Carai, que bé que us ho passeu i jo de vacances sense moto :mrgreen: :mrgreen:
PD: Demà l´haig d´engegar sense falta si no al final m´oblidaré del poc que sé d´anar en moto.
SORTIDA DE GT PER LES GABARRES
Moderador: Airald
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Re: SORTIDA DE GT PER LES GABARRES
Felicitats per la GT, unes fotos xulíssimes! Ja veig que per aquí n'hi ha uns quants que us ho sabeu muntar d'allò més bé. :eyes :eyes
Jo quan sigui gran i sàpiga anar amb moto, si puc, ja us acompanyaré, de moment, seguiré sortint de passeig al meu ritme relaxat i conservant botes i estreps :b9 :martell
Per cert, vosaltres on us ubiqueu???

Jo em sembla que començo a arribar a tortuga :b9 :b9 :b9 :b9
Jo quan sigui gran i sàpiga anar amb moto, si puc, ja us acompanyaré, de moment, seguiré sortint de passeig al meu ritme relaxat i conservant botes i estreps :b9 :martell
Per cert, vosaltres on us ubiqueu???

Jo em sembla que començo a arribar a tortuga :b9 :b9 :b9 :b9
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Molt bona sortideta, si senyor!!!!.. I quina enveja per no haver mirat el forum el dia abans. Jo estava esmorzant a La Bisbal, malgrat havia planejat fer-ho a Monells...... ens haguessim trobat. Encara que anava enllaunat degut al costipat que porto a sobre....
Bones fotos i, sembla que bon tec també, eh???...
Bones fotos i, sembla que bon tec també, eh???...
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="JEPPY" post="101476"]Molt bona sortideta, si senyor!!!!.. I quina enveja per no haver mirat el forum el dia abans. Jo estava esmorzant a La Bisbal, malgrat havia planejat fer-ho a Monells...... ens haguessim trobat. Encara que anava enllaunat degut al costipat que porto a sobre....
Bones fotos i, sembla que bon tec també, eh???...[/quote]
Si, va ser una cosa ràpida, en Kel i en Bond ho van planejar a la tarda i al vespre ja ni havia una bona colla d'apuntats per acabar de fer el "cupo" de quilòmetres abans d'acabar l'any ;)
Bones fotos i, sembla que bon tec també, eh???...[/quote]
Si, va ser una cosa ràpida, en Kel i en Bond ho van planejar a la tarda i al vespre ja ni havia una bona colla d'apuntats per acabar de fer el "cupo" de quilòmetres abans d'acabar l'any ;)