Rossi ha tornat!!!

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rossi Ha Tornat!!!

Entrada Autor: Kpeps » dg. oct. 03, 2010 11:53 pm

nomes dic una cosa,em sembla que l'any que be en Rossi estara al davant i els altres no es menjaran res,es el millor encara que a mi no m'agradi i sempre ha jugat amb tots els seus rivals,en Lorenzo no deixa de ser com l'Stoner o en Hayden una petita pedra en el seu cami.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 04, 2010 11:08 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Rossi ha tornat!!!

Entrada Autor: Albert » dl. oct. 04, 2010 12:37 am

Holaaaa,

Unes declaracions molt interessants las del Lorenzo, però encara no se pas de quin avançament plora?
I està molt bé el que diu que ha fet: anar al papa i a la mama per que renyin a aquell nen tan dolent que l’ha deixat passar!!

:roll: :roll: :mrgreen:
Sort,

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dl. oct. 04, 2010 2:47 pm

Aquestes declaracions son de mal perdedor i PUNT, ell es el primer que fa tallades als altres pilots, pero aquest cop ha perdut i aixó fa PUPETA !!!!

Brum-brum
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Brum-brum » dl. oct. 04, 2010 3:29 pm

El Rossi es el millor.

com tot italià es juga al límit de la legalitat per guanyar, recordem en capirossi amb harada?¿ no es la primera vegada que ho fa ni la última.

Que pasa? que el Lorenzo es més ruc que en Rossi i li entra al joc. Si entrant "al trapo" es cau i es trenca la cama no se que hagues passat ...
[align=center]Imatge[/align]
[align=center]Objectiu: Dolimiten! - Objectiu: Grossglockner![/align]

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dl. oct. 04, 2010 8:43 pm

[quote user="Kpeps" post="140443"]nomes dic una cosa,em sembla que l'any que be en Rossi estara al davant i els altres no es menjaran res,es el millor encara que a mi no m'agradi i sempre ha jugat amb tots els seus rivals,en Lorenzo no deixa de ser com l'Stoner o en Hayden una petita pedra en el seu cami.[/quote]

No sé el temps ho dirà ... però de moment ja l'ha fotut fora de Yamaha :roll: ... i pel que fa al avançaments al límit, no m'han agadat mai, ho considero innecessari ... és una mica com els piques entre Doohan i Crivi ... que quasi arribaven a les mans. Sota el meu punt de vista s'ha de ser més net a la pista i no passar / o tapar el forat de qualsevol manera ... però veig que a la majoria no ho veieu així ... per a gustos els colors. :cool:

Per cert l'any que ve jo crec que en Rossi estarà al davant ... espero un mundial emocionant ... però de moment deixeu-me assaborir aquest. :mrgreen:
Gas a la burra!!!

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. oct. 04, 2010 8:47 pm

[quote user="Jesus GS" post="140583"]No sé el temps ho dirà ... però de moment ja l'ha fotut fora de Yamaha :roll: ... i pel que fa al avançaments al límit, no m'han agadat mai, ho considero innecessari ... és una mica com els piques entre Doohan i Crivi ... que quasi arribaven a les mans. Sota el meu punt de vista s'ha de ser més net a la pista i no passar / o tapar el forat de qualsevol manera ... però veig que a la majoria no ho veieu així ... per a gustos els colors. :cool:
[/quote]

Però si no fos per això, que avorrides que serien les carreres, en qualsevol de les seves derivants cotxes motos, bicicletes etc.....

Som tots una mica com els antics romans, "Panem et circenses" i si hi ha marro millor ;)

Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 04, 2010 8:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dl. oct. 04, 2010 8:58 pm

[quote user="James Bond" post="140584"][quote user="Jesus GS" post="140583"]No sé el temps ho dirà ... però de moment ja l'ha fotut fora de Yamaha :roll: ... i pel que fa al avançaments al límit, no m'han agadat mai, ho considero innecessari ... és una mica com els piques entre Doohan i Crivi ... que quasi arribaven a les mans. Sota el meu punt de vista s'ha de ser més net a la pista i no passar / o tapar el forat de qualsevol manera ... però veig que a la majoria no ho veieu així ... per a gustos els colors. :cool:
[/quote]

Però si no fos per això, que avorrides que serien les carreres, en qualsevol de les seves derivants cotxes motos, bicicletes etc.....

