El segon i darrer dia de la nostre estada, varem decidir anar en metro fins a la fira.
A molts paisos hi han seients reservats per invidents que no tothom saps veure :
Ostres, ostres, no pares eH!!! Avui a Italia demà a Sevilla...i a més o llevan-te molt d'hora o anant dormir molt tard com jo. Donçs res, moltes gràcies per les noves fotos i que vagi molt bé el viatge de tornada i bona nit o bon dia, depèn per a qui sigui oi???
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
Unes fotos molt interessants :eyes
Ara, veig que tampoc us heu cuidat malament, que si vi blanc, negre...
Bé, ara a reposar una mica, si tens temps i a carregar la moto per anar a Sevilla, on dedueixo que tampoc passareu gana ni sed :twisted:
Un :kiss per tu i un altre per la CarmenL quan la vegis i unes :cerv per la resta de components de l'expedició cap al Sud.
Bon viatge.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida. Coleccionista de vivències.
Com podeu veure els passadisos interiors i exteriors de la fira eran interminables. Al final ... ja estabam totalment derrotats :???: :???:
En aquesta imatge en Miquel va quedar .... vilment fotografiat per la fotógrafa del grup :sado .
Tant sí com no , aquestes tres pubilles , molt guepes totes elles es varen volguer fotografiar amb en Miquel. Com podeu veure a n´en Miquel li varen faltar mans ;)
Jo tenia que pendre mides a les noves aportacions de Bmw
En Miquel i després de dinar em va dir.... XX € si em poso el barret d´aquest carabinieri. I.... tal i com veieu vaig perdre l´aposta. A partir d´ara no puc subestimar en Miquel
Abans de marxar i com que no habiem anat de compres, varem aprofitar al duty free del aeroport per comprar un ..... unes quantes camises. En Miquel i en Jordi varen arribar a casa més carregats que "pretty woman" ( panettone inclós) ;) :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 04, 2010 3:58 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gracies per pujar les fotos i compartir els teus dias a mIla amb tots nosaltrs.
De totes manres un consell....
Posa 10/15 fotos i la resta amb un link al picassa.
Ara mateix amb la conexio que tinc nomes he pogut veure la meitat de les fotos i he tingut de desissitr d´esperar que es carregues la pagina sencera.
Aquesta CrossTourer, crec que pot donar molt que parlar, tal i com dius
no es una trail tradicional pero crec que es una gran Tourer Polivalent, que es el que fan la majoria d´usuaris que van amb Maxitrails.
[quote user="Steelman" post="144894"]Aquesta CrossTourer, crec que pot donar molt que parlar, tal i com dius
no es una trail tradicional pero crec que es una gran Tourer Polivalent, que es el que fan la majoria d´usuaris que van amb Maxitrails.[/quote]
A més agafaria un segment de client que normalment s´ha inclinat més per la 1200 gs.
Jo crec que ben comercialitzada i amb el motor que li posen serà una aposta de futur segura i no crec que ens equivocarem ;)
He vist ara totes les fotos (a casa la conexió es mes rapida)
He vist que Honda continua presentant la STX1300 (coneguda com a Pan€uropean) sense modificacions.
Hem dit molt de si treia una trail , i en canvi la rennovació de la Pan, continua al calaix :(