1 Gener 2010 Sortida Sol A Cap De Creus

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: 1 Gener 2010 Sortida Sol A Cap De Creus

Entrada Autor: Eva » dl. gen. 11, 2010 6:17 pm

[quote user="Albert" post="102713"]Bona tardaaaa,

[quote user="Mareta" post="102677"]Es una tonteria , però m´ha fet gracia :

Avui he anat per feina a Girona i mentre feia gestions al Govern Civil, la noia que de retén que hi ha de vegades se m’ha quedat mirant i de cop em diu :

-SÍ QUE ERAS TÚ !!!!!!!!
Jo li he repòs després de recuperar-me de l’ensurt i descartar que hagués fet res mal fet :
- Perdó ??????
- Si, sí, eres tu a CAP DE CREUS el 1 de Gener a la sortida del sol , amb un grup de motos
- SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, érem TOTS els MOTOTURISTES [/quote]

Només un petit detall: has anar a fer gestions de feina a Girona en moto i vestida de motera??

Si no es així la veritat es que te moooolt de mèrit que a una persona que has vist uns moments vestida de moto la reconeguis vestida “de carrer” deu dies després, o no?

:shock: :shock: :shock:[/quote]

He anat vestida normal, de carrer.... no veus que encara fa fred ??????
Nen, ella és funcionaria ;) ;) i tant punt em va veure a Cap de Creus li va dir a la seva amiga...... aquesta noia la conec però no em sabia ubicar i avui al portar-li els papers m´ha clavat.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 11, 2010 6:26 pm, en total s’ha editat 4 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. gen. 11, 2010 6:19 pm

[quote user="Gearbox" post="102679"][quote user="Mareta" post="102677"]Es una tonteria , però m´ha fet gracia :

Avui he anat per feina a Girona i mentre feia gestions al Govern Civil, la noia que de retén que hi ha de vegades se m’ha quedat mirant i de cop em diu :

-SÍ QUE ERAS TÚ !!!!!!!!
Jo li he repòs després de recuperar-me de l’ensurt i descartar que hagués fet res mal fet :
- Perdó ??????
- Si, sí, eres tu a CAP DE CREUS el 1 de Gener a la sortida del sol , amb un grup de motos
- SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, érem TOTS els MOTOTURISTES [/quote]

Mira que és petit el món, eh !!!! :shock:[/quote]

I tant petit !!!!!

Si a la Patagonia trovo algú conegut... em faig un harakiri inmediat i no torno ;)

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. gen. 11, 2010 6:34 pm

Bona tardaaaa,

Això no ho diguis mai Eva, realment el mon es molt petit i aquestes coses passen molt sovint. Jo conec una noia, veïna meva, que va anar a Austràlia i a la terminal del segon aeroport d’allà va sentir que la cridaven per megafonia per anar a informació. Va anar es va presentar i li van dir que hi havia un problema amb les seves maletes, al ensenyar-li per que les obris resulta que no eren seves: al mateix vol i havia una noia amb el mateix nom i cognom, i no es diu pas Garcia ni res que sigui gaire comú!!
El meu tiet, que es de Mataró, tornant del Himalaya li va tocar al seient del costat del avió un senyor que coneixia de vista de Mataró mateix, no diguis que no son casualitats!!!

Jo mateix a Inverness (Nord d’Escócia) surto del hotel a fer una cigarreta i a qui em trobo: al Pepi600!!!!

:eyes :eyes :eyes
Sort,

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. gen. 11, 2010 8:22 pm

[quote user="Albert" post="102721"]Bona tardaaaa,

Això no ho diguis mai Eva, realment el mon es molt petit i aquestes coses passen molt sovint. Jo conec una noia, veïna meva, que va anar a Austràlia i a la terminal del segon aeroport d’allà va sentir que la cridaven per megafonia per anar a informació. Va anar es va presentar i li van dir que hi havia un problema amb les seves maletes, al ensenyar-li per que les obris resulta que no eren seves: al mateix vol i havia una noia amb el mateix nom i cognom, i no es diu pas Garcia ni res que sigui gaire comú!!
El meu tiet, que es de Mataró, tornant del Himalaya li va tocar al seient del costat del avió un senyor que coneixia de vista de Mataró mateix, no diguis que no son casualitats!!!

Jo mateix a Inverness (Nord d’Escócia) surto del hotel a fer una cigarreta i a qui em trobo: al Pepi600!!!!

:eyes :eyes :eyes[/quote]

:eyes :eyes :eyes Sí que es una casualitat, sí.

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dl. gen. 11, 2010 9:25 pm

[quote user="Mareta" post="102743"][quote user="Albert" post="102721"]Bona tardaaaa,

:eyes :eyes :eyes[/quote]

:eyes :eyes :eyes Sí que es una casualitat, sí.[/quote]
No es casualitat, jo també habia sortit a fer una cigarreta :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Imatge Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. gen. 11, 2010 9:33 pm

En plena selva Tailandesa hi vag trobar un coneguts i havíem marxat de la ruta turística !!!

Vssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. gen. 11, 2010 9:36 pm

[quote user="James Bond" post="102756"]En plena selva Tailandesa hi vag trobar un coneguts i havíem marxat de la ruta turística !!!

Vssssssssss
007[/quote]

Aquest???????

:mrgreen: ----> Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. gen. 11, 2010 9:42 pm

BOND A RANDY : :sado :sado :sado :evil: :evil: :evil: :discussio :discussio :discussio

:cerv :cerv :cerv
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”