Ja sé que vaig molt tard, però no havia pensat en penjar les fotos, encara les tenia dins de la camara :oops: :oops:
Fotos Juneda 2009
Motocassolada A Juneda
Moderador: Airald
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Re: Motocassolada A Juneda
No....si ja ho deia jo que ets un despistat.
Un dia anavem plegat per la carretera i el tio no es recordaba que anava jo darrera começa a tirat i a tirar i em va deixar sol. sort del gps que sinó.
:twisted: :twisted: :twisted:
Un dia anavem plegat per la carretera i el tio no es recordaba que anava jo darrera começa a tirat i a tirar i em va deixar sol. sort del gps que sinó.
:twisted: :twisted: :twisted:
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
[quote user="JoanF" post="95722"]No....si ja ho deia jo que ets un despistat.
:twisted: :twisted: :twisted:[/quote]
Jo seguia els consells del monitor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , tot i que també el vem deixar sol no? :twisted: :twisted:
Jo seguia els consells del monitor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , tot i que també el vem deixar sol no? :twisted: :twisted:

- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
[quote user="PEPI600" post="95780"][quote user="JoanF" post="95722"]No....si ja ho deia jo que ets un despistat.
Jo seguia els consells del monitor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , tot i que també el vem deixar sol no? :twisted: :twisted:[/quote]
Com deia el tan recordat forgues.
Afirmo. País.
:lol: :lol:
Jo seguia els consells del monitor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , tot i que també el vem deixar sol no? :twisted: :twisted:[/quote]
Com deia el tan recordat forgues.
Afirmo. País.
:lol: :lol: