Cap De Creus (CAT)-Cabo Roca (P) De Sol A Sol. 12 Juny 2010
Moderador: Airald
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Re: Cap De Creus (CAT)-Cabo Roca (P) De Sol A Sol. 12 Juny 2
[quote user="Mareta" post="121324"]En Guixmo desprès de la topada a la gasolinera, ha anat al taller per fer el canvi de llanta i li donen plaç d'entrega 4 de Juliol ...[/quote]
4 de juliol ??? , però si estem al maig !!! :shock: :shock:
4 de juliol ??? , però si estem al maig !!! :shock: :shock:
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Gearbox" post="121337"][quote user="Mareta" post="121324"]En Guixmo desprès de la topada a la gasolinera, ha anat al taller per fer el canvi de llanta i li donen plaç d'entrega 4 de Juliol ...[/quote]
4 de juliol ??? , però si estem al maig !!! :shock: :shock:[/quote]
A mi tambe m´ha semblat molt fort.
El seu concesionari ha demanat les rodes a la central i aquest directament al fabricant. Total que fins el 4 de Juliol. :eyes :eyes :eyes :eyes
Jo alucino en pentacolors, però aixó es el que hi ha.
4 de juliol ??? , però si estem al maig !!! :shock: :shock:[/quote]
A mi tambe m´ha semblat molt fort.
El seu concesionari ha demanat les rodes a la central i aquest directament al fabricant. Total que fins el 4 de Juliol. :eyes :eyes :eyes :eyes
Jo alucino en pentacolors, però aixó es el que hi ha.
- Guixmo
- Presentats
- Entrades: 398
- Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Osona
:Saltant
avui bones noticies, la llanta ha sortir avui de fabrica :form :form , la setmana que be tindre la
:D :D :D moto apunt, per tant cabo de roca prepapra't que vinc,
ah i aparteu les llabordes, queu la broma m'ha sortir per un ou i part d'un altre!!
m'haure de prostituir :tremolant :tremolant :tremolant , collons amb les llantes+pneumatics+reviso dels 10.000km :crys :crys :crys :crys
avui bones noticies, la llanta ha sortir avui de fabrica :form :form , la setmana que be tindre la
ah i aparteu les llabordes, queu la broma m'ha sortir per un ou i part d'un altre!!
m'haure de prostituir :tremolant :tremolant :tremolant , collons amb les llantes+pneumatics+reviso dels 10.000km :crys :crys :crys :crys
- Jordivfr
- Presentats
- Entrades: 400
- Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
- Ubicació: Badalona
[quote user="Guixmo" post="121470"]:Saltant
m'haure de prostituir :tremolant :tremolant :tremolant , collons amb les llantes+pneumatics+reviso dels 10.000km :crys :crys :crys :crys[/quote]
Moltes felicitats!!! això si que és collar-los :D , per tenir la moto abans.
m'haure de prostituir :tremolant :tremolant :tremolant , collons amb les llantes+pneumatics+reviso dels 10.000km :crys :crys :crys :crys[/quote]
Moltes felicitats!!! això si que és collar-los :D , per tenir la moto abans.
- Eva
- Presentats
[quote user="Guixmo" post="121470"]:Saltant
:Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant Aixó sí que son bones noticies :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant .
:Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant Aixó sí que son bones noticies :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant .
- Eva
- Presentats
Només falten 16 dies per marxar o.... m´he descomptat :???:
- Eva
- Presentats
:???: :???:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 27, 2010 5:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
demanades rodes noves per fer la ruta,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,bbbbrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Compartir la carretera
- Guixmo
- Presentats
Jordi apart de eles rodes noves, jo hi he posat les llandes :wall :wall :wall :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
val mes que m'ho agafi bé!!!!
ha tambe hi posare les malestes,
això si crec que pre 500 euros, ara les he de muntar jo, crec que m'han fet un bon preu, son de la casa Givi, maletes +ferratges , ara no em demaneu quines son que no ho recordo, son les de 34 litres de volum!!
val mes que m'ho agafi bé!!!!
ha tambe hi posare les malestes,
això si crec que pre 500 euros, ara les he de muntar jo, crec que m'han fet un bon preu, son de la casa Givi, maletes +ferratges , ara no em demaneu quines son que no ho recordo, son les de 34 litres de volum!!
- Eva
- Presentats
A veure a falta de 16 dies:
Participants pràcticament definitius :
1.- Guixmo - moto bmw f800r . Problema de rodes solventat
2.- Saneja moto Harley Davidson.-Autonomia després de la descoberta.... 300 km :eyes :eyes
3.- Digamjordi moto .... Jordi.... amb quina de les dues vens ?????? en qualsevol cas... una bmw.
4.- Mareta.-moto bmw r1200gs.
Sortida: Cap de Creus.- Punt més oriental de la PENINSULA IBERICA
Hora: aproximadament 5:45 hem d´estar al punt de sortida.
Recordeu-vos de portar AUTAN per els milions de mosquits que ronden a la matinada.
Arribada: Cabo da Roca Punt més septentrional de la PENINSULA IBERICA
Hora aproximada 10 del vespre hora catalana
Km Totals..... aproximadament 1500 km.
Participants pràcticament definitius :
1.- Guixmo - moto bmw f800r . Problema de rodes solventat
2.- Saneja moto Harley Davidson.-Autonomia després de la descoberta.... 300 km :eyes :eyes
3.- Digamjordi moto .... Jordi.... amb quina de les dues vens ?????? en qualsevol cas... una bmw.
4.- Mareta.-moto bmw r1200gs.
Sortida: Cap de Creus.- Punt més oriental de la PENINSULA IBERICA
Hora: aproximadament 5:45 hem d´estar al punt de sortida.
Recordeu-vos de portar AUTAN per els milions de mosquits que ronden a la matinada.
Arribada: Cabo da Roca Punt més septentrional de la PENINSULA IBERICA
Hora aproximada 10 del vespre hora catalana
Km Totals..... aproximadament 1500 km.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 28, 2010 3:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
Aquest mati he pasat per can BMW i he comprat una bossa de sobredipósit.
L´any passat, Xavmar me la va deixar per fer Cap de Creus - Finisterre i em va anar perfecte. Hi posaré la fulla de ruta, l´spot i la cámara.
Carretera i manta ;)
L´any passat, Xavmar me la va deixar per fer Cap de Creus - Finisterre i em va anar perfecte. Hi posaré la fulla de ruta, l´spot i la cámara.
Carretera i manta ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 27, 2010 10:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Guixmo
- Presentats
:jump
ja falta menys, Mareta la meva es F 800r!!!!!
tot apunt!!!!
iamb unes ganes boges d'agafar la moto!!!!
ja falta menys, Mareta la meva es F 800r!!!!!
tot apunt!!!!
iamb unes ganes boges d'agafar la moto!!!!
- Eva
- Presentats
Avui falten
dies.....

- Eva
- Presentats
Mira que em fa il.lusió marxar i si ho aconseguim TOTS ja serà massa :castell :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
[quote user="Mareta" post="121609"]Mira que em fa il.lusió marxar i si ho aconseguim TOTS ja serà massa :castell :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant[/quote]
:bow :bow Doncs clar que ho aneu a consegir, poseu moltes ganes i passió això és el principal ànim....... :bow :bow :bow
:bow :bow Doncs clar que ho aneu a consegir, poseu moltes ganes i passió això és el principal ànim....... :bow :bow :bow
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Mareta" post="121609"]Mira que em fa il.lusió marxar i si ho aconseguim TOTS ja serà massa [/quote]
:shock: :shock: ... qe vols dir, que cadascú camparà per ell ?. Jo pensava que anirieu en grup !
:shock: :shock: ... qe vols dir, que cadascú camparà per ell ?. Jo pensava que anirieu en grup !
- Eva
- Presentats
[quote user="Gearbox" post="121621"][quote user="Mareta" post="121609"]Mira que em fa il.lusió marxar i si ho aconseguim TOTS ja serà massa [/quote]
:shock: :shock: ... qe vols dir, que cadascú camparà per ell ?. Jo pensava que anirieu en grup ![/quote]
Ostres , Josep, m´acabes de donar una idea...
Punt de Sortida : Cap de Creus
Hora: Veure sortir el sol
Punt d´arribada : Cabo da Roca
A veure qui arriba primer.
Però en aquest cas no es just.
Anem en grup desde la sortida fins arribar. Pense que en altres grups que conec, no tothom ha arribat.
Nosaltres tenim una fulla de ruta amb uns temps previstos.
Pensa que en Guixmo porta una 800 rebaixada de cilindrada.
Hem d´arribar TOTS i celebrar-ho.
Amb 1200 i gasssssssssss, es pot arribar bé, però el repte és arribar tots.
Bueno, personalment em faria molta il.lussió, la posta de sol a Cabo da Roca amb les 4 motos.
:shock: :shock: ... qe vols dir, que cadascú camparà per ell ?. Jo pensava que anirieu en grup ![/quote]
Ostres , Josep, m´acabes de donar una idea...
Punt de Sortida : Cap de Creus
Hora: Veure sortir el sol
Punt d´arribada : Cabo da Roca
A veure qui arriba primer.
Però en aquest cas no es just.
Anem en grup desde la sortida fins arribar. Pense que en altres grups que conec, no tothom ha arribat.
Nosaltres tenim una fulla de ruta amb uns temps previstos.
Pensa que en Guixmo porta una 800 rebaixada de cilindrada.
Hem d´arribar TOTS i celebrar-ho.
Amb 1200 i gasssssssssss, es pot arribar bé, però el repte és arribar tots.
Bueno, personalment em faria molta il.lussió, la posta de sol a Cabo da Roca amb les 4 motos.
- Eva
- Presentats
[quote user="Minino" post="121616"][quote user="Mareta" post="121609"]Mira que em fa il.lusió marxar i si ho aconseguim TOTS ja serà massa :castell :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant[/quote]
:bow :bow Doncs clar que ho aneu a consegir, poseu moltes ganes i passió això és el principal ànim....... :bow :bow :bow[/quote]
I tú, Minino, no t´animes ????
Finalment farem la ruta prevista.
Moltes gracies per enviar-me els mapes, però hem decidit finalment pasar per Madrid.
:bow :bow Doncs clar que ho aneu a consegir, poseu moltes ganes i passió això és el principal ànim....... :bow :bow :bow[/quote]
I tú, Minino, no t´animes ????
Finalment farem la ruta prevista.
Moltes gracies per enviar-me els mapes, però hem decidit finalment pasar per Madrid.
- Saneja
- Presentats
- Entrades: 363
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm
m'he mirat la ruta i
tenin com a referencia el sol ,per anar be, no ens auria d'avaçar fins pasat talavera de la reina....
es nomes un calcul :D
tenin com a referencia el sol ,per anar be, no ens auria d'avaçar fins pasat talavera de la reina....
es nomes un calcul :D
- Eva
- Presentats
[quote user="Saneja" post="121671"]m'he mirat la ruta i
es nomes un calcul :D[/quote]
Jaume, treu-li brillo a la moto i pensa que quant tornis anirà més lleugera que mai ;) ;) .
Sobre el sol tens raó. Agafa les olleres de sol. Les necesitaràs.
Jo porto el Autan i caramels de mel per aguantar. Si pogués m´emportaría també la Nexpresso.
Et truco demà i parlem.
Bon cap de setmana ;)
es nomes un calcul :D[/quote]
Jaume, treu-li brillo a la moto i pensa que quant tornis anirà més lleugera que mai ;) ;) .
Sobre el sol tens raó. Agafa les olleres de sol. Les necesitaràs.
Jo porto el Autan i caramels de mel per aguantar. Si pogués m´emportaría també la Nexpresso.
Et truco demà i parlem.
Bon cap de setmana ;)