OE, OE, OE, una NASTIKERA FELIÇ
Moderador: Airald
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Carme
- Presentats
- Entrades: 70
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:44 pm
- Ubicació: Tarragona
Buenas,
Jordi, no riguis gaire fort que et tinc molt a prop de casa i es pot escapar algun ganivet de la cuina!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:
Em sembla que ja no et podré amenaçar amb la promesa :crys :crys :crys :crys :crys :crys ... però el ganivet de la cuina el tinc ben guardat :evil: :evil: :evil:
Bé, ja m'he desfogat, parlem d'una altra cosa, per exemple el temps :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jordi, no riguis gaire fort que et tinc molt a prop de casa i es pot escapar algun ganivet de la cuina!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:
Em sembla que ja no et podré amenaçar amb la promesa :crys :crys :crys :crys :crys :crys ... però el ganivet de la cuina el tinc ben guardat :evil: :evil: :evil:
Bé, ja m'he desfogat, parlem d'una altra cosa, per exemple el temps :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Som esclaus de les nostres paraules i amos dels nostres silencis
- Eli
- Presentats
- Entrades: 139
- Membre des de: dj. gen. 11, 2007 3:40 pm
- Ubicació: Calella - Catalunya
OE, OE, OE, una NASTIKERA FELIÇ
Carme, no facis cas que hi ha molta enveja per aquí, perque jo de futbol no tinc ni punyetera idea, però em sembla que no he sentit que a primera jugués el Reus, no??????. De tota manera o sé ni si tenen equip de fútbol.
De hokey si, o tampoc :roll: :roll: .
Ai, que aixó dels esports no ès lo meu...

UN SOMRIURE COSTA MENYS QUE L'ELECTRICITAT I DONA MÉS LLUM
- Carme
- Presentats
Re: OE, OE, OE, una NASTIKERA FELIÇ
Buenas,
De futbol tenen un equip que s'arrossega per 2a.B i d'hoquei tenen un bon equip però aquest cap de setmana van quedar fora de la final four, pels no entesos com la final de la Champions de futbol, més o menys.
Besitus i ens veiem diumenge, no? Ja en tinc ganes.
No pateixis Eli que no ofèn qui vol sinó qui pot i la veritat, un de Reus no té gaire "poderio" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Eli ha escrit:Carme, no facis cas que hi ha molta enveja per aquí, perque jo de futbol no tinc ni punyetera idea, però em sembla que no he sentit que a primera jugués el Reus, no??????. De tota manera o sé ni si tenen equip de fútbol.
De futbol tenen un equip que s'arrossega per 2a.B i d'hoquei tenen un bon equip però aquest cap de setmana van quedar fora de la final four, pels no entesos com la final de la Champions de futbol, més o menys.
Besitus i ens veiem diumenge, no? Ja en tinc ganes.
- Eli
- Presentats
- Entrades: 139
- Membre des de: dj. gen. 11, 2007 3:40 pm
- Ubicació: Calella - Catalunya
Re: OE, OE, OE, una NASTIKERA FELIÇ
Doncs va a ser que no, i em sap molt de greu, que jo també tenia moltes ganes de veure'us. Però no pateixis, que a la propera intentarem no fallar.Carme ha escrit: Besitus i ens veiem diumenge, no? Ja en tinc ganes.
Un petonàs ben gros!

UN SOMRIURE COSTA MENYS QUE L'ELECTRICITAT I DONA MÉS LLUM
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Carme
- Presentats
Buenas,
Sóc tan FELIÇ, i no només per la victòria del superNàstik sinó per la perspectiva de veure al Jordi amb la samarreta del Nàstik passejant-se per tot Reus. :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :banSteelman ha escrit: Encara haure de complir la promesa.....
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Carme MOLTES FELICITATS !!!!!!! :jump :jump :jump :jump
Vica el Nàstick !!!!!!!! :ban :ban :ban :ban
P.D: Aquest serà en Jordi perseguint a la Carme si guanya el Nàstic....jejejeej jo voldré veure les fotos he ??????

Vica el Nàstick !!!!!!!! :ban :ban :ban :ban

P.D: Aquest serà en Jordi perseguint a la Carme si guanya el Nàstic....jejejeej jo voldré veure les fotos he ??????
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Vvvvvvssss
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Cap problema i aixi disfruteu de la bellesa d´aquest gran ciutatQSC ha escrit:I dic jo..... no seria millor fer una sortideta cap a Reus i veure-ho en viu ??? un esdeveniment així sols passa un cop a la vida :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9Anna ha escrit:P.D: Aquest serà en Jordi perseguint a la Carme si guanya el Nàstic....jejejeej jo voldré veure les fotos he ??????![]()
V'sssssssss
L'anna i el Gerard ja ho varen fer.

