Kpeps, moltes gracies per compartir les fotos.
Per cert, a veure quin día vens acompanyat d´una princesa petita a alguna sortida ;)
Molt maques totes .
L Escapada A Andorra
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: L Escapada A Andorra
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 02, 2010 11:13 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Sagal" post="114278"]En tens 3, ufffffffffffffffffffffffff aixó és la ruina del més ric :D :D :D :D :D[/quote]
calla,calla no cridis al mal temps,jo en tinc dues la de la cara inexistent es una amigueta,no li he tret la cara per que sigui lletgeta pobreta,pero avui en dia mes val amb les imatges no buscar-se mals de caps i com els hi vaig fer que i eren les tres,donç aixo,pero es veritat que la moto es una minucia,jajajjajjajajaja sort que no mengen gaire.....
calla,calla no cridis al mal temps,jo en tinc dues la de la cara inexistent es una amigueta,no li he tret la cara per que sigui lletgeta pobreta,pero avui en dia mes val amb les imatges no buscar-se mals de caps i com els hi vaig fer que i eren les tres,donç aixo,pero es veritat que la moto es una minucia,jajajjajjajajaja sort que no mengen gaire.....
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Mareta" post="114280"]Kpeps, moltes gracies per compartir les fotos.
Per cert, a veure quin día vens acompanyat d´una princesa petita a alguna sortida ;)
Molt maques totes .[/quote]
han de creixer una mica encara que la gran em va fer abans d'ahir 7 anys , a part que els fa una por la moto que es masa,un dia per dins del parquing les vaig fer una volta,ja veus ni a 5 per hora i encara estan traumatitzades ;) ;)
Molt maques totes .[/quote]
han de creixer una mica encara que la gran em va fer abans d'ahir 7 anys , a part que els fa una por la moto que es masa,un dia per dins del parquing les vaig fer una volta,ja veus ni a 5 per hora i encara estan traumatitzades ;) ;)