Som tots una mica com els antics romans, "Panem et circenses" i si hi ha marro millor ;)

Vssssssss
007[/quote]

Home, jo crec que es pot donar molt d'espectacle sense tenir que arribar a aquests límits ... per a mostra un botó ... última cursa de SBK al 2002, el que guanyava s'emportava el Mundial ... una lluita intensa, però molt neta, com ha de ser ... entre dos gentelmans :cool:

[youtube]mVhlL6GXlzg?fs=1[/youtube]
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 04, 2010 9:03 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Gas a la burra!!!

Ramon_vfr
Presentats
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. oct. 04, 2010 9:06 pm

Peró si el que volem es veure sang i fetge !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dl. oct. 04, 2010 9:08 pm

[quote user="James Bond" post="140594"]Peró si el que volem es veure sang i fetge !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

:wall :wall :wall .... esteu molt malament !!!... :b9 :b9 :b9

PD: Per cert ... el que anava tercer crec que era en Xaus ... quin crak !!!
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 04, 2010 9:09 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Rossi ha tornat!!!

Entrada Autor: Steelman » dt. oct. 05, 2010 9:25 pm

NOTICIA
ha sortit a motociclismo.es avui
Rossi piensa plantar a Yamaha tras Malaisia
Fuentes cercanas al piloto aseguran que ya tenía programado su regreso a Italia sin ir a Australia y que la advertencia que le dio la marca por su pugna con Lorenzo es el detonante para reafirmar su decisión.

A quien le quede vídeo, que lo prepare, y los más modernos, que tiren de disco duro, porque merecerá la pena grabar la carrera de Sepang de MotoGP. Presumiblemente supondrá la coronación de Lorenzo en MotoGP, con la trascendencia que eso supone, pero también la última oportunidad de ver a Rossi subido a la Yamaha con la que ha ganado cuatro títulos.

Fuentes cercanas al piloto aseguran que El Doctor ya tenía programado su regreso a Italia sin pasar por Australia y que la advertencia interna que le dio la marca por fajarse con Lorenzo en Motegi ha sido el detonante para bajarse y operarse del hombro.

Fue su principal valedor, Masao Furusawa, quien le comunicó que la cúpula de Yamaha le daba la razón a Lorenzo, algo de lo más lógico teniendo en cuenta que será él y no Rossi el que defenderá los intereses de la marca de los diapasones durante los dos próximos años. El 46 no comparte esa opinión y, aunque el aviso sólo supone una anécdota para él, incide en su teoría del trato injusto que ha recibido de Yamaha, después de todo lo que le ha dado, e invita a pensar que no le dejarán probar la Ducati el próximo 8 de noviembre en el circuito de Ricardo Tormo de Cheste.

Un último detalle que desvela los planes del parón de Valentino es que los miembros de su club de fans presentes en Motegi, Rino Salucci y Flavio Fratesi, del trío de carreras sólo tenían programadas la de Japón y la de Malaisia. Esgrimen razones laborales para no estar en Australia. Sospechoso...
Ex ...moltes coses

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dt. oct. 05, 2010 9:42 pm

Si es confirma la noticia, quasi podriem fer la porra GT ara per el cap de setmana

1.- ROSSI!!!

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. oct. 05, 2010 9:53 pm

[quote user="Pasqual" post="140822"]Si es confirma la noticia, quasi podriem fer la porra GT ara per el cap de setmana
1.- ROSSI!!![/quote]

realment un final de pena,no m'agradria ser l'organitzador de Cheste,ara la porra si que esta dificil,ni Pedrosa ni Rossi ....en Lorenzo que fent el 9 ja li val,imagineu aixo :eyes :eyes :eyes
1º Kallio
2º Aoyama
3º Barbera
Imatge

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dt. oct. 05, 2010 10:34 pm

Doncs pot ser interessant veure l'última cursa amb en Valentino i en Jorge com a "companys" d'equip ... si finalment no corre les últimes curses deu ser per poder recuperar-se bé per la temporada vinent ... tot i que perdrem gran part de l'alicient d'aquest fianl de temporada ... però ... així són els grans DIVOS ... extravagants ... :cool:

PD: Jo per variar ... i treure un ZERO ben maco, esperaré als entrenaments :enfaduu
Gas a la burra!!!

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. oct. 05, 2010 10:38 pm

[quote user="Jesus GS" post="140835"]però ... així són els grans DIVOS ... extravagants ... :cool:
[/quote]

Quan una persona està punt de plegar d'una empresa i ja només l'hi lliguen les obligacions contractuals, es lògic que tingui el cap en un altra lloc, en els nous projectes i no si esforci el que caldria i mes si la casa Yamaha ha donat la raó a en Lorenzo perqué es el pilot que els ha de representar el proper any, el de casa, el que es qued i en Valentino els hi ha dit, ja us ho fareu. Jo hauria fet el mateix

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dt. oct. 05, 2010 10:47 pm

Jo crec que per molt decebut que estigui amb Yamaha tindria deixar-se de gaites !!! Que on el volem veure'l tots és a la pista DONANT GASSSSSS !!! ;)
Gas a la burra!!!

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. oct. 05, 2010 10:51 pm

Ja sabem que la Ducatí es un pepìno i que només li cal un bon pilot con l' Stoner ens els seus bons moments, l'any vinent l'espectacle està garantit.

Ara que, coneixent com coneixem a en Rossi, no dubto que el que queda de temporada posarà els collons a sobre la taula i els hi dirà a tots aquí estic jo, i això es el que us perdeu senyors de yamaha

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dt. oct. 05, 2010 10:59 pm

[quote user="James Bond" post="140843"]Ja sabem que la Ducatí es un pepìno i que només li cal un bon pilot con l' Stoner ens els seus bons moments, l'any vinent l'espectacle està garantit.

Ara que, coneixent com coneixem a en Rossi, no dubto que el que queda de temporada posarà els collons a sobre la taula i els hi dirà a tots aquí estic jo, i això es el que us perdeu senyors de yamaha

Vssssss
007[/quote]

Això si que seria maco de veure fins a Cheste... un Rossi super motivat ... ja que sabem k ROSSI = ESPECTACLE !!! :cool:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 05, 2010 11:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Entrada Autor: Vini » dt. oct. 05, 2010 11:56 pm

No seria res d'estrany que a Sepang (segons vaigin els entrenamens),la moto de Rossi pinges digem "problemas" de posta a punt.Si es dones el cas i la moto anes mitjanament be,Rossi posaria tots els "cacahuets",per donar-li una bona lliçò al "ensaimada"(cregudet fins a fer el ridicul).
Yamaha esta actuan molt malament,perque el mundial son mols pilots i mol bons,pero el qui ven mes i porta mes gent es el Rossi:(una carrera amb Rossi =(mols "calers").Una carrera sense Rossi=(no es guanyen tans "calers").Rossi te apunt la jugada mestre.¡Pobre Yamaha!.¡Pero que pensen!.La part mes gran del espectacle del mondial es Rossi.
Australia salva la papereta el Stoner.¿ I la resta?.Jo a Estoril(pensava anari),ara ni pensament, a Cheste(pensava tambe anari),pero tampoc hi sere.¿Perque?.La resposta es molt curta LO-REN-ZO(que s'ho faci sol).Per la meva part(evident).Respecto als seus "incondicionals".
Vini :D
.

Brum-brum
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Brum-brum » dc. oct. 06, 2010 10:25 am

Amb lo senzill que es quedar bé per yamaha.
[align=center]Imatge[/align]
[align=center]Objectiu: Dolimiten! - Objectiu: Grossglockner![/align]

Respon

Torna a “General”