De totes maneres si hem d´esperar a que el nastic es mantingui a primera o torni a pujar a primera per venir a Reus....
Uffff :b9 :b9 :b9
Ex ...moltes coses
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Mira...James_Bond ha escrit:Reus està al costat de Riudoms, allà on va nèixer l'Antoni Gaudí, no ?
Informacio treta deNascut el 1852 a Reus (Camp de Tarragona) i fill d'un calderer de Riudoms
http://www.bcn.es/gaudi2002/catalan/quien/index.htm
Ex ...moltes coses
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Holaaaaa,
La platja de Reus, l'aeroport de Reus, el Port de Reus, el port esportiu de Reus... i segurament podriem seguir
:twisted: :twisted: :twisted:
Jordi avui en dia tothom ho sap que aquesta informació està manipulada per alguns personatges de cert poble que, al llarg del temps, s'han dedicat a apropiar-se de tot allò que tenien mig a prop!!!Steelman ha escrit:Mira...James_Bond ha escrit:Reus està al costat de Riudoms, allà on va nèixer l'Antoni Gaudí, no ?Informacio treta deNascut el 1852 a Reus (Camp de Tarragona) i fill d'un calderer de Riudoms
http://www.bcn.es/gaudi2002/catalan/quien/index.htm
La platja de Reus, l'aeroport de Reus, el Port de Reus, el port esportiu de Reus... i segurament podriem seguir
Sort,
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Holaaaaa,
Anna em sembla que no ho veus gaire be això: la imatge correspon al Jordi fugint de la Carme quan s’hagi de posar la samarreta del Nàstic per passejar-se per la seva ciutat!!!Anna ha escrit:
![]()
P.D: Aquest serà en Jordi perseguint a la Carme si guanya el Nàstic....jejejeej jo voldré veure les fotos he ??????![]()
Sort,
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
eeeeeeeeeeeeeeeeeeh que l´aeroport con en Gaudi si que son de Reus!!!!
Jo havia pensat el mateixAlbert ha escrit: Anna em sembla que no ho veus gaire be això: la imatge correspon al Jordi fugint de la Carme quan s’hagi de posar la samarreta del Nàstic per passejar-se per la seva ciutat!!!
Ex ...moltes coses
- Triniti.V
- Presentats
- Contacta:
Jo diria que ho mireu malament...Albert ha escrit:Holaaaaa,
Anna em sembla que no ho veus gaire be això: la imatge correspon al Jordi fugint de la Carme quan s’hagi de posar la samarreta del Nàstic per passejar-se per la seva ciutat!!!Anna ha escrit:
![]()
P.D: Aquest serà en Jordi perseguint a la Carme si guanya el Nàstic....jejejeej jo voldré veure les fotos he ??????![]()

el porta a la Plaça de l'Ajuntament de Reus.... :b9 :b9 :b9 :b9
I allà estem tots amb les :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form esperant ...... :twisted: :twisted: :twisted:
Visca el Nàstic !!!!!!!

:!: :!: :!: :!: :!: i Vvvvvvvsssss
P.D: Que per cert jo no coneixia Reus i haig de dir que em va sorprendre moltíssim,
és preciós i recomano a tothom que no ho conegui que hi vagi, realment val la pena... :D :D :D
Que de petits amb l’escola a tots ens porten a Tarragona, però Reus “También Existe”
Vvvvvvssss
Vvvvvvssss
- Carme
- Presentats
Buenas,
La veritat és que els missatges de l'Anna són INSUPERABLES. Llàstima que el Jordi li hagi escalfat el cap amb el tema de Reus
Buenu, moltes gràcies a tots pels ànims, inclòs al Jordi que sé que en el fons del seu cor també vol que guanyi el NÀSTIC, encara que només sigui per mi.
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
La veritat és que els missatges de l'Anna són INSUPERABLES. Llàstima que el Jordi li hagi escalfat el cap amb el tema de Reus
Buenu, moltes gràcies a tots pels ànims, inclòs al Jordi que sé que en el fons del seu cor també vol que guanyi el NÀSTIC, encara que només sigui per mi.
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
- Triniti.V
- Presentats
- Contacta:
Que consti que jo mai he visitat Tarragona acompanyada d'algun Tarragoní,Carme ha escrit:Buenas,
Llàstima que el Jordi li hagi escalfat el cap amb el tema de Reus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
i clar a mi si em treus de l'Amfiteatre poca cosa més... :oops: :oops:
el que ens ensenyaven anant amb el cole...
Així que tenim que quedar algun dia i m'ensenyes Tarragona i el camp del Nàstic

i potser llavors diré que no val la pena anar a Reus, que s'ha d'anar a Tarragona.... :D :D :D
:!: i Vvvvssss
Vvvvvvssss
Vvvvvvssss
- Carme
- Presentats
ENCANTADA, et prenc la paraula.Anna ha escrit:
Així que tenim que quedar algun dia i m'ensenyes Tarragona i el camp del Nàstic![]()
![]()
![]()
i potser llavors diré que no val la pena anar a Reus, que s'ha d'anar a Tarragona.... :D :D :D
:!: i Vvvvssss
:jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump
- Rime
- Presentats
- Entrades: 127
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:43 pm
- Ubicació: Hospitalet de l'Infant
AYYY.......... Carme no li diguis això a l'Anna, digue-li que necessita un cap de setmana com a minim, de les coses an boniques o espectaculars que hi han a Tarragona
Si vols ens ho repartim!!! :jump
Jordiiiiiiii no t'efadiiiiiiiisss, que no passssa res si la vostra platja es la mateixa que la dels maños, nosaltres mirarem desde la barrera a veure qui guanya per despres fotre'l fora de Tarragona :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Si vols ens ho repartim!!! :jump
Jordiiiiiiii no t'efadiiiiiiiisss, que no passssa res si la vostra platja es la mateixa que la dels maños, nosaltres mirarem desde la barrera a veure qui guanya per despres fotre'l fora de Tarragona :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9