[quote user="xavmar" post="142084"]
Cull.........ns Ciso, pero si li poses un Turbo ja no fa falta que sigui de gran cilindrada.
Per cert, per fora sembla un motor rotatiu[/quote]
Doncs aquí un convençut antiturbo :lol:
Fa uns 25 anys, Honda, en un moment d'aclaparador domini tecnològic, va comercialitzar la fantàstica CX500. Una moto de 500 cc que gràcies al seu turbo tenia les prestacions equivalents a una 1000 cc de l'època.
Afortunadament per a la gran marca, se'n van adonar que la CX500, pesava tant com una 1000, gastava tan o més que una 1000, era mecànicament molt més complexa i cara de mantenir que una 1000 i el lliurament de potència (abrupta) era força menys aprofitable que una 1000 convencional. Van deixar de fabricar-la al poc temps.
No m'ho tingueu en compte, avui estic "anti". :mrgreen:
Una encaixada,
Moto diesel
Moderador: Airald
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Re: Moto Diesel
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 14, 2010 6:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
- Entrades: 207
- Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm
[quote user="SisoRT" post="142089"][quote user="xavmar" post="142084"]
Cull.........ns Ciso, pero si li poses un Turbo ja no fa falta que sigui de gran cilindrada.
Fa uns 25 anys, Honda, en un moment d'aclaparador domini tecnològic, va comercialitzar la fantàstica CX500. Una moto de 500 cc que gràcies al seu turbo tenia les prestacions equivalents a una 1000 cc de l'època.
Afortunadament per a la gran marca, se'n van adonar que la CX500, pesava tant com una 1000, gastava tan o més que una 1000, era mecànicament molt més complexa i cara de mantenir que una 1000 i el lliurament de potència (abrupta) era força menys aprofitable que una 1000 convencional. Van deixar de fabricar-la al poc temps.
Una encaixada,[/quote]
La coneixia i l'havia a vist a Llançà era de color blanc o millor marfil.
Van haver alguns accidents doncs quan es posava en marxa el Turbo algunes persones s'havien quedat sentades al terra
:lol: :lol:
Una encaixada,[/quote]
La coneixia i l'havia a vist a Llançà era de color blanc o millor marfil.
Van haver alguns accidents doncs quan es posava en marxa el Turbo algunes persones s'havien quedat sentades al terra
:lol: :lol:
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="142010"][quote user="JoanF" post="141980"]Pregunta de un ignorant.
Sra. Francis.
Estimada sra, perqué aquesta moto porta el tub d'escapament al davant?
:shock: :oops:[/quote]
Bona pregunta...... :eyes
En aquesta foto s'observa millor:
[/quote]Estava pensant exactament el mateix. Sembla un tub d'escapament d'un prototipus de proves de laboratori, no pas un producte final.
Si s'han de fer molts molts km, potser sí val la pena. Sino... no ho veig clar.
Sra. Francis.
Estimada sra, perqué aquesta moto porta el tub d'escapament al davant?
:shock: :oops:[/quote]
Bona pregunta...... :eyes
En aquesta foto s'observa millor:

Si s'han de fer molts molts km, potser sí val la pena. Sino... no ho veig clar.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos