viaje :form :form :form
:lol: la primera ruta mola pero no por domde marcas,,,,,,, sino por Grenoble sube por la ruta de NAPOLEON :lol:
supongo que el destino final es este
:form :form :form por domde decidas buen viaje :form :form :form
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..