Primers fotos de la Trail de Honda XV 800 Crossover V4
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Primers Fotos De La Trail De Honda XV 800 Crossover V4
[quote user="Joscoma" post="143700"]per desgracia crec que honda no treurá una moto trail com a molts ens agradaria. i menys després de la nova transalp.vsss[/quote]
quina nova Transalp ???? :shock:
quina nova Transalp ???? :shock:

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Gs12 red" post="143701"]
quina nova Transalp ???? :shock:[/quote]
Suposo que es refereix a la 700, l'altre fiasco de Honda junt amb la DN-O1:

Dedueixo, i no em pregunteu el perquè, que si aquesta moto hagués portat cardan de sèrie n'haguessin venut moltes més... :roll:
quina nova Transalp ???? :shock:[/quote]
Suposo que es refereix a la 700, l'altre fiasco de Honda junt amb la DN-O1:

Dedueixo, i no em pregunteu el perquè, que si aquesta moto hagués portat cardan de sèrie n'haguessin venut moltes més... :roll:

- Josep
- Presentats
- Entrades: 203
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:36 pm
- Ubicació: ...al costat de Girona.
- Contacta:
...l' última imatge abans de la presentació a Milan:

- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Joé, m'agraden totes les motos que veig :eyes si em tinguès que canviar la moto ara, la veritat es que no sé quina em compraría...
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Primers fotos de la Trail de Honda XV 800 Crossover V4
Primera foto semioficial robada:

I més novetats, entre les quals hi ha la tornada de la CBR 600 F, una de les millors Honda de tota la historia:
http://www.oliepeil.nl/gepeild/1149-sco ... um=twitter

I més novetats, entre les quals hi ha la tornada de la CBR 600 F, una de les millors Honda de tota la historia:
http://www.oliepeil.nl/gepeild/1149-sco ... um=twitter

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
si es com la de la foto robada ( que segur que si ) una altre moto de carretera amb apariencia de Trail, unes motos amb les desventatges de les de carretera i de les de Off. ni de carretera ni de montanya si no tot el contari. :roll:
sembla el motor de la VFR 1200 al menys el cardan de darrera es igual, !!!! i ull amb les rodes que aqui hi ha márro.!!!! :eyes
sembla el motor de la VFR 1200 al menys el cardan de darrera es igual, !!!! i ull amb les rodes que aqui hi ha márro.!!!! :eyes
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 01, 2010 8:52 pm, en total s’ha editat 4 vegades.

- Randy-650
- Presentats
Re: Primers fotos de la Trail de Honda XV 800 Crossover V4
A mi el que em fa gràcia és que Honda al veure que molts futurs compradors de la Varadero compren la ST o la GS, ara es vol posar a la seva alçada treient al mercat una moto amb peces de varis models. :???:
I m'agradrà saber el pes d'aquest bitxu........ :shock:
I m'agradrà saber el pes d'aquest bitxu........ :shock:

- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Randy-650" post="144408"]A mi el que em fa gràcia és que Honda al veure que molts futurs compradors de la Varadero compren la ST o la GS, ara es vol posar a la seva alçada treient al mercat una moto amb peces de varis models. :???:
I m'agradrà saber el pes d'aquest bitxu........ :shock:[/quote]
Demà sortirem de dubtes !!! ;)
I m'agradrà saber el pes d'aquest bitxu........ :shock:[/quote]
Demà sortirem de dubtes !!! ;)
Gas a la burra!!!
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
He llegit que la Crossrunner (jo hi trobo massa plàstic) porta el motor de la VFR 800 i la Crosstourer (aquesta em fa més patxoca) el de la VFR 1200.
Tot i que fins que arribin a la producció (si és que hi arriben) encara poden experimentar molts canvis.
Tot i que fins que arribin a la producció (si és que hi arriben) encara poden experimentar molts canvis.
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Storm" post="144493"]He llegit que la Crossrunner (jo hi trobo massa plàstic) porta el motor de la VFR 800 i la Crosstourer (aquesta em fa més patxoca) el de la VFR 1200.
Tot i que fins que arribin a la producció (si és que hi arriben) encara poden experimentar molts canvis.[/quote]
En aquest fil en parlem.
Tot i que fins que arribin a la producció (si és que hi arriben) encara poden experimentar molts canvis.[/quote]
En aquest fil en parlem.