Quin Pes Us Sembla El Límit Raonable Per A Una Moto?
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Quin Pes Us Sembla El Límit Raonable Per A Una Moto?
[quote user="Alucinamaripili" post="141262"]La meva moto amb nosaltres a sobre pesa mitja tona i un cop en marxa és com una bicicleta...
[/quote]
DONO FE :mestre
[/quote]
DONO FE :mestre

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="Leclerk" post="141200"]
Molt bé. Però la meva reflexió és que, si actualment amb tants radars no es pot correr com fa uns anys, de què et serveix una màquina que gran part del pes que té només es treu profit anant a velocitats prohibides en autopista?? I en canvi tot aquest pes, poc o molt, penalitza l'agilitat en carreteres més revirades.
[/quote]
Molt curiosa la teva reflexió. Si dius que tot aquest pes t’afavoreix per anar mes ràpid del que es legal en autopistes, per que vols menys pes per anar per carreteres de muntanya?? Per intentar mantenir l’excés sobre els límits legals??
Et puc assegurar que amb 350kg. de moto no te’n sobre cap per poder sobrepassar aquests límits tranquil.lament en carreteres molt i molt revirades!!!
:-o :-o ;)
[quote user="Leclerk" post="141200"]
Molt bé. Però la meva reflexió és que, si actualment amb tants radars no es pot correr com fa uns anys, de què et serveix una màquina que gran part del pes que té només es treu profit anant a velocitats prohibides en autopista?? I en canvi tot aquest pes, poc o molt, penalitza l'agilitat en carreteres més revirades.
[/quote]
Molt curiosa la teva reflexió. Si dius que tot aquest pes t’afavoreix per anar mes ràpid del que es legal en autopistes, per que vols menys pes per anar per carreteres de muntanya?? Per intentar mantenir l’excés sobre els límits legals??
Et puc assegurar que amb 350kg. de moto no te’n sobre cap per poder sobrepassar aquests límits tranquil.lament en carreteres molt i molt revirades!!!
:-o :-o ;)
Sort,
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
[quote user="Albert" post="141289"]Holaaaa,
:-o :-o ;)[/quote]
Bona aquesta !!
Per que vull menys pes, preguntes? Per gaudir més damunt la moto i no arrossegar-ne més del necessari. Senzillament això.
Salut.
:-o :-o ;)[/quote]
Bona aquesta !!
Per que vull menys pes, preguntes? Per gaudir més damunt la moto i no arrossegar-ne més del necessari. Senzillament això.
Salut.
- Albert
- Presentats
Holaaaa,
[quote user="Leclerk" post="141300"]
Salut.[/quote]
Doncs hauries de provar, si es que no has fet ja, un d’aquests pesos pesants per carreteres de muntanya i veuries com ràpidament relativitzes mol més el tema del pes. A mi em va passar!!
;) ;)
[quote user="Leclerk" post="141300"]
Salut.[/quote]
Doncs hauries de provar, si es que no has fet ja, un d’aquests pesos pesants per carreteres de muntanya i veuries com ràpidament relativitzes mol més el tema del pes. A mi em va passar!!
;) ;)
Sort,
-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
Un amic meu, que ronda els 70 (edat física, la mental molt menor), motorista durant tota la seva vida i gaudint encara de moto em va dir ja fa temps que la moto que portis has de ser capaç d'aixecar-la tu sol si es tomba. N'ha tingut moltes, GW entre altres, pero ara té una Monster 695...
salut i kms
salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
- Albert
- Presentats
Holaaaa,
[quote user="JordiTrident" post="141661"]
... la moto que portis has de ser capaç d'aixecar-la tu sol si es tomba. N'ha tingut moltes, GW entre altres, pero ara té una Monster 695...
salut i kms[/quote]
Aquest si que pot ser un motiu important, però per sort o per desgràcia, avui en dia ja no estàs sol ni tan sols al desert!! No es com fa anys que et podies perdre per algunes carreteres que potser no hi passava ningú en dies.
:( :( :roll:
... la moto que portis has de ser capaç d'aixecar-la tu sol si es tomba. N'ha tingut moltes, GW entre altres, pero ara té una Monster 695...
salut i kms[/quote]
Aquest si que pot ser un motiu important, però per sort o per desgràcia, avui en dia ja no estàs sol ni tan sols al desert!! No es com fa anys que et podies perdre per algunes carreteres que potser no hi passava ningú en dies.
:( :( :roll:
Sort,
- Jordivfr
- Presentats
- Entrades: 400
- Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
- Ubicació: Badalona
[quote user="Albert" post="141676"]Holaaaa,
salut i kms[/quote]
:( :( :roll:[/quote]
En això tens raó Albert, però la meva experiència personal en dos accidents que he tingut per ciutat (1997 cruïlla Balmes/Aragó a BCN i 2001 Av. Marti i Pujol Badalona) la gent em va ajudar a mi, però ningú em va ajudar a aixecar la moto. :???:
salut i kms[/quote]
:( :( :roll:[/quote]
En això tens raó Albert, però la meva experiència personal en dos accidents que he tingut per ciutat (1997 cruïlla Balmes/Aragó a BCN i 2001 Av. Marti i Pujol Badalona) la gent em va ajudar a mi, però ningú em va ajudar a aixecar la moto. :???:
- Albert
- Presentats
Holaaa,
[quote user="Jordivfr" post="141889"]
En això tens raó Albert, però la meva experiència personal en dos accidents que he tingut per ciutat (1997 cruïlla Balmes/Aragó a BCN i 2001 Av. Marti i Pujol Badalona) la gent em va ajudar a mi, però ningú em va ajudar a aixecar la moto. :???:[/quote]
Be, potser a Barcelona es diferent. A mi em va caure un dia en parat, al ben mig de Tarragona, i abans de que jo intentés aixecar-la, ja tenia dues persones que no coneixia de res oferint-me la seva ajuda, curiosament una era de Barcelona.
:razz: :oops: :oops:
[quote user="Jordivfr" post="141889"]
En això tens raó Albert, però la meva experiència personal en dos accidents que he tingut per ciutat (1997 cruïlla Balmes/Aragó a BCN i 2001 Av. Marti i Pujol Badalona) la gent em va ajudar a mi, però ningú em va ajudar a aixecar la moto. :???:[/quote]
Be, potser a Barcelona es diferent. A mi em va caure un dia en parat, al ben mig de Tarragona, i abans de que jo intentés aixecar-la, ja tenia dues persones que no coneixia de res oferint-me la seva ajuda, curiosament una era de Barcelona.
:razz: :oops: :oops:
Sort,
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
A mi una de les coses que més em molesta del pes de la moto és a l'hora de maniobrar en parat.
Un dels grans avantatges d'anar en moto és poder parar en gairebé qualsevol lloc, però per molt que ho intentis no sempre és possible aparcar en un lloc pla i llavors, quan has de remar enrera en parat i si a més a més, no toques bé amb els dos peus, se't pot arribar a fer moooolt difícil moure la moto, encara que no pesi més de 250Kg. Llavors pot molt ben ser que, tot fent coses extranyes per poder-la moure de lloc, o et facis mal o se't desequilibri i la fotis a terra... :oops:
També crec que tot es pot millorar amb pràctica i tècnica, segurament, però aquestes coses no les ensenyen a les auto-escoles i les acabes aprenent a base de "cops" o fixant-te amb els altres. :shock:
Un dels grans avantatges d'anar en moto és poder parar en gairebé qualsevol lloc, però per molt que ho intentis no sempre és possible aparcar en un lloc pla i llavors, quan has de remar enrera en parat i si a més a més, no toques bé amb els dos peus, se't pot arribar a fer moooolt difícil moure la moto, encara que no pesi més de 250Kg. Llavors pot molt ben ser que, tot fent coses extranyes per poder-la moure de lloc, o et facis mal o se't desequilibri i la fotis a terra... :oops:
També crec que tot es pot millorar amb pràctica i tècnica, segurament, però aquestes coses no les ensenyen a les auto-escoles i les acabes aprenent a base de "cops" o fixant-te amb els altres. :shock:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Per mi ideal seria uns 200kg com a molt en qualsevol moto que no hagi de trepitjar camp asiduament.
SI pesen més no pasa res, com sabem tots la majoria de motos pesen més. Pero per demanar....
SI pesen més no pasa res, com sabem tots la majoria de motos pesen més. Pero per demanar....
Ex ...moltes coses
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Home jo crec que una moto pesa el que pesa....i a vegades no s´hi pot fer més.
que més voldria un enginyer de qualsevol fabrica de motos que baixar la tara de les seves grosses GT !!!
una moto lleugera té mes avantatges que incovenients.
us imagineu una Pan€ o una Kawa 1400 GTR amb 200 Kgs..... :shock:
que més voldria un enginyer de qualsevol fabrica de motos que baixar la tara de les seves grosses GT !!!
una moto lleugera té mes avantatges que incovenients.
us imagineu una Pan€ o una Kawa 1400 GTR amb 200 Kgs..... :shock:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 14, 2010 7:32 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Si hi haguesis Kawa GTR de 200kg...vols dir que es vendrien gaires Z10R,R1,CBR's???
Ex ...moltes coses
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Steelman" post="142121"]Si hi haguesis Kawa GTR de 200kg...vols dir que es vendrien gaires Z10R,R1,CBR's???[/quote]
serie inviable, sortirien a un preu exhorbitat al haver de fer servir materials de alta tecnologia.
serie inviable, sortirien a un preu exhorbitat al haver de fer servir materials de alta tecnologia.

- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
[quote user="GRUM" post="142065"]A mi una de les coses que més em molesta del pes de la moto és a l'hora de maniobrar en parat.
També crec que tot es pot millorar amb pràctica i tècnica, segurament, però aquestes coses no les ensenyen a les auto-escoles i les acabes aprenent a base de "cops" o fixant-te amb els altres. :shock:[/quote]
Si portessis una moto de 400 Kg, t'asseguro que no aparcaries d'aquesta manera, sinó que ho faries de manera que si haguessis d'empentar seria cap avall o en pla... Per cert, no deixa de ser un bon consell (aparcar així la moto) per totes les motos, encara que pesin poc, tot i que jo en conec més d'un que SEMPRE ho fan al revés de com s'hauria de fer.
També crec que tot es pot millorar amb pràctica i tècnica, segurament, però aquestes coses no les ensenyen a les auto-escoles i les acabes aprenent a base de "cops" o fixant-te amb els altres. :shock:[/quote]
Si portessis una moto de 400 Kg, t'asseguro que no aparcaries d'aquesta manera, sinó que ho faries de manera que si haguessis d'empentar seria cap avall o en pla... Per cert, no deixa de ser un bon consell (aparcar així la moto) per totes les motos, encara que pesin poc, tot i que jo en conec més d'un que SEMPRE ho fan al revés de com s'hauria de fer.
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Sergibuda" post="142257"] ...Per cert, no deixa de ser un bon consell (aparcar així la moto) per totes les motos, encara que pesin poc, tot i que jo en conec més d'un que SEMPRE ho fan al revés de com s'hauria de fer.[/quote]
Ara m'he perdut... com s'han d'aparcar les motos ?? :???:
Ara m'he perdut... com s'han d'aparcar les motos ?? :???:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Gearbox" post="142305"][quote user="Sergibuda" post="142257"] ...Per cert, no deixa de ser un bon consell (aparcar així la moto) per totes les motos, encara que pesin poc, tot i que jo en conec més d'un que SEMPRE ho fan al revés de com s'hauria de fer.[/quote]
Ara m'he perdut... com s'han d'aparcar les motos ?? :???:[/quote]
Crec que en Sergibuda vol dir que si per desaparcar has de tirar la moto endarrera millor que sigui pla o cara avall
Ara m'he perdut... com s'han d'aparcar les motos ?? :???:[/quote]
Crec que en Sergibuda vol dir que si per desaparcar has de tirar la moto endarrera millor que sigui pla o cara avall
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Exacte jo sempre ho he fet..
be sempre. despres de trobar-me algun cop al principi que no podia treure la moto.
Si fa baixada el lloc d´aparcament , entrar la moto d´esquena i aixi al sortir la pujada la superara el motor de la moto i no la nostra ronyonada
be sempre. despres de trobar-me algun cop al principi que no podia treure la moto.
Si fa baixada el lloc d´aparcament , entrar la moto d´esquena i aixi al sortir la pujada la superara el motor de la moto i no la nostra ronyonada
Ex ...moltes